VZhledem k aroganci zakladatele, jsem si dovolil toto vlákno obnovit, jako verzi č.2
Vadí mi, když někdo slyší na své jméno kritiku a pod její tíhou dokáže reagovat jedině tím, že vlákno uzavře, ačkoliv by nadále mohlo být otevřeno i bez zakladatelvo přítomnosti.
Léčení vlastního ega na některých vláknech jsou mnohdy až nechutná, ale nenechme si svůj krásný chopper život znechutit několika individuama a zadebatujme zde tedy i bez původního zakladatele.
Předpokládám, že jeho prvotní zámysl byl dobrý. Držme se tedy zámyslu a vlákno obnovme.
Přeji všem štastnou cestu
Naposledy editováno 05.05.2013 23:39:13
2 reakcí na tento příspěvek forum pro čopráky 2
seškrábli mi kůži a oskalpovali lebku. No problémo
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) forum pro čopráky 2
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) forum pro čopráky 2
Takže jsem konečně ukázal pravou tvář jo? No naštěstí ten xicht nemění povahu
Postup při provádění technických prohlídek u motocyklů
Za účelem sjednocení postupu a činností spojených s provádění technických prohlídek na stanici technické kontroly (dále jen „STK“) vydává Ministerstvo dopravy (dále jen „ministerstvo“) tuto Instrukci pro STK.
Vzhledem ke stále opakujícím se dotazům a podnětům při provádění všech druhů technických prohlídek u motocyklů bylo připravena instrukce, která sjednocuje postupy pro kontrolu některých částí, systémů, provedení a úprav motocyklů.
1. Postup při provádění technických prohlídek
1.1. Kontrola neshody údajů
V rámci vizuální kontroly neshody údajů se jako závada pod kódem 0.3.1.1 hodnotí změna nebo úprava vozidla, která neodpovídá dokumentaci vozidla, tedy pouze zjevné neshody údajů (jako jsou například druh a provedení vozidla, druh pohonu, počet náprav apod.). Kontrola činností a technického stavu systémů, konstrukčních částí a samostatných technických celků vozidla nespadá do skupiny kontrolních úkonů 0 a jsou předmětem kontroly podle kontrolních úkonů spadajících do skupin kontrolních úkonů 1. až 9.
V rámci vizuální kontroly se jako závada pod kódem 0.3.1.2 hodnotí změny nebo úpravy vozidla, které nejsou v předložené dokumentaci vozidla zapsány, a jejichž zápis se vyžaduje. Nejedná se tedy o posouzení neshody údajů s údaji uvedenými v předložené dokumentaci vozidla, ale o vyznačení závady za účelem nutnosti doplnění dokladů k vozidlu.
1.2. Kontrola ostrých hran a výčnělků na vnějším povrchu motocyklu
Obecné požadavky na kontrolu ostrých hran a výčnělků jsou stanoveny minimálními poloměry zaoblení, které jsou na hranách 2 mm, v rozích 3 mm a na zakončení musí být kulovitý tvar s minimálním poloměrem 7 mm např. ovládací páčky. Uvedené požadavky jsou minimální a uplatní se v místech, kde může dojít ke styku či nárazu chodce, cyklisty apod. tj. v místech, které jsou na vnější straně motocyklu dostatečně přístupné. Použijí se pouze u materiálů, které jsou pevné např. kovy či tvrdý plast, nepoužijí se na měkké materiály jako pryž, guma či kůže atd.
Výše uvedené požadavky se krom odkazů v ostatních částí instrukce použijí pro montáž různých doplňků, které nepodléhají schválení, podle přílohy č. 12 části A vyhlášky č. 341/2014 Sb., schvalování technické způsobilosti a o technických podmínkách provozu vozidel na pozemních komunikacích, ve znění vyhlášky č. 235/2017 Sb. nebo schválení podle mezinárodního předpisu. Jedná se především o designové prvky a doplňky, které nemění celkové rozměry, významně nemění provozní hmotnost a nezasahují do ostatních systémů či funkcí motocyklu. Pokud tedy takové doplňky neovlivňují funkci motocyklu, jsou dostatečně upevněny a plní požadavky na ostré hrany a výčnělky není její montáž závadou ve smyslu technické prohlídky. Tyto doplňky nemusí být zapsány v technickém průkazu vozidla.
1.3. Ochranné rámy motocyklů tzv. „padáky“
V případě ochranných rámů tzv. „padáků“ neexistuje samostatný technický předpis, který se stanovoval jejich samostatné schválení a označení schvalovací značkou. Při jejich kontrole není rozhodující, zda se jedná o originální či neoriginální provedení. Posuzuje se pouze, zda jsou dostatečně upevněny k motocyklu, nejsou na něm ostré hrany a výčnělky a nemění maximální rozměry vozidla. V případě, že těmto požadavků namontovaný ochranný rám vyhovuje, je výsledek prohlídky vůči tomuto komponentu vyhovující.
1.4. Zasklení motocyklů
Plastová čelní skla (tzv. „plexy“ nebo „větrné štítky“) namontovaná na motocykly bez karoserie, která nejsou podepřena v horní části, nejsou považována za bezpečnostní zasklení, a proto se na něj nevztahuje požadavek na schválení zasklení podle EHK OSN č. 43, v těchto případech se absence schválení zasklení podle EHK OSN č. 43 nepovažuje za závadu. I na tyto větrné štítky se vztahuje požadavek na absenci ostrých hran a výčnělků. Konce těchto zařízení musí být zaoblené viz bod 1.2.
1.5. Montáž osvětlení motocyklů
Při jejich kontrole není rozhodující, zda se jedná o originální či neoriginální provedení. Posuzuje se pouze, zda jsou dostatečně upevněny k motocyklu, jsou v požadovaném množství a druzích, odpovídají svým zapojením a umístěním na vozidle. Všechny použité světelné zařízení musí mít odpovídající schvalovací (homologační) značku. V případě, že těmto požadavků namontované osvětlení vyhovuje, i přes to, že se nejedná o originální komponent, je výsledek prohlídky vyhovující.
1.6. Montáž zadní registrační značky
Současné technické požadavky na konstrukci motocyklů umožňují umístění registrační značky i mimo podélnou střední osu motocyklu, avšak nikoliv jakkoliv, především ne boční umístění na úrovní středu zadního kola, kdy je omezena viditelnost z opačné strany motocyklu. Umístění mimo osu je možné za splnění následujících podmínek:
- žádná část registrační značky netvoří nejširší část motocyklu (zrcátka se nepočítají),
- montáž registrační značky nesmí bránit maximálnímu náklonu,
- viditelnost registrační značky musí být taková, aby umožňovala vpravo i vlevo viditelnost alespoň 30 stupňů od krajů registrační značky,
- upevnění (držák) registrační značky musí být dostatečně pevné a tuhé, nesmí sloužit jako prostředek upevnění ostatních dílů,
- dále platí ostatní stávající požadavky na umístění.
Pokud jsou uvedené podmínky splněny, jsou požadavky pro montáž splněny. Je však potřeba, aby provozovatel vozidla tuto skutečnost, tj. excentrické umístění registrační značky, měl v souladu s vyhláškou č. 343/2014 Sb., o registraci vozidel, ve znění pozdějších předpisů, zapsanou v technickém průkazu.
Zvláštní ustanovení:
Provozovatel STK musí seznámit s obsahem instrukce kontrolní techniky STK nejpozději v den nabytí platnosti této instrukce. Do příručky jakosti zaznamená způsob, jak bylo zabezpečeno seznámení dotčených pracovníků STK s obsahem této instrukce.
Instrukce nabývá platnosti dnem zveřejnění ve Věstníku dopravy.
V Praze dne . ledna 2018
Ing. Bc. Ivan Novák, v.r.
Ředitel
Odbor provozu silničních vozidel
Naposledy editováno 09.01.2018 23:02:01
6 reakcí na tento příspěvek forum pro čopráky 2
Diky moc!!!
1 reakcí na tento příspěvek forum pro čopráky 2
SLEEPER píše: Ok, ted si kazdej nymand bude na motorku davat neoriginalni (nehomologovane) dily, ktere (ne)primo ohrozuji ostatni a k tomu dalsi neschvalene osvetleni, ktere bude oslnovat dalsi ucastniky + je dalsi prostor k bastleni.
Diky moc!!!
Nemáš zač.
Diky moc!!! [/quote
Světla musí mít homologaci tak to nerest
SLEEPER píše: Ok, ted si kazdej nymand bude na motorku davat neoriginalni (nehomologovane) dily, ktere (ne)primo ohrozuji ostatni a k tomu dalsi neschvalene osvetleni, ktere bude oslnovat dalsi ucastniky + je dalsi prostor k bastleni.
Diky moc!!!
Jako by se to nedělo už celá desetiletí Za ohrožující díly bude moci STK vyhazovat i nadále, za oslňující světla taky.
SLEEPER píše: Ok, ted si kazdej nymand bude na motorku davat neoriginalni (nehomologovane) dily, ktere (ne)primo ohrozuji ostatni a k tomu dalsi neschvalene osvetleni, ktere bude oslnovat dalsi ucastniky + je dalsi prostor k bastleni.
Diky moc!!!
No a k této nereálně myšlence jsi se dopracoval jak ?. Viděl bych to takto............ mám zdroj, který říká, že za jistých podmínek dojde ke zmírnění, lépe řešeno sjednocení postupů procedury u moto na STK. A ten výraz "sjednocení postupu", tož to je právě to, oč zde léta běželo. Zjednodušit, zefektivnit, zrychlit,,,,,,to jsou, správně ne individuálním názorem) stav vozidla a to za stejných podmínek ve všech STK a to bez jakýchkoliv nemístných nebo dokonce šikanózních podmínek. A o to šlo reálně a v praxi na jednotlivých STK. Velká část se podařila a já za to tleskám a děkuji.
Naposledy editováno 10.01.2018 21:35:26
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) forum pro čopráky 2
Gahan37 píše: Proč máte blokaci ranchera pro zajímavost?
Nekonstruktivní komentáře osočující osoby, či osobu. Stačí ?
SLEEPER píše: Ok, ted si kazdej nymand bude na motorku davat neoriginalni (nehomologovane) dily, ktere (ne)primo ohrozuji ostatni a k tomu dalsi neschvalene osvetleni, ktere bude oslnovat dalsi ucastniky + je dalsi prostor k bastleni.
Diky moc!!!
Kdybys to četl pořádně, tak tudle hovadinu nevypustíš z počítače, natož pak z úst. Evidentně jako bastlíř uvažuješ ale, to jo
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) forum pro čopráky 2
SLEEPER píše: Ok, ted si kazdej nymand bude na motorku davat neoriginalni (nehomologovane) dily, ktere (ne)primo ohrozuji ostatni a k tomu dalsi neschvalene osvetleni, ktere bude oslnovat dalsi ucastniky + je dalsi prostor k bastleni.
Diky moc!!!
1.5. Montáž osvětlení motocyklů
Při jejich kontrole není rozhodující, zda se jedná o originální či neoriginální provedení. Posuzuje se pouze, zda jsou dostatečně upevněny k motocyklu, jsou v požadovaném množství a druzích, odpovídají svým zapojením a umístěním na vozidle. Všechny použité světelné zařízení musí mít odpovídající schvalovací (homologační) značku. V případě, že těmto požadavků namontované osvětlení vyhovuje, i přes to, že se nejedná o originální komponent, je výsledek prohlídky vyhovující.
1 reakcí na tento příspěvek forum pro čopráky 2
Přípravy v plném proudu
2 reakcí na tento příspěvek forum pro čopráky 2
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) forum pro čopráky 2
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) forum pro čopráky 2
2 reakcí na tento příspěvek forum pro čopráky 2
Selhalo mi v lednu srdce, tak jsem malinko hodil Áčko.
Nyní jsem už jen na pozorování doma na marodce. Tak snad už jen na svých cestách, než jezdit sanitou
Zdar všem a přeji brzké jaro a kolama dolu
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
VS 800 Intruder problém s motorem Suzuki VS 800 Intruder | Jenyk78 | 10 | 28.4.2024 v 12:29 Jenyk78 |
Intruder VS 800 originál vs jiná ří... Suzuki VS 800 Intruder | jarmilerik | 11 | 25.4.2024 v 08:17 bazin. |
Chpper není pro dědka!!! [1 ... 10, 11] Suzuki VS 1400 Intruder, Suzuki VS 800 Intruder, Hon... | Slezy28 | 326 | 29.9.2023 v 00:19 kudla009 |
Klub příznivců motocyklů Intruder [1 ... 36, 37] Suzuki VS 800 Intruder | petr1989 | 1086 | 19.9.2023 v 08:00 dzej.pi |
Vance & Hines - Intruder 800C 2017 Suzuki VS 800 Intruder | TenVojtěch | 1 | 26.7.2023 v 06:09 krokoš |