za b) na gearingcomanderu jsem si zjistil nějaké otáčky motoru při zařazené rychlosti a tak to dlouhodobě různě testuju a já třeba na 6tý kvalt při 5000 ot/min jedu přesně 122km/h což odpovídá i pod tyto rychlosti a stupně vše sedí.
Otázka při nižším výkonu by to sedělo také ? jel bych stejně rychle ?přijde mi že ne, (ale to je spíš na tom jak je to zpřevodované)...například když sem měl horneta tak sem na šestku při 5000ot jel 95km/h ..jen pro srovnání.
ps: na brzdu se mi nechce za to dávat peníze takový nehorázný za změření a přitom by mě ten výkon zajímal
Naposledy editováno 13.10.2017 09:55:38
B - Ano, pri nizsim vykonu by prevodove pomery sedely taky uplne stejne je to pevne nastavene. Prevodove pomery jsou udelane tak, aby byl vykon motoru a potencial motorky vyuzity na maximum. V tomhle pripade se se 100k motorkou dostanes na maximalni rychlost kolem 240km/h. S otevrenou FZ1 280 - 290 tacho (neni to SS) nebo podle odvahy.
Takze jestli to ma 78kw tak to zkus na maximalce, idealne investovat do brzdy.
Vezmi nějaké kolo, dej nějaký převod a jeď 20 km/h.
Pak na to samé kolo, na ten samý převod, posaď Petera Sagana. A ať jede taky 20 km/h.
Ty máš výkon ani ne čtvrt poníka.
Peter Sagan má výkon tak 3 - 4 koně.
Ale na kole pojedete při stejném převodu a při stejném otáčení nožiček těch 20 km/h.
Tedy jestli u toho Sagan neusne a nespadne.
2 reakcí na tento příspěvek Fazer FZ1 výkon
ps: na brzdu se mi nechce za to dávat peníze takový nehorázný za změření a přitom by mě ten výkon zajímal
Odbrzdeni (bez ladeni) je za litra a hned budes presne vedet, jak na tom motor je (vykon, toc. moment, smes)...
Na konektoru k ECU (je pod airboxem, jsou tam 2 konektory, pri pohledu seshora je to levy) je potreba ukostrit pin c. 19, na konektoru je to cislovany, je to druhy zprava ve spodni rade - posilam fotku.
Pak je potreba v servisnim menu prenastavit vykon na 150k:
pri vypnutym zapalovani zmacknout reset a select dohromady a zapnout zapalovani, stale drzet, misto teploty blika Hi, cca po 5 sec se zobrazi DI, pustit a zmacknout znovu obe tlacitka na 5 sec, zobrazi se seznam kodu mezi kterymi lze listovat pres reset/select, najit d:63, pak zmacknout a drzet select, tim se to prepne na d:70 a hned k tomu zmacknout reset a drzet obe tlacitka min 20 sec, potom se na budiku vedle rozsviti oranzova kontrolka motoru - pokud blika je to 150k, pokud sviti, je to 106k -> nastavit a vypnout klicek.
originál link: http://www.yamahafz...p?t=68853&page=2
není zač
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Fazer FZ1 výkon
SLEEPER píše: Odbrzdeni (bez ladeni) je za litra a hned budes presne vedet, jak na tom motor je (vykon, toc. moment, smes)...
Máš kontakt?
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Yamaha Fz1n 2006 Ventilátor Yamaha FZ1 Fazer, Yamaha FZ1 N | šimon474 | 3 | 31.5.2024 v 06:04 ALFA70 |
Yamaha Fz1n 2006 Ventilátor Yamaha FZ1 Fazer, Yamaha FZ1 N | šimon474 | 0 | 30.5.2024 v 18:11 šimon474 |
Vymena vzduchoveho filtru FZ1 2008 Yamaha FZ1 Fazer | Bugy36 | 5 | 29.5.2024 v 00:05 ja1 |
Spojka Yamaha FZ1 2006 Yamaha FZ1 Fazer | Lajos98 | 21 | 18.1.2024 v 15:31 ja1 |
Zkušenost s Fuel-Cut Eliminator for... Yamaha FZ1 Fazer, Yamaha FZ1 N | závoďáček-r1 | 11 | 18.12.2023 v 19:22 DeaDDream |