kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
drippera píše: Franto, tenhle ročník (model) TUONA asi raději nebrat. Sralo se to a poměrně dost. Ověřené info z aprilie. Dvouválec před a novější 1100 po - ANO, ale tenhle model fakt ne. Měl bych z toho strach. A nešlo jen o elektroniku, ale bylo tam něco úplně špatně v motoru. Nějaké ozubené kola, tolerance, nebo materiál, či co, už přesně nevím. Ale bylo to docela zásadní a pro životnost agregátu i dost fatální.
Počkej počkej, tohle mě hoodně zajímá. Mohl by ses prosím rozepsat? Já měl totiž vyhlídnutý toto https://www.mobile....rbike/257310390.html
To bych byl fakt nasranej kdybych to přivez a za pár tisíc nebo dokonce set km řešil nějaký větší problém. Můžeš mi prosím prozradit víc? O elektronice jsem něco zaslechl, ale o agregátu nic a máš to z ověřěného zdroje? Jestli mi vypadne z výběru V4 tak jsem v prdeli. Na 1100 nemám a SD 1290 je taky mimo. Pak už by mi zbýval jen SF 1098. A to je peklo...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
e: opět se sem přiseru s mým dotazem
jinak trochu k Ducati a řazení, nestává se mi často, minulou sezónu jsem vyjel párkrát, ale občas jsem našel falešnej neutrál, třeba jsem podřazoval z 5 na 4 před zatáčkou...samozřejmě beru za plyn a nic, tak jsem to tam musel řádně kopnout...při poslední vyjížďce to bylo ok, ale je pravda, že se mi to stalo jen když jsem trochu víc tlačil na pilu (na což Monster 1000 úplně není) a taky jsem jen možná kopyto a neumím pořádně řadit...
takže mám brát falešnej neutrál s rezervou a jen se soustředit na řazení, nebo řešit novou spojkovou sadu (plechy, lamely, pružiny, koš...)
Naposledy editováno 12.02.2018 17:00:01
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
miki83 píše: strakon> Jakou?
řekl bych, že myslel to voňavý Tuono s RPčkama a nájezdem 2,5t z Brna, co o něm psal Drippera, že to je A1 Topovkaa toto https://www.mobile....rbike/254120746.html
Jak je to se SF, měl nějaké mouchy?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 12.02.2018 17:26:04
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
zelva0007 píše: Vam se to dvouvalcove tuono designove az tak libi?
Nic ve zlym, ale hnusny jsou vsechny tuona :) ja bych musel mit RSV...jen kvuli vzhledu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Zítra už si přivezu Rapťu do garáže tak se do toho hned pustím
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
strakon píše: Frennky> aby to nebylo někde za humny
Nejlépe uprostřed lesa v hustém houští
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
strakon píše: Honzatuu> To by nás nasral, to bysme šli chlastat k Lucce do kultůráku
Ale kuš. Zase bys usnul a kdo by se s tebou tahal.