1 reakcí na tento příspěvek zaseknutí zadního kola
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zaseknutí zadního kola
Naposledy editováno 02.01.2018 23:11:42
1 reakcí na tento příspěvek zaseknutí zadního kola
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zaseknutí zadního kola
Jinak prasklá vidlička, ulomený dub sežraný jinými koly atp. Může se stát. Když někdo předtím řadil patou a bez spojky, tak to může jít kukat. Nebo i vada materiálu, byť je to krajně nepravděpodobné.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zaseknutí zadního kola
1 reakcí na tento příspěvek zaseknutí zadního kola
Vydoloval to ven (ten kryt ) , dotlačil domů ( 3km ) a šel na autobus ( do práce ). Ptal jsem se ho, esli si aspoň převlékl spoďáry. On ale vůbec neví, jak zastavil. Probral se až v tom pangejtu, když na něj troubily auta.
...vlastně si ještě musel vyměnit boty, protože to jedna funglová áda nepřežila! A to ho taky nejvíc nasralo!
Naposledy editováno 03.01.2018 00:37:15
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zaseknutí zadního kola
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zaseknutí zadního kola
Gahan37 píše: liborrider> 99 je ještě pořád Fi....vtec od 02....tak to měl kliku,mě jen kamarád říkal že trpí 3 stupeň u roku 01....to musela být ta VFR hodně opotřebovaná,zrovna 99 jsem měl a prodal s 116t km na tachometru a dle servisu měla při tomhle nájezdu vše v normě, jak ventilové vůle tak i všechny mechanické části a i komplet spojku jsem měnil zbytečně prý....
a to ti rozpulili motor aby se podivali na prevodovku?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zaseknutí zadního kola
maspe píše: cuir> pokud je to kousnutí na převodovce a výstupní hřídel se kousne natvrdo, tak vymáčknutím spojky jen odpojíš motor, ale ne zadní kolo. To by chtělo detonační rozpojovač sekundárního řetězu.
.........
no jo, teoreticky to mozne je... ze se sekne pouze vystupni hridel, ale vetsinou jsou sprajcle obe hridele mezi sebou a pokud vymacknu spojku tak uvolnim sevreni a je velika sance ze material vypadne ven a vystupni hridel se zacne znovu otacet.
Navic zmacknuti spojky je krome dobreho balancu jedina mozna vec co muze jezdec udelat. Takze nema smysl asi moc resit , ze v nekterem pripade to nepomuze. Jednak je to procentuelne hodne zanedbatelne a druhak spojka se v tomto pripade macka vzdy (kdyz to jezdec stihne nez se vymazne :D ) a bud to pomuze a nebo ne...
tady odesly zuby z kolecka pro 5tej prevodovej stupen... vzalo to sebou jeste dalsi dve kola.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zaseknutí zadního kola
maspe píše: To by chtělo detonační rozpojovač sekundárního řetězu.
to zni jako plan a znam jednoho z pyrofora, co by to byl schopnej i zkusit sestrojit.. ..jen aby ten prestrelenej retez + strepiny z nej, navic v ty rychlosti nenapachali nakonec vic skody nez "jen polozena" motorka, strihnout hridel az za loziskem asi taky moc realny taky nebude, to by bylo na peknej kus modeliny a brr,.. s tim pod zadkem bych teda jezdit nechtel, nehlede na moznou selhavku v pripade omylem prislapnute zadni brzdy.. (samozrejme chapu ze to bylo mysleny s nadsazkou, jen tak insomnicko-cimrmanovsky rozvadim zajimavou myslenku.. )
cuir píše: a to ti rozpulili motor aby se podivali na prevodovku?
Děkuji za upozornění....všechny běžné mechanické části v závislosti na servisních intervalech....nicméně ta 99 měla při koupi z Bylan na tachu 45t km a kotouče jsem měl pod limitem z čehož usuzuji že reálných tam bylo o dost víc...ale jezdí stále ....tzn 99 s 50t km to bude asi horší kus
1 reakcí na tento příspěvek zaseknutí zadního kola
- jedu plnou palbu (cca 65km/h ) a kouslo se zadní kolo, had asi 10m, ale v pohodě - ojniční ložisko KO (Jawa Mustang)
- na VFR bez problémů
- fotka chybějících zubů je skoro stejná jak u bejvalky Scenic I - randál, ale jelo to. Hrozný auto
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zaseknutí zadního kola
V_i_c_i píše: Podle me by se to ve vyssi rychlosti naopak stat nemuselo. Jsou tam mnohem vetsi rychlosti a pri nejakem zaseku mnohem vetsi razova zatizeni. Takze pripadna ztrata zubu a podobne by mohla vest jen k vetsi destrukci soucasti prevodovky, bloku apod. Ale taky samo nemusela, tak nevim jestli vas to uklidnilo.
NEUKLIDNILO, a využiju téma k dotazu , když mě zlobilo čidlo bočního stojanu, (sklopený občas signalizoval vyklopený) napadlo mě, co by se stalo za jízdy v náklonu, kdyby čidlo najednou z ničeho nic zasignalizovalo vyklopení a chcíplo motor
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zaseknutí zadního kola
GL1 píše: NEUKLIDNILO, a využiju téma k dotazu , když mě zlobilo čidlo bočního stojanu, (sklopený občas signalizoval vyklopený) napadlo mě, co by se stalo za jízdy v náklonu, kdyby čidlo najednou z ničeho nic zasignalizovalo vyklopení a chcíplo motor
Uplne nevim na co se tedy ptas. Me se to stavalo diky vyzhavenemu kontaktu ve svazku a bylo to relativne neprijemne - vlastne se na te motorce nedalo poradne jezdit, protoze ji clovek neveril. Vyhoda oproti cidlu stojanu byla, ze po chycipnuti se to setrvacnosti zase okamzite roztlacilo, ale skublo to se mnou poradne. Zazil jsem to jen v malem naklonu a neupadl jsem, prijemny to ale nebylo. Pri jizde rovne to se mnou skublo jako kdyz "brnknes" za brzdu - leknes se ale nic zasadniho se nedelo.
e: Jinak jiste bude zalezet na gumach, teplote, asfaltu atd...
Tomas
Naposledy editováno 03.01.2018 12:35:40
GL1 píše: NEUKLIDNILO, a využiju téma k dotazu , když mě zlobilo čidlo bočního stojanu, (sklopený občas signalizoval vyklopený) napadlo mě, co by se stalo za jízdy v náklonu, kdyby čidlo najednou z ničeho nic zasignalizovalo vyklopení a chcíplo motor
No tak neni duvod aby pri chcipnuti motoru si sebou hned prasknul - kdyz pojedes nadoraz, tak to tohle muze zpusobit. Ale kdo takhle jezdi v provozu? Ja si kolikrat zaklapnu v zatacce plyn a v poho...
1 reakcí na tento příspěvek zaseknutí zadního kola
kerut píše: to zni jako plan a znam jednoho z pyrofora, co by to byl schopnej i zkusit sestrojit.. ..jen aby ten prestrelenej retez + strepiny z nej, navic v ty rychlosti nenapachali nakonec vic skody nez "jen polozena" motorka, strihnout hridel az za loziskem asi taky moc realny taky nebude, to by bylo na peknej kus modeliny a brr,.. s tim pod zadkem bych teda jezdit nechtel, nehlede na moznou selhavku v pripade omylem prislapnute zadni brzdy.. (samozrejme chapu ze to bylo mysleny s nadsazkou, jen tak insomnicko-cimrmanovsky rozvadim zajimavou myslenku.. )
Zajímavá teorie, ovšem když jsem tu nedávno viděl kolující určité fotky, myslím že BMW pracuje na podobném systému detonačního odpalování kardanové hřídele....
http://i61.tinypic.com/2aag9w2.jpg
Zlesa píše: Me se jednou na fichtlu ulomil kousek pistniho krouzku a zadrelo se to, kdÿz jsem letel z kopce na plnej knedlik. kouslo se to ale ustat se to dalo. Nic moc prijemnyho.... Spojka pomohla Jinak kdyz jste u těch čidel, zlobí mě čidlo neutrálu na 929. nemáte někdio tušení kde je schovaný? Ze schématu moc moudrej nejsem...
ani ne minutka v googlu...melo by to bejt ono. Na strance kde to bylo vlozeny psali ze je to z 929..tak snad je to pravda...
https://postimg.org/image/ixywt5gr7/
1 reakcí na tento příspěvek zaseknutí zadního kola
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Zachrastění po vrknutí plynem - nap... [1, 2] Honda VFR 800, Honda VFR 800X Crossrunner | Obo67 | 36 | 27.5.2024 v 11:28 ZdendaDH |
Sundání nádrže bez vypuštění VFR 80... Honda VFR 800 | Mike70 | 6 | 1.4.2024 v 21:27 Mike70 |
Převoz moto [1, 2] Honda VFR 800 | Corlis | 37 | 14.3.2024 v 11:17 Gahan37 |
Oživení VFR 800 rv 2000 Honda VFR 800 | JARYN82 | 27 | 23.11.2023 v 22:54 JARYN82 |
VFR 800 - spojka skoro ON/OFF Honda VFR 800 | Ferda22 | 2 | 4.10.2023 v 15:18 ja1 |