Z VFR bych strach neměl, když nebudeš hned tahat tak je nezáludná a hodná. Rozvod kolama byl do 2001. CBS je v pohodě, v podstatě nepoznáš že tam je, pokud nebudeš odvzdušňovat brzdy. Je to trochu pakárna. Jinak je to ale bezúdržbový.
A jen tak náhodou zrovna jednu prodávám
PS: koukám, že je to po importu nečitelný, tak kdybyste to chtěli číst, tak písněte...
Naposledy editováno 30.10.2017 20:36:27
1 reakcí na tento příspěvek Přechod a a info...
Ale mezi 750/96 a 800/98 je extrémní rozdíl v technice, vem že první VFR je z roku 1986 a s postupnými inovacemi ( kola / vývuky/ kyvka/...vydržela 10 let.
800/98 má ještě rozvod ozubenými koly, ojebali to až někde 2001( nevím, to už je na mě moc mladé ) duál je dobrý, zas tak často ho neřešíš, a někde tady na mcz je podrobný návod na výměnu kapaliny/odvzdušnění ( ale upřímně, byl to jeden z důvodů, proč jsem 800 nekoupil, jsem posera ).CBS - jak se chová proti klasice - v praxi nevím - teoreticky, někde je přesný popis, ...při zmáčknutí přední ti přibržďuje zadek, při zadní zase předek.. v tom popisu je přesně uvedeno, který pístek jak a kdy brzdí. A to zásadní nakonec, není to velký skok ? - NENÍ, jak už tu padlo výše, vfr je v podstatě hodná motorka, co dost odpustí a až se na ní naučíš, stejně budeš mít co dělat, aby jsi se svým jezdeckým uměním dostal na její hranice. VFR je motorka na delší dobu, na rok nemá cenu. Závěr ( pokud nechceš číst celé ) KUP si VFR
Naposledy editováno 30.10.2017 19:18:32
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod a a info...
Jen se zeptám. Proč myslíš že to někde v 2001 ojebali? Dostala upravenou palivovou mapu, imobilizér, automatickej sytič (na další věci si nevzpomenu)
Já třeba kdybych si vybíral něco jiného na silnici, tak vůbec nevím co, ten 4V je dle mě super. Řaďák už by mě asi nebavil.
Edit.: ještě k tomu cbs. Je to stejnej systém co má velký varadero. S přední brzdou ti jde jeden pístek na zadku a naopak. Neni to nějak extrémně znát,ale myslim si že mi to párkrát prdel zachránilo,ikdyž...
Naposledy editováno 30.10.2017 19:40:17
Měl jsem i 99 taky dobrá ale ta 01 byla prostě lepší spotřebou když už jezdíš hodně...
1 reakcí na tento příspěvek Přechod a a info...
a ze ti nekdo na dotaz na FI da test VTECu tak nejak uplne nechapu .
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod a a info...
Veverčák píše: FI ma dva "modely" ... 98-99 a 00-01. Poznas je od sebe podle toho, ze 98-99 ma packu sytice, to je asi nejviditelnejsi rozdil (i kdyz jsou dalsi, ale to uz chce mit nakoukane). A chybu s ni neudelas ...
a ze ti nekdo na dotaz na FI da test VTECu tak nejak uplne nechapu .
Tak motor je v podstatě stejnej a jeho projevy se mimo vtec nelišej
Takže motor 98-01 je stříkačka s kolama (ve 2000 úprava map kvůli spotřebě a eko, automatický sytič, imobilizér). Je to pořád ještě slušnej, nerozbitnej kus.
Skok po XJ to je, ale ne nepřekonatelnej. Počítej, že VFR je ve všem jiný. Mám poslední 750, ale měl jsem možnost si sednout na 800 a ostatní zprostředkovaně. Posez je sportovnější, motor silnější a točivější a proti karburároru trochu ucukanej, jako každá stříkačka.
CBS jsem měl na Blackbirdovi a skvělá záležitost, jen při odvzdušňování je to pakárna.
Hlavně si ji pořádně vyzkoušej, aby šla rovně, aby šel větrák na chladiči...
Naposledy editováno 31.10.2017 11:05:48
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod a a info...
Mike70 píše: Tak motor je v podstatě stejnej a jeho projevy se mimo vtec nelišej
no to "v podstate" je velmi volne . Jelikoz ma treba uplne jiny rozvody . Je jasne, ze to jezdi podobne, i kdyz podle lidi, co jezdili oboji, je VTEC chciplejsi, ale to mam z doslechu, ja ho preskocil a sel jsem z 800FI rovnou na 1200F
1 reakcí na tento příspěvek Přechod a a info...
Mike70 píše: Tak motor je v podstatě stejnej a jeho projevy se mimo vtec nelišej
Právě ten vtec to zabil...ale tím myšleno servis....za 70tkm na Fi jsem krom elektriky na to mimo pravidelne výměny kapalin vůbec nemusel sáhnout....i podložky v normě před prodejem a to měla 116t a bůh ví kolik skutečně....teď jsem u vtec při 72t km nechal kamaráda dělat servis....sice vše v normě ale za dalších 22tkm už to něco stát bude....
1 reakcí na tento příspěvek Přechod a a info...
Veverčák píše: no to "v podstate" je velmi volne . Jelikoz ma treba uplne jiny rozvody . Je jasne, ze to jezdi podobne, i kdyz podle lidi, co jezdili oboji, je VTEC chciplejsi, ale to mam z doslechu, ja ho preskocil a sel jsem z 800FI rovnou na 1200F
Prosím tě, co to meleš??? Rozvody nijak na projevu motoru nepoznáš, jen na životnosti, respektive nutnosti vyměnit jednou za delší čas řetízky a napínáky (což je samozřejmě oproti Fi opruz) a složitýmu štelování ventilů. Věřím, že je vtec dole trochu línější, ale od 7000 ot. co naskočí už je to stejný...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod a a info...
Mňojo píše: jo a pro pořádek , na vefro patří otevřenej lauf !!!
No ale není lauf jako lauf. Slyšel jsem z VFR krásnou hudbu, ale i hrůzu. Já jsem tak trochu "konzerva" a jsem zastáncem origo koncovek.
Jen doplním drobnost o které tu nepadlo slovo: XJ 900 má kardan a VFR řetěz. Drobnost, ale při dlouhých přesunech které plánuješ odpadá jedna starost.
To ale nic nemění na tom, že můj favorit je VFR (5.let bezproblémového užívání)
2 reakcí na tento příspěvek Přechod a a info...
1 reakcí na tento příspěvek Přechod a a info...
Nejaky šramy ma ale vonavku jsem nehledal a ani jsem na ni nemel. dostal jsem to i s kufrem ale ten se mi na motorce nelibi.
motomiro píše: Tak ji mam doma. Dlouho jsem vhal a nakonec padla miska vah na VFR. včera jsem ujel prvnich 100km. Trochu si musim zvykat na ten zvuk motoru. takovej piskot oproti xj . Co tam lejete za olej ? Mam u manual a tam se piše 10w40 ale značka ? stači shell ?
Jo, kdybys vzal vtec, tak žádný pískání nebude Jinak existuje krásná VFR s kuframa
Naposledy editováno 06.11.2017 11:07:44
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod a a info...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Zachrastění po vrknutí plynem - nap... [1, 2] Honda VFR 800, Honda VFR 800X Crossrunner | Obo67 | 36 | 27.5.2024 v 11:28 ZdendaDH |
Sundání nádrže bez vypuštění VFR 80... Honda VFR 800 | Mike70 | 6 | 1.4.2024 v 21:27 Mike70 |
Převoz moto [1, 2] Honda VFR 800 | Corlis | 37 | 14.3.2024 v 11:17 Gahan37 |
Oživení VFR 800 rv 2000 Honda VFR 800 | JARYN82 | 27 | 23.11.2023 v 22:54 JARYN82 |
VFR 800 - spojka skoro ON/OFF Honda VFR 800 | Ferda22 | 2 | 4.10.2023 v 15:18 ja1 |