Téma: Zpátky do minulosti!!!
7.11.2009 v 11:32
Ahoj všem příznivcům dvou kol.Když jsem se v létě zastavil u našich doma,tak jsem přišel ve chvilce kdy se uklízelo.Chtěl jsem se otočit a jít pryč,protože to smrdělo prací,ale na štěstí jsem zůstal a do rukou se mi dostalo,díky tomu, velké bohatství v podobě starých negativů(cca100),které nafotil můj táta na některých podnicích tady u nás v Čechách v letech x až y.Chtěl jsem se s Vámi všemi o to podělit a proto jsem založil toto vlákno.Pokusím se vám tady naservírovat všechny zajímavé kousky a z táty vydolovat nějaké ty popisky i s rokem a místem pořízení snímku.Doufám,že se vám to bude líbit a někomu zaplesá srdce.Zpátky do minulosti na RAJČETI!!!!!
Naposledy editováno 11.01.2010 03:21:04
1 reakcí na tento příspěvek Zpátky do minulosti!!!
Tomini, myslím že nemusí mít "každej vždycky" pravdu ...
´Su už starej chlap, vzpomínky se vytrácí a "v knížkách" to hledat nebudu,
na to nemám čas
Lukšík jezdil menší kubatury (125/250?), Hlaváč převážně 350(?), ne !??
´Su už starej chlap, vzpomínky se vytrácí a "v knížkách" to hledat nebudu,
na to nemám čas
Lukšík jezdil menší kubatury (125/250?), Hlaváč převážně 350(?), ne !??
IvanDvoutakťák> Ivane, já už taky něco pamatuji, jak říkáš vzpomínky se vytrácejí, musel jsem kouknout do knihy Lukšík jezdil převážně 250 a 350, Hlaváč 350 (ale někdy i 250) a Hejmala 125 a 350 (a výborně), foto Lukšíka jsem typnul. Ale jak jsi někde napsal (mám za to že Ty) tehdy jezdily všichni všechno.
Njn, já mám "Punťu" Hejmalu zafixovanýho především jako nějakýho "satelitního" jezdce ČZM, kdy se vedle
"továrníků" nějak podílel na vývoji dvouválce 125, ale detaily jsem moc neznal ani tehdy, natož teď
a zkoušel to i u brněnskýho letiště. S tatínkem jsme potom "vyráželi" třeba do Rosic na Hornickou rubačku,
kde jsme v Tetčické "vlásence" sledovali, kde v poli pojede "náš brněnskej Punťa" a jak moc budou zase
v tom krutým stoupání za zatáčkou "hořet" suchý spojky ...
"továrníků" nějak podílel na vývoji dvouválce 125, ale detaily jsem moc neznal ani tehdy, natož teď
a zkoušel to i u brněnskýho letiště. S tatínkem jsme potom "vyráželi" třeba do Rosic na Hornickou rubačku,
kde jsme v Tetčické "vlásence" sledovali, kde v poli pojede "náš brněnskej Punťa" a jak moc budou zase
v tom krutým stoupání za zatáčkou "hořet" suchý spojky ...
Vzpomínka na Barry(ho) Sheene(a) a jeho přátele
*******************************************************
(být nekuřákem, dnes by určitě jezdil při setkáních dvoutaktních hvězd GP)
Barry Sheene´s TV interview / programme ** THIS IS YOUR LIFE ** ( + 2001 / 2002 )
********************************************************************************************
2001 / 2002
**************
*******************************************************
(být nekuřákem, dnes by určitě jezdil při setkáních dvoutaktních hvězd GP)
Barry Sheene´s TV interview / programme ** THIS IS YOUR LIFE ** ( + 2001 / 2002 )
********************************************************************************************
2001 / 2002
**************
1 reakcí na tento příspěvek Zpátky do minulosti!!!
Ahoj klucí Prosím nemáte někdo z vás fotky ze závodů v Rosicích z roku 1965? Jde mi o třídu 350tek. Předem díky za cokoliv
knizepekel> Něco je tu: http://www.moto-sve...showall=&start=1
1 reakcí na tento příspěvek Zpátky do minulosti!!!
Pánové nemáte prosím někdo z vás fotku Otto Krmíčka a Bedřicha Fendricha na ČZ 125 2xohc? Mělo by se jednat o roky 1968-70. Dále hledám fotky ze startů třídy 125tek z let 1959 - 1975, kde jsou co nejvíce vidět 4T ČZ 125 2xohc. Jde mi o starty továrních i soukromých jezdců. Dále hledám jakékoliv fotky a informace o Jaromíru Skotnicovi, Jiřím Vavrlovi, Josefu Hejmalovi, Jaroslavu Žípkovi, Janu Kotínském, Petru Křivákovi a dalších jezdcích, kteří závodili ve třídě 125tek na 4T motocyklech ČZ. Pátrám po osudech těchto 4T motocyklů od jejich vyrobení do dnešních dnů. Hledám jakékoliv informace a fotky. Pokud se mi povede nahromadit dostatek materiálu, mohl by vzniknout zajimavý web s tímto tématem. Předem moc děkuji za jakoukoliv pomoc.
1 reakcí na tento příspěvek Zpátky do minulosti!!!
Díky, Lukáši Nevím sice, od koho "vyřizuješ", ale pravděpodobnost, že je to právě Zbyňkův CASAL, je značná,
poněvadž těchto motocyklů zde v ČSSR jezdilo snad jen pět - Samák, Krmíček, Havrda (mistři republiky) a ještě
Šolc a Kromp. Těžko říct, jak ty motocykly tehdy "putovaly z ruky do ruky" ...
poněvadž těchto motocyklů zde v ČSSR jezdilo snad jen pět - Samák, Krmíček, Havrda (mistři republiky) a ještě
Šolc a Kromp. Těžko říct, jak ty motocykly tehdy "putovaly z ruky do ruky" ...
Tady je malá ukázka z té brožury o Litomyšlských závodech, kterou vydalo Regionální muzeum Litomyšl ku příležitosti výstavy o které je řeč v předešlém příspěvku.
Má to asi 50 stránek, jsou tam popsány jednotlivé ročníky a je tam docela dost fotografií.
Škoda, že tam nejsou podrobné výsledky jednotlivých ročníků, mělo by to určitě větší sběratelskou hodnotu.
Dá se to objednat na stránkách Regionálního muzea Litomyšl, cena 120,- Kč, odběr buď osobně, nebo to pošlou na dobírku.
Má to asi 50 stránek, jsou tam popsány jednotlivé ročníky a je tam docela dost fotografií.
Škoda, že tam nejsou podrobné výsledky jednotlivých ročníků, mělo by to určitě větší sběratelskou hodnotu.
Dá se to objednat na stránkách Regionálního muzea Litomyšl, cena 120,- Kč, odběr buď osobně, nebo to pošlou na dobírku.
1 reakcí na tento příspěvek Zpátky do minulosti!!!
Především na legendárním t.zv. Morašickém trojůhelníku
se tehdy jezdila veliká střelba - byla to jedna z nejrychlejších tratí ...
se tehdy jezdila veliká střelba - byla to jedna z nejrychlejších tratí ...
1 reakcí na tento příspěvek Zpátky do minulosti!!!
No já jsem nikdy neměl (na) licenci 1.výkon. třídy a tak jsem tam nejezdil .
Ty asi ano a tak "prozraď " kde ta rychlá trať byla a jak se jmenovala ...
Ty asi ano a tak "prozraď " kde ta rychlá trať byla a jak se jmenovala ...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.