- DUNLOP SPMAX ROADSMART
- MICHELIN PILOT ROAD
- MICHELIN PILOT ROAD 2
- PIRELLI DIABLO STRADA
byli byste hodný, kdybyste mi pomohli při rozhodnutí pro tu správnou gumu. Předesílám že na mokru jezdím jen 1% mých cest, většinou jezdím rovně, ale když přijde zatáčka nestydím se vzít jí na stupačku (myslím pořádnou zatáčku bez děr).
Tak díky za rady
PS: BT021-maximální spokojenost-opravdová důvěra+vopravdu solidní výdrž a to ji dost trápim krouťákem SV1 a často driftuju z křižovatek. Zadek začíná končit a najeto má cca 5000km(dva eště dá)
Naposledy editováno 17.04.2008 22:17:52
Mikacek - Špirda>2směsovky z vyprávění není dobrá zkušenost. A pokud chceš výdrž a bezpečnost, tak dopředu dej nějakej super-sport a do zadu klidně Conti Force :) Vzadu je jedno jakou das.Pokud nejezdis okruh a dobre ji ohrejes, podrzi te stejne jak sportovni jaká koli tvrdá směs. Jenom předek vždycky lepší měkčí. Vepředu není váha a na tvrdý gumě bys podklouzával :)
Do zadu je to jedno? Nesouhlasím! Předloni mi v Rakousku na suchém asfaltu bez písku, v zatáčce při rychlosti do 50-ti km ustřelilo zadní kolo. Motorka naložená na max. Gumy Conti force. Výdrž 6 tisíc km. To jsem teda ušetřil.
Mikacek - Špirda>kov> Nesouhlasím. Conti Force, Rakousko, žadnej písek. Jízda ve dvou na B12. Nebyla zatáčka aby se neškrtalo stupačkama. R6 nezvládala. Ano, ano ano, je to hodně o řidičoj. Ale na ty B12 už nešlo nikam naklonit. A ustřelení žádný. Spíš jestli jsi nenajel na nějakej olejovej flíček, nebo ještě studená guma.
Až jsme se zvedli, tak jsem se byl samozřejmě podívat proč jsme spadli. Nic tam nebylo. Přes třicet stupňů ve stínu a měli jsme za sebou asi 150km, takže guma zahřátá dobře. A v rychlosti do 50-ti km - v obci. Metz. Z6 co mám teď jsou výrazně lepší. Jak co se týče životnosti, tak i jistoty.