Řidičák
Oblečení, helmu, boty.. (z bazaru, nejde o vzhled)
Povinné ručení
Nejakou tu menší jetou motorku na naučení?
Nebo mám ještě šetřit?
A zapomněl jsem ještě na nějaký výdaj?
1 reakcí na tento příspěvek Stačí 50.000,- na začátek?
Moto 35000,-
Helma 1350,-
Rukavice 990,-
Řidičák 6000,-
Poviné 3500,-
Kalhoty obič civil
Bunda obič civil
Přepis hradil prodejce místo tzv "slevy při prodeji"
Servis šel až z další výplaty a pak postupně z další a další jsem platil co bylo třeba...
Podle mě do začátku je to ok ale aspoň první sezonu tě ta motorka bude celkem vysávat než jí i sebe dovybavíš aby to bylo ok
Momentálně tu jeden týpek bude na jaře posílat do prodeje svoje XJčko 600. Mašina postarší (95), ale v pohodě. Na podzim ho s ní sundal jeden kokot v dodávce, mašina se jenom sklouzla po padácích, ale kámoš byl dost dobitej. Řek, že už na to sere, mašinu a dal do garáže a konec. Má tam nový gumy i baterku a olej tak před 100km. Pokud nejsi náročnej, tak natankuješ a jedeš. A zrovna XJčko je pořádnej kus motorky s nesmrtelnym motorem.
1 reakcí na tento příspěvek Stačí 50.000,- na začátek?
Málo kdo z nás měl na začátku víc. Dřív měl ale člověk možnost, když nebylo dost peněz, koupit JAWU nebo MZ, tam případná oprava moc nestála a v začátku se alespoň naučil montovat a improvizovat. Dneska se to tak zbláznilo, že lidi neví co by za ty krámy chtěli. Stojí to stejně jak slušnej japonec...
1 reakcí na tento příspěvek Stačí 50.000,- na začátek?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Stačí 50.000,- na začátek?
Wenca24 píše: Souhlasím s tím, že to je na hraně a chce to mít štěstí při koupi motorky na dobrý kus... V tom ale podle mně není zásadní rozdíl, jestli se kupuje za 30 nebo 60, vždycky je to loterie.
Málo kdo z nás měl na začátku víc. Dřív měl ale člověk možnost, když nebylo dost peněz, koupit JAWU nebo MZ, tam případná oprava moc nestála a v začátku se alespoň naučil montovat a improvizovat. Dneska se to tak zbláznilo, že lidi neví co by za ty krámy chtěli. Stojí to stejně jak slušnej japonec...
mě to přijde, že stojí dvojnásob a dají jen poloviční radost.
1 reakcí na tento příspěvek Stačí 50.000,- na začátek?
Prihlaseni a evidencka pri nakupu v CR je za 800Kc, takze rozdil delal cca 3 tisice Kc a mam technickou na 2 roky.
Naposledy editováno 12.01.2018 10:22:57
Slávek-TDM píše: KubaLC8> Neprehanej. Najel jsem 700Km tam a zpet (takze v palivu at nezeru 1.400Kc), dovozova STK s evidenci 1.850Kc a prihlaseni 500Kc.
Prihlaseni a evidencka pri nakupu v CR je za 800Kc, takze rozdil delal cca 3 tisice Kc a mam technickou na 2 roky.
že ty jsi najel vůbec nic neznamená asi víš proč
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Stačí 50.000,- na začátek?
syrrius píše: Když jsem začínal tak jsem měl taky cca 50K a stačilo mi to
Moto 35000,-
Helma 1350,-
Rukavice 990,-
Řidičák 6000,-
Poviné 3500,-
Kalhoty obič civil
Bunda obič civil
Přepis hradil prodejce místo tzv "slevy při prodeji"
Servis šel až z další výplaty a pak postupně z další a další jsem platil co bylo třeba...
Podle mě do začátku je to ok ale aspoň první sezonu tě ta motorka bude celkem vysávat než jí i sebe dovybavíš aby to bylo ok
a kdy jsi začínal? ve kterém roce?
Slávek-TDM píše: Za 50 tisic se da poridit spoustu radosti. Ale motorku bych si dovezl radeji sam z Rise. Byvaji tam v lepsim stavu nez u nas, ikdyz se jedna o starsi kus. Vybiral bych neco jednoduchyho a dle zkusenosti majitelu spolehlivyho (napriklad od Yamahy z rady XJ, od Hondy CB), za ceny kolem 1300EUR. Hadru je dnes velkej vyber na bazaru.
s tím dovozem opatrně ... dovozová technická dneska závisí na tom, jestli ti Dekra k danému modelu dá všechny potřebné informace, které český TP vyžaduje nebo ne. Pokud ne, tak to je drahé. já třeba mám v garáži USA verzi CBR 900RR ´92, kterou abych přihlásil, tak potřebuju výpis dekry "out of EU" a ten stojí 15tkč..
RUTAN> to je jasny, netvrdim, ze kazda dovozovka stoji par korun. Ale to si holt uz musi svepravnej clovek, kterej chce delat ridicak na motorku, zjistit predem, aby neprivezl nejakej neprihlasitelnej atyp... Nejsme tady v matersky skolce
fockewulf píše: Příště se na m.cz radši na nic neptej, tady je totiž všechno strašný a neřešitelný problém
To, že ti, které to opravdu bavilo, začínali kdysi s téměř nulovými náklady-kývačka vytlačená ze stodoly, rifle, kanady, škopek z polska, kožená bunda po tatovi nebo dědovi...dneska jak nemáš půl mega, tak jsi hovno motorkář. Pak vidíš tyhle týpky v dokonale čistých hadrech, nepoškrábaných sliderech na strojích bez jediného smítka někde na kávě v motobaru, kde debatujou o tom, kolik je stála nějaká kravina dle nejnovější módy.
Jinak ano, stačit ti to opravdu bude, tím tuplem pokud vůbec nevíš, jestli tě to bude vůbec bavit
Přeně tak, tohle podepíšu.
1 reakcí na tento příspěvek Stačí 50.000,- na začátek?
fockewulf píše: Příště se na m.cz radši na nic neptej, tady je totiž všechno strašný a neřešitelný problém
To, že ti, které to opravdu bavilo, začínali kdysi s téměř nulovými náklady-kývačka vytlačená ze stodoly, rifle, kanady, škopek z polska, kožená bunda po tatovi nebo dědovi...dneska jak nemáš půl mega, tak jsi hovno motorkář. Pak vidíš tyhle týpky v dokonale čistých hadrech, nepoškrábaných sliderech na strojích bez jediného smítka někde na kávě v motobaru, kde debatujou o tom, kolik je stála nějaká kravina dle nejnovější módy.
Jinak ano, stačit ti to opravdu bude, tím tuplem pokud vůbec nevíš, jestli tě to bude vůbec bavit
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Stačí 50.000,- na začátek?
Zlesa píše: tomasd.> Vidíš, já tenkrát koupil nejlevnější SV který bylo k mání. První sezónu pouze olej. Druhou gumy, reglec a náhon ta tachometr. Po 3 letech jsem ji prodal za to co jsem ji koupil a jezdí do dnes. Takže fakt je to o štěstí a od toho co od motorky chceš
V podstatě stejnej příběh... Motorka za cenu dílů, co už slouží poněkolikáté na zaučení
RUTAN píše: a kdy jsi začínal? ve kterém roce?
2015....
Jde o cenu řidičáku?
Pokud se musí vejít přesně do 50K tak musí někde ubrat...
Jak už tu někdo psal dá se i jezdit třeba v rukavicích z hobby shopu za 200,- , Pojištění platit klidně i na 1/4
Naposledy editováno 12.01.2018 14:42:53