1. po studeném startu (přes noc) se mi stane, že po cca 15 vteřinách zdechne, jakoby na moment přerušil vstřik. Pokud ale hned po startu krátce protočím na 2,5tis.ot. přerušení volnoběhu se nekoná
2. vyšší plexi jsem zpět vyměnil za originál. V mém případě nešlo o turbulence, ale vadila hrana vyššího plexi ve výhledu. Mám 185cm. Tímto vyšší originál plexi Honda na Africu nabízím.
3. Po 5500 km jse lehce musel dopnout řetěz.
4. při popojíždění ve městě bych potřeboval něco mez 1. a 2. (mám manuál) To samé bylo i u Transalpa, kterého jsem měl dříve
5. ocenil jsem přídavné mlhovky. Potkávací světlo je podle mě dosti slabé . Mám světla pod kapotáží. Ne na padácích.
6. Větší stupačky pro jízdu ve stoje jsou paráda. Zadek si potřebuje odpočinout i na asfaltu.
7. Když jedu sám jezdím bez horního kufru. Lepší je vak na sedle spolujezdce. Nějak se mi s tím líp jede.
8. Hlavní stojan už jsem musel lehce ošetřit barvou. Opírá se nejen patka ale i kus trubky stojanu. Bočák jedině s plackou. V základu se dosti bořil (na hlíně).
Kdo má odpovědi, nebo rady ozvěte se. Jinak zdravím všechny z Olomouce. Můžeme dát Africa sraz.
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
Chlapci, jsem tušil, že vás ta účtenka trochu nakopne, ale že ohledně takové drobnosti budete vypisovat dvě stránky diskuze vlastně o ničem.. tak to je úsměvné.
Evidentně nemáte co dělat v této zimní okurkové sezóně... Co tak se jít alespoň pomazlit s tou svojí milou do garáže .. , nebo ji napíchnout na elektriku ať za měsíc v pohodě nastartujete..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
1 reakcí na tento příspěvek CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
Kdybys držel jazyk, resp. foťák za zuby a jen jsi napsal,že práce je tolik a desky, filtry a olej tolik, nemusel jsi naběhnout na vidle.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
A já podruhé píšu, že Olej, filtry a desky jsou origo,
Při předávání mi technik vše ukazoval a ptal se jestli chci staré věci zpět ( v nových obalech co jim zbyly ) ...
A to že jsme šli spolu z dílny platit na pokladnu a do systému mi pan majitel po domluvě kvůli ceně zadal jiné položky neřeším., reklamovat to nebudu a každá koruna je dobrá.. naivní nejsem jen věřím svým očím .. kdyby se mi chtělo tak sundám šusplech a desky a nafotím ti loga . . Ale za to mi to nestojí..
My tady na Moravě jsme trochu více k sobě důvěřiví .. Dáme slivovičku a vše je hned lepší..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
já myslel že se tady bavíme o Velké motorce, ne o koloběžce .. , taky mám už letos najeto 280 km .. ale na Africe
Naposledy editováno 25.01.2018 10:56:24
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
Boro9 píše: Eso_Rimmer>
A já podruhé píšu, že Olej, filtry a desky jsou origo,
Při předávání mi technik vše ukazoval a ptal se jestli chci staré věci zpět ( v nových obalech co jim zbyly ) ...
A to že jsme šli spolu z dílny platit na pokladnu a do systému mi pan majitel po domluvě kvůli ceně zadal jiné položky neřeším., reklamovat to nebudu a každá koruna je dobrá.. naivní nejsem jen věřím svým očím .. kdyby se mi chtělo tak sundám šusplech a desky a nafotím ti loga . . Ale za to mi to nestojí..
My tady na Moravě jsme trochu více k sobě důvěřiví .. Dáme slivovičku a vše je hned lepší..
ja te chapu a rozumim ti. oba o blokove vyjimce vime jiste sve ja jen poukazuju na to, ze teprve v pripade problemu poznas solidni a slusnou firmu. do te doby jsou vsichni jako milius, co si budeme povidat... a v takovych pripadech pak plati „co je psano, to je dano" jinak prachy samozrejme resi kazdy z nas. at ti masina slape a snad uz si rozumime o neco vic.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
Boro9 píše: Kome>
já myslel že se tady bavíme o Velké motorce, ne o koloběžce .. , taky mám už letos najeto 280 km .. ale na Africe
Tak to abych běžel honem do kouta
Eso_Rimmer píše: ja te chapu a rozumim ti. oba o blokove vyjimce vime jiste sve ja jen poukazuju na to, ze teprve v pripade problemu poznas solidni a slusnou firmu. do te doby jsou vsichni jako milius, co si budeme povidat... a v takovych pripadech pak plati „co je psano, to je dano" jinak prachy samozrejme resi kazdy z nas. at ti masina slape a snad uz si rozumime o neco vic.
Myslím, že tento příspěvek to vystihuje přesně. Mám stejnou zkušenost. Dokonce za to mnohdy asi úplně nemůže ani konkrétní servis, ale je to bohužel politika dovozce a asi i výrobce. A myslím, že to bude podobné s jakoukoli značkou. Říká se tomu obchod s iluzí. P.S. taky už mám letos pár kiláčků v pneumatikách.
Boro9 píše:
My tady na Moravě jsme trochu více k sobě důvěřiví .. Dáme slivovičku a vše je hned lepší..
Pravda, občas je to tak trochu metylalkohol, zopár konzumentů oslepne, zopár aj skape - ale hlavně ta důvěra!
Boro9 píše: NemaLbc>
Chlapci, jsem tušil, že vás ta účtenka trochu nakopne, ale že ohledně takové drobnosti budete vypisovat dvě stránky diskuze vlastně o ničem.. tak to je úsměvné.
Evidentně nemáte co dělat v této zimní okurkové sezóně... Co tak se jít alespoň pomazlit s tou svojí milou do garáže .. , nebo ji napíchnout na elektriku ať za měsíc v pohodě nastartujete..
Na co nabijecku,tohle neni okruhovka na slikach,na tyhle se jezdi celej rok
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
NemaLbc píše: Boro9> Máš tam zcela jednoznačně olej, který není v manuálu.Podívej se na účet. Hned první položka 10W 40. Honda jednoznačně předepisuje 10W 30 ! A to je jen jeden parametr. Proto jsem psal, jak by se k tomu postavil oficiální dovozce? Jestli chceš, pošlu Ti na něj mail. Ale asi z Tebe nebudou mít servisu radost.
Vzhledem k tomu že tam je jednoznačně slovo doporučený olej, neznamená že nelze použít 10W-40. Nakonec ta samá motorka, t.j CRF 1000 má zcela jistě v jiném podnebí doporučenou jinou viskozitu. Zde to pro zjednodušení pro uživatele dali do návodu tak, aby neměl na vyběr, pouze jeden parametr a netápal a teď je z toho haló. Značně důležitější jsou ty další parametry.Neexistuje, aby šel do motoru jen jeden druh oleje.
Boro9 píše: NemaLbc>
nevěř všemu co je na účtence ..
V moto mám 100% Castrol 10w30 racing, brzdové desky NISSIN, a originál filtry ne Hilfo ..
Bohužel doba a EET je takové že ti nikdo oficiálně nemůže dát slevu zadarmo .. tak se prostě na účtenku dají levnější věci než máš namontované.. aby se Babiš nažral a zákazník byl spokojený..
Co to je za nesmysl ? Slevu ti mohou dát jakou chtějí to s EET nemá přeci žádnou souvislost.Ceny nejsou pevné, ale doporučené, každý může prodávat za kolik se mu zachce, pokud na tom má zisk. To z "Babišem" EET vůbec nemůže souviset. To bych si spíše tipl, že to co ti naučtovali a odepsali ze skladu, jim zbylo pro "sebe" a to co ti dali na motorku měli navíc .
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
T.E.CH píše: Vzhledem k tomu že tam je jednoznačně slovo doporučený olej, neznamená že nelze použít 10W-40. Nakonec ta samá motorka, t.j CRF 1000 má zcela jistě v jiném podnebí doporučenou jinou viskozitu. Zde to pro zjednodušení pro uživatele dali do návodu tak, aby neměl na vyběr, pouze jeden parametr a netápal a teď je z toho haló. Značně důležitější jsou ty další parametry.Neexistuje, aby šel do motoru jen jeden druh oleje.
otazkou by bylo, jak by se Honda postavila k pripadnemu problemu pri vedomi toho, ze je v motoru jiny, nez doporuceny olej. ja si to u novy masiny nelajsnu. mozna jsi zaregistroval, jak je u nas obcas problematicke domoci se pri reklamaci zakladnich prav. ty by sis to u masiny v zaruce lajsnul? ja tedy rozhodne ne. navic... nebudu si hrat na chytrejsiho, nez jsou konstrukteri z fabriky.1 reakcí na tento příspěvek CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
Po prvním příspěvku na téma „CRF1000L Africa Twin – zkušenosti z praxe“ jsou další věcné názory v příspěvku 7 od(facko). Řeší se plexi, stupačky, sedla, řetěz kufry, atd. V př. 14 od(PNewman) byla první reakce na chcípání po startu a první řešení výměnou (stačí vyčistit) start stop od konzervační vazelíny. Vesměs ale všem nakonec pomohlo video poslané v př. 25 od(mildafleck). Stejné jsem viděl i na samostatné diskusi o studeném startu nové AT. Mezi tím poslal dobrý typ v př. 16 od(Vilmex) na srazy AT pod názvem ATAV. Byl naposledy u Vel. Meziříčí. Počasí bylo skvělé mokré. Tam jsem pochopil, že motor nové AT a stré 750 se nemůže srovnávat. Je prostě pro výrobce nových motorek jiná a složitá doba. (O tom a nekonečné debatě o oleji níže). V př. 21 od (8547854) je zajímavý typ na přídavnou nádrž. Nemám ale info jestli projde u STK.
V př.49 od(NemaLbc) se poprvé objevují zprávy o střílení do sání a zhasínání motoru i za jízdy. Po reklamaci a výměně za novou AT popisuje NemaLbc podobné problémy. Snad to Honda vyřeší. Na toto téma jsou reakce např. v př. 53 od(vilmex) nebo v př. 59, 61, 64 od (6yx) a př. 66 od (Roman CRF). Celkem by mě zajímalo, kdo si koupil a jestli stále střílí ta první reklamovaná AT. Našel ji v inzerátech v př. 57 od (Nedojed). Věcná reakce na téma má v př. 65 od(ALW).
Příspěvkem č.65 od(Jouda21) začala dlouhá diskuse o olejích. Jeho zkušenost je, že typ oleje má velký vliv na chod motoru a převodovky. Mimochodem mu dávám hodně za pravdu. V př. 71 a 76 píše vilmex, že AT přece nemůže být fajnovka. Problém je, že ona fajnovka být musí. A to díky novému euro4, kdy si výrobci nejen motorek nemůžou ani prdnout. AT 750 s karburátory by Honda jako novou v Evropě neprodala. Třeba nové Guzi Stelvio už tady nekoupíte. Jejich motor nesplňuje euro4. Stejně „prý“ možná dopadnou japonské 600 supersporty. Nejde jen o CO2. Někdo psal, že ABS je taky pro fajnovky. Jenže nová moto bez ABS se díky euru4 nesmí prodávat. Díky ekologům vyrábíme motory které sice méně kouří, ale vydrží 3x méně než staré klasiky. Na téma olej dobře odpověděl v př.95 (Jouda21). Musíme se smířit s tím, že nové AT a nejen ty jsou a musí být fajnofky a krmit je musíme jak praví předpis. Bohužel. Jeden z hlavních důvodů, proč jsem si koupi novou Africu byl, že se mi líbí a sedí. Takže za mě raději, AT s mouchami ( někdy masařkami), než bezchybnou hnusotu. Zdravím ještě Boro9 a Šlouch0. Jezdím taky do servisu Ve ValMezu a mám s klukama ze servisu jen dobrou zkušenost. Olej jak má být a ne jen to.
A mimochodem, opravdu si myslíš, že navrhnout fungl nový motor 2V 1000 ccm 100PS s Euro4 je tak složitý úkol, že ten motor musí být fajnovka citlivá na olej, neodkalený airbox a měl tebou předpokádanou i akceptovatelnou 3 x kratší životnost??? Nepleť si to s ukončováním výroby starých motorů, které upravit ke splnění Euro4 se už ekonomicky nebo významnou ztrátou výkonu prostě nevyplatí. Opravdu tady snad nikdo nevolá po tom, aby CRF měla karburátory a třicet let konstrukčně starý motor z XRV...
Naposledy editováno 31.01.2018 09:45:42
Sobota, neděle pondělí a úterý jsem najezdil více jak 500 km, nespočetkrát startoval, i ráno do práce ve 2° , včera jsem ji umyl a opět už bylo chladno a i po promočení wapkou chytla na drb..
Za mne vyřešen asi nejpalčivější problém se studeným startem a chcípáním , to vypouštění kondenzátu si myslím je jen taková třešnička na dortu.. kterou stejně jednou za čas udělá asi každý, ale vliv na chod motoru nejspíš nemá. ..
Naposledy editováno 31.01.2018 10:30:32
2 reakcí na tento příspěvek CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
No a protože standartní verze AT 2018 jsou a budou stále stejné, (aspon změna hlášena nebyla, mohu se ale plést) je tvoje teorie nejspíše nepravdivá.Ono je potřeba vědět jak co funguje a kvůli čemu se to tak dělá. Ono na "lanko" dělat tolik možností na trakci, je jaksi ne uplně ideální a defacto skoro nemožné. Ale to není podstatné, lanko má své výhody a i nevýhody.To že se něco vylepšuje a věř mě... že to trvá, neznamená to že to, má souvislost s tím, o čem píšeš.Já bych vydržel a čas vše ukáže, ono se na to co to dělá přijde.... Co jsem koukal po "světových" diskuzích tak se to vlastně neřeší. Čímž nerozporuji, že tam třeba nějaká závada či vlastnost není...
Naposledy editováno 01.02.2018 22:34:00
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
jakou spojkovou sadu a Africa Twin ... Honda CRF1000L Africa Twin | Yurii | 11 | 7.3.2024 v 21:52 T4C0 |
Bliká kontrolka ABS Honda CRF1000L Africa Twin | Davidrak | 7 | 1.3.2024 v 19:50 Davidrak |
Africa Twin CRF1000 odstín barvy Honda CRF1000L Africa Twin | Drak-09 | 2 | 27.2.2024 v 19:50 Drak-09 |
připojení kabelu [1, 2, 3] Honda CRF1000L Africa Twin | šlauch0 | 69 | 26.2.2024 v 16:33 LiborGSXR |
Rovnání / oprava ráfku Honda CRF1000L Africa Twin | Scottpalda | 26 | 6.2.2024 v 21:49 Drak-09 |