Téma: Jakou vybrat? xt 660 nebo dr 650 ?
15.1.2018 v 08:50
Poradíte prosim s výběrem mezi yamaha xt 660 nebo suzuki dr 650, případně jaký rok. Rozpočet mám 70000. Díky.
Naposledy editováno 15.01.2018 09:32:25
Naposledy editováno 15.01.2018 09:32:25
1 reakcí na tento příspěvek Jakou vybrat? xt 660 nebo dr 650 ?
no jasne neco jako xt, spolehlivy nic tezkyho a aby se libila manzelce
1 reakcí na tento příspěvek Jakou vybrat? xt 660 nebo dr 650 ?
KTM LC4 640 - daleko lepsi svezeni jak motorove tak podvozkove, ale servis je nakladnejsi
Suzuki DR400 - 400ccm, slabsi, mensi
Husqvarna 610 - tezko se shani nedojebanej kousek
Kawa KLR650 / DR650 / XT600 / Dominator - motorky ze stare skoly, vetsinou vzduchem chlazene, zadnej hi-tech, ale spolehliva technika ktera dnes nenadchne a neurazi
Suzuki freewind - novejsi DR650ka, ale to uz se dostavame spis k cestovnim endurum
Naposledy editováno 15.01.2018 14:12:00
Suzuki DR400 - 400ccm, slabsi, mensi
Husqvarna 610 - tezko se shani nedojebanej kousek
Kawa KLR650 / DR650 / XT600 / Dominator - motorky ze stare skoly, vetsinou vzduchem chlazene, zadnej hi-tech, ale spolehliva technika ktera dnes nenadchne a neurazi
Suzuki freewind - novejsi DR650ka, ale to uz se dostavame spis k cestovnim endurum
Naposledy editováno 15.01.2018 14:12:00
KubaLC8> Má LC4 ještě nějakou jinou chronickou nemoc než ty rolny vahadel? Taky asi zase pořídím nějakej jednobuch... pro mně je ale podmínka karbec...
Já to vidím buď DR 650 SE nebo LC4...
LC4 je ve všem lepší, to je jasný, je to asi nejmodernější karbecový enduro. Jediný z čeho mám obavu jsou ty vibrace. Kdysi jsem byl u kámoše co ji měl a viděl ji na volnoběh pochodovat po garáži
DR 650 SE mě zase láká absolutní jednoduchostí (to já rád), rel. kultivovaným motorem, alespoň co jsem se svezl na Freewindu a taky, že se pořád vyrábí, což je z hlediska dílů velké plus... Půjde udržovat při životě ještě hodně dlouho...
Naposledy editováno 15.01.2018 14:56:30
Já to vidím buď DR 650 SE nebo LC4...
LC4 je ve všem lepší, to je jasný, je to asi nejmodernější karbecový enduro. Jediný z čeho mám obavu jsou ty vibrace. Kdysi jsem byl u kámoše co ji měl a viděl ji na volnoběh pochodovat po garáži
DR 650 SE mě zase láká absolutní jednoduchostí (to já rád), rel. kultivovaným motorem, alespoň co jsem se svezl na Freewindu a taky, že se pořád vyrábí, což je z hlediska dílů velké plus... Půjde udržovat při životě ještě hodně dlouho...
Naposledy editováno 15.01.2018 14:56:30
1 reakcí na tento příspěvek Jakou vybrat? xt 660 nebo dr 650 ?
Ja prechazel z DR650 SE na LC4 a pripadal jsem si jak v jinym vesmiru. technologicky neprovonatelne masiny.
LC4 preventivcne ty rolny vahadel a mozna rozvodak, kupovat co nejmladsi. Dal tam muze byt vyrezle prepakovani zadku, ale to je za cca 3 - 4000 cela sada jinak hlidat olej.
Vibrace tam jsou, to jo a pochoduje
Ani jedno neni spatna motorka, ale musis si zvazit kde na tom budes jezdit...
ja bych mel jasno.
LC4 preventivcne ty rolny vahadel a mozna rozvodak, kupovat co nejmladsi. Dal tam muze byt vyrezle prepakovani zadku, ale to je za cca 3 - 4000 cela sada jinak hlidat olej.
Vibrace tam jsou, to jo a pochoduje
Ani jedno neni spatna motorka, ale musis si zvazit kde na tom budes jezdit...
ja bych mel jasno.
1 reakcí na tento příspěvek Jakou vybrat? xt 660 nebo dr 650 ?
ta z roku 93 nema s tou posledni verzi krome jmena nic spolecneho
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou vybrat? xt 660 nebo dr 650 ?
kunka6378> a jaký bude určení tý motorky? XT 660 je více na silnici, stačí se podívat na ty svody pod motorem.
1 reakcí na tento příspěvek Jakou vybrat? xt 660 nebo dr 650 ?
tak uz naposled -posledni resume-starsi xt 600 r.2003- nebo xt 660 2004+
poradite??? diky
poradite??? diky
kunka6378> Chceš to spíš na silnice, píšeš. Možná uveď konkrétní kusy, které už ti nějak padly do oka. Vyrábí se to už tak dlouho, že se v těch modelových ročnících ztrácím. A jak tlustou máš peněženku?
Začnu tím, co bych si nevybral - XT600. Podle mě ani ryba, ani rak - na enduro příliš soft, na silnici taky soft. Vzduchem chlazený jednoválec původem z 80. let, spíš přemisťovadlo pro lesníky a horské zemědělce, než do terénu. Malý otáčkový rozsah, pod 3500 rpm se to spíš třese, než jede, pořád se ti za zadkem ozývá z výfuku otravné pa-pa-pa. Pár takových jednoválců jsem zkusil a na silnici to bylo spíš utrpení, i v porovnání s třiapůlou Jawou.
XTZ660 je vývojově určená na silnici - je vylepšená ve všem, co původní XT600 na silnici omezovalo. Vyšší výkon, větší otáčkový rozsah, tužší vidlice a rám, tužší pérování s kratšími zdvihy. K tomu vodní chlazení, původně i pětiventilová hlava, výkonější alternátor. Dají se s tím klopit zatáčky, uveze to kufry a spolujezdce, větší pohodlí - sedlo, štítek, uložení motoru kvůli vibracím. Pokud je výfuk vedený spodem, vůbec bych se toho nebál - stejně s tím nechceš prasit někde na krosové trati nebo zkoušet trial přes šutráky.
Na mém profilu jsem přihodil galerii testu z roku 1991, kdy XTZ660 začínaly. Ber to spíš obecně, záleží na ročníku výroby.
Naposledy editováno 21.01.2018 23:00:31
Začnu tím, co bych si nevybral - XT600. Podle mě ani ryba, ani rak - na enduro příliš soft, na silnici taky soft. Vzduchem chlazený jednoválec původem z 80. let, spíš přemisťovadlo pro lesníky a horské zemědělce, než do terénu. Malý otáčkový rozsah, pod 3500 rpm se to spíš třese, než jede, pořád se ti za zadkem ozývá z výfuku otravné pa-pa-pa. Pár takových jednoválců jsem zkusil a na silnici to bylo spíš utrpení, i v porovnání s třiapůlou Jawou.
XTZ660 je vývojově určená na silnici - je vylepšená ve všem, co původní XT600 na silnici omezovalo. Vyšší výkon, větší otáčkový rozsah, tužší vidlice a rám, tužší pérování s kratšími zdvihy. K tomu vodní chlazení, původně i pětiventilová hlava, výkonější alternátor. Dají se s tím klopit zatáčky, uveze to kufry a spolujezdce, větší pohodlí - sedlo, štítek, uložení motoru kvůli vibracím. Pokud je výfuk vedený spodem, vůbec bych se toho nebál - stejně s tím nechceš prasit někde na krosové trati nebo zkoušet trial přes šutráky.
Na mém profilu jsem přihodil galerii testu z roku 1991, kdy XTZ660 začínaly. Ber to spíš obecně, záleží na ročníku výroby.
Naposledy editováno 21.01.2018 23:00:31
Z toho co vybíráš to není o typu, ale o vybraným kusu. Bude to mít už dost za sebou, jak XT 600, tak 660R. Když se mrkneš na bazar, tak toho na výběr zase tolik není.
Pokud bys narazil na uloženku, tak klidně 600, jinak bych bral 660, ale musí se vybrat. Vstřikování je elektronika, tam to zase tak o nájezdu není a zbytek motorky je jednoduchost sama. A jestli koupíš 600 nebo 660 s vylágrovaným motorem, každý víkend vykoupanou po dobu 14 let, tak to bude stejně nakonec jedno. Posrat se může všecko.
Když neberu poruchy vlivem nevhodné koupě,, tak jednoznačně 660 - vzhled, technika, výkon atd., kór na silnici. Standardní servis i u 660 je naprosto o ničem.
Teď se dívám a už ceny lezou nahoru. Ještě nedávno se dalo 660r od 70tis. a za 600 dát 60 tis., mazec.
Takže po prohlídnutí inzertu budeš mít problém 660R za 70tis. vůbec sehnat a nebude z čeho vybírat.
Na přelomu roku jich bylo jen tady na bazaru pořád kolem 10ks a za ceny o 10-20% nižší, než teď.
Do motoru nevidím, ale jediná, co by mi stála za zavolání, ale cena teda hore brehom.
http://www.motorkari...t-600-e-1230657.html
Naposledy editováno 21.01.2018 22:50:30
Pokud bys narazil na uloženku, tak klidně 600, jinak bych bral 660, ale musí se vybrat. Vstřikování je elektronika, tam to zase tak o nájezdu není a zbytek motorky je jednoduchost sama. A jestli koupíš 600 nebo 660 s vylágrovaným motorem, každý víkend vykoupanou po dobu 14 let, tak to bude stejně nakonec jedno. Posrat se může všecko.
Když neberu poruchy vlivem nevhodné koupě,, tak jednoznačně 660 - vzhled, technika, výkon atd., kór na silnici. Standardní servis i u 660 je naprosto o ničem.
Teď se dívám a už ceny lezou nahoru. Ještě nedávno se dalo 660r od 70tis. a za 600 dát 60 tis., mazec.
Takže po prohlídnutí inzertu budeš mít problém 660R za 70tis. vůbec sehnat a nebude z čeho vybírat.
Na přelomu roku jich bylo jen tady na bazaru pořád kolem 10ks a za ceny o 10-20% nižší, než teď.
Do motoru nevidím, ale jediná, co by mi stála za zavolání, ale cena teda hore brehom.
http://www.motorkari...t-600-e-1230657.html
Naposledy editováno 21.01.2018 22:50:30
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Dají se použít kola z xt 660x na xt... Yamaha XT 660 X, Yamaha XT 660 R | diskoun-1 | 16 | 18.6.2024 v 13:15 davidas |
XT 660 r - kryt motoru. Yamaha XT 660 R, Yamaha XT 660 X | sniper931 | 5 | 13.5.2024 v 09:08 svobodik |
Svody xt660 yamaha 2004 Yamaha XT 660 R, Yamaha XT 660 X | johan6 | 0 | 20.12.2023 v 09:21 johan6 |
Enduro do 700 ccm Yamaha XT 660 R, Yamaha XT 660 Z Tenere | Laz5 | 29 | 13.1.2023 v 21:28 Laz5 |
uzavŔENO - Lehké, ale funkční vybav... [1 ... 4, 5] Suzuki DR 650, Yamaha XT 660 R, KTM 690 Enduro, Husq... | ZdendaZB | 135 | 10.11.2022 v 08:49 Gahan37 |