Pred odjezdem do servisu v cca 5ti stupnich celsia, jsem dal sytic, brnknul o startér, okamžitě motor naskočil a jel jsem. Po tom, co je motorka udelana, za boha nemohu poradne nastartovat za studena. Pokud dam sytic, motor se sotva točí a ani neskytne. Pokud je sytic vypnuty, motor toci v pohodě, po par zmacknutich starteru i chytne, ale bez sytice samozrejme ihned chcipne. Na třeba cca 10te zmacknuti starteru uz naskoci(to už je asi v motoru alespoň trochu teplo), drzim lehce plyn do te doby, nez zacne motor reagovat na plyn zvysenim otacek jinak, nez ze znovu chcipne... Pak uz dam sytič a motor drzi vyšší otáčky a vše je OK. Za tepla startuje okamžitě, bez naznaku problémů.
Rozdil před servisem a po servisu, je tedy MARKANTNÍ, baterku jsem zkoušel i tu, co mi točí v Ducati, vše je stejné, baterie nemá žádný vliv. Nevíte někdo, čím by to mohlo být? Mohl by se tak chovat špatný typ svíčky? Jak si vysvětlit, že když zapnu sytič, startér točí znatelně hůř a nastartování je skutečně možné pouze bez sytiče? Moc díky!
EDIT: vyřešeno, více info v komentářích níže, všem díky...
Naposledy editováno 02.01.2018 12:41:42
1 reakcí na tento příspěvek Husqvarna TE410E - tragické studené starty
1 reakcí na tento příspěvek Husqvarna TE410E - tragické studené starty
Možno to má aj súvis s tým preblikávaním kontrolky neutrálu.
Naposledy editováno 18.11.2017 06:34:16
(reakce na) Husqvarna TE410E - tragické studené starty
Tie znížené otáčky spôsobuje, keď sytič je ako klapka v saní, dáš sytič-zavrieš klapku,zvýšiš odpor v saní
TE 410 má klasický sytič(má svůj okruh) tzn. zapnutý sytič=víc nasáté směsi= větší odpor při kompresi(stejně jako když přidáš plyn, jen více bohatou).Po tom, co jsem motorku přebral odservisovanou, tzn. i s OK ventilovými vůlemi, už to nefungovalo a studené starty byly peklem.
Nicméně se mi ozval člověk, co má TE610tku a měl problém úplně identický. Kdesi v manuálu k motorce našel, že SPRÁVNĚ se má startovat tak, že se začne startovat bez sytiče a jakmile se pořádně startér roztočí, přidává se sytič. A to bylo celé kouzlo, nikdy jsem své motorky s karburátorem takhle nestartoval a do tohoto způsobu jsem zasvěcen nebyl, takže mě to nenapadlo...
Když jsem motorku koupil, měla větší ventilové vůle, po servisu byly ventilové vůle nastaveny tak, jak správně měly být, takže při startovani se sytičem už to startér moc nedával.
Aktuálně stačí otocit klíček, začít startovat, pomalu přidávat sytič a maximálně na druhé zmáčknutí startéru krásně běží na sytič...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Husqvarna TE410E - tragické studené starty
axs píše: Husgvarna no... Začnul bych tam, kde se vrtal servis, když to před tím jelo,nastavení vačky,ventilů,funkce dekompresoru,převody starteru...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Husqvarna 410 TE Výměna oleje Husqvarna TE 410 | Tomek1 | 15 | 14.4.2024 v 09:04 assassin |
Husqvarna 410 TE přerušovač blinkrů Husqvarna TE 410 | Tomek1 | 11 | 10.4.2024 v 12:18 Tomek1 |
Husqvarna TE 350 1992 Husqvarna TE 410, Husqvarna TE 610, Husqvarna TE 350 | AndyEnd5 | 4 | 8.8.2023 v 21:04 Samuel738842 |
Enduro pro začátečníka [1, 2] Husqvarna TE 410, Honda XR 400, Suzuki DR-Z400S | Fenome753 | 39 | 8.8.2023 v 14:03 400xr |
Husqvarna TE 410 E Osy kolies Husqvarna TE 410 | Kennylm98 | 6 | 29.6.2023 v 13:44 assassin |