Zajímá mě hlavně pohodlí při jízdě jak pro řidiče tak pro spolujezdce ( mám furt baťoh sebou ), ochrana proti větru, posed a pod. Nemám si jí totiž kde vyzkoušet, posadit se na ní a pod. Seděl jsem na VFR1200F, ta má dost spotrovní posed, spíš bych řekl že se blíží k supersportu než k cestovní třídě, jinak bych šel možná i do ní.
Nebo kdyby byl někdo z okolí kdo jí má, rád se přijedu na ní kouknout, dáme kafe, pokecáme...Kdyby stála 5 korun tak bych to neřešil ale cena přes 300 litrů.... chce si na to aspoň sednout.
Díky všem o jakékoliv info, radu.....
Naposledy editováno 15.09.2017 05:47:22
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VFR 800 F nová, r.v 2017
Veverčák píše: pak bych nevahal .... ta moje ma pres 70kkm a nemenil bych
neprovokuj jo bo si to rozmyslím..... je to težké, kdyby si to tak člověk mohl vzít a na zkoušku ujet aspoň 200 km bylo by hned jasnější
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VFR 800 F nová, r.v 2017
Zbyna72 píše: neprovokuj jo bo si to rozmyslím..... je to težké, kdyby si to tak člověk mohl vzít a na zkoušku ujet aspoň 200 km bylo by hned jasnější
Moc v pujcovnach nebyvaj, mno :/. Budes mi muset verit .
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VFR 800 F nová, r.v 2017
Veverčák píše: Moc v pujcovnach nebyvaj, mno :/. Budes mi muset verit .
právě hledám kde by byla k půjčení, ta nová 80 není nikde
Zbyna72 píše: Byla to vlastně první volba, ale po přečtení recenzí a z toho jak jsme mluvil s majiteli a prodejcem mě právě začala více zajímat ta 800. Najet na gumě max 4 tisíce jak tu nejeden vlastník píše a spotřeba je taky poměrně vyšší, nehledě na to že nádrž má menší tak nevím... Mi výkonem nyní postačuje i ten hornet co mám (102 koní) a ta VFR800 má nepatrně vyší koně, ale vzhledem k véčku vyšší krouťák tak by mi to mělo si myslím stačit. Už nemám dvacet abych musel lítat furt někde 200 a víc. takže asi tak Ale jak říkám byla první na řadě a je furt krásná, hlavně ten kardan a uložení zadního kola to je bomba....
Mel jsem 800 VTEC a ted mam VFR1200F a 12 je lepsi Prvni a nejdulezitejsi vec je kardan. Na cestovani naprosto zasadni vec. Navic mam verzi s automatem, takze na cesty dalsi plusove body. Co se spotreby tyce, jezdim za 6,5-7 litru, coz je plus minus stejne jak na 800. Nadrz tak vystaci na cca 260 km. Zadni gumu mam Pirelli Angel GT a mam na ni najeto 12000 km a jeste 1000 da. Driv mi odesla predni guma - take Angel GT po 10 000 km. Je teda pravda, ze na VFR moc netaham a jezdim spis delsi trasy v klidu. Co mi trochu vadi, ze pri moji vysce 176 cm moc nefunguje predni plexi. A to ani s doplnkovym origo Hondackym nastavitelnym stitkem, ktery proste nejde nastavit tak jak bych si predstavoval. Neni to holt cistokrevny cestak. Dalsi vec co jsem musel resit je klouzani ze sedla, ktere je dost naklopene smerem dopredu. Vyresil jsem to protiskluzovymi polepy nadrze.
Jinak k 12 jsou luxusne vyresene origo kufry - neni potreba zadne odporne trubkove leseni.
2 reakcí na tento příspěvek VFR 800 F nová, r.v 2017
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VFR 800 F nová, r.v 2017
SuperSic58 píše: Jinak, bejt tebou, dám klukum z Hondy vale a klobouček a jdu do Yamahy. To co hledáš, je Tracer 900 Cesťák a motor je naprosto jiná liga, než VFR, na to vem jed
Tam uz hodne zalezi na preferencich. Uz je to stejna kategorie jako ty corssrunnery a crosstourery. Verim, ze foukat na tom moc nebude a ze na tom pujde ujet 1000 km za den v pohode. Hrozne by me ale stval ten retez.
_Hans_ píše: Tam uz hodne zalezi na preferencich. Uz je to stejna kategorie jako ty corssrunnery a crosstourery. Verim, ze foukat na tom moc nebude a ze na tom pujde ujet 1000 km za den v pohode. Hrozne by me ale stval ten retez.
Ja myslim ze to.porovnaval s 800, ne s 1200f, to by mne s motorem hodne pobavil
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VFR 800 F nová, r.v 2017
SuperSic58 píše: Jinak, bejt tebou, dám klukum z Hondy vale a klobouček a jdu do Yamahy. To co hledáš, je Tracer 900 Cesťák a motor je naprosto jiná liga, než VFR, na to vem jed
Výška sedla 845 mm je pro mě utopie mám jen 170 a krátké nožičky kdyby jsem byl vyšší možná bych šel do crosstoureru, ten má výšku minimální 820 nebo 830 a už je to pro mě moc....
2 reakcí na tento příspěvek VFR 800 F nová, r.v 2017
A já bych zas nic jinýho, než řetěz, nechtěl. Kardan zvedá hmotnost, navíc je to ještě neodpružená hmota, a taky když se tam něco posere, tk se nedoplatíš, navíc docela složitá věc a ty křížový převody, ztráta výkonu, složitá technika.. Vše má svý pro a proti..
Zbyna72 píše: Výška sedla 845 mm je pro mě utopie mám jen 170 a krátké nožičky kdyby jsem byl vyšší možná bych šel do crosstoureru, ten má výšku minimální 820 nebo 830 a už je to pro mě moc....
Tk pak Tracer 700, ten jede taky výborně, pocitově i reálně líp jak Hornet v běžnejch otáčkách, a sedlo by měl mít níž. Navíc bys ušetřil dost škvarků. Ale jesli seš zabouchlej do toho VFR 800, tk stejně pudeš do něj
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VFR 800 F nová, r.v 2017
SuperSic58 píše: Jasně, že sem myslel tu 800. Na tu se taky tazatel ptá ne?
A já bych zas nic jinýho, než řetěz, nechtěl. Kardan zvedá hmotnost, navíc je to ještě neodpružená hmota, a taky když se tam něco posere, tk se nedoplatíš, navíc docela složitá věc a ty křížový převody, ztráta výkonu, složitá technika.. Vše má svý pro a proti..
nevím jak dnešní kardany, ale na mojem starém golďasovi je ten kardan kurevsky znát už jen při manipulaci/popotlačení
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VFR 800 F nová, r.v 2017
_Hans_ píše: GL1> Na VFR 12 delala Honda pred rokem svolavacku na nejaky problem v kardanu. Ale i tak v dnesni dobe elektro serepeticek v motorkach uz by byla mechanicka zavada kardanu to posledni, ceho bych se bal.
Slo o vymenu jednoho ložiska.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VFR 800 F nová, r.v 2017
2 reakcí na tento příspěvek VFR 800 F nová, r.v 2017
ptám se zkušenějších borců co jsou tady již mnohem déle, líbí se mi i tato motorka a to že jako dost, i když to není původně plánovaná 800, ale vzhledem k výbavě se mi zdá i levná a po přečtení pár recenzí na prodávajícího jsem rozladěn....Odpovídá cena popisu a máte nějaké zkušenosti s prodávajícím z nynější doby? moc díky za jakékoliv postřehy.
Naposledy editováno 18.09.2017 07:25:15
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VFR 800 F nová, r.v 2017
S prodejcem zkušenost nemam.
EDIT: zapomnel jsem dodat, ze od 2012 pribyla i kontrola trakce
Naposledy editováno 18.09.2017 12:03:16
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VFR 800 F nová, r.v 2017
_Hans_ píše: Zbyna72> Spatne to nevypada a vzhledem k vybave a roku vyroby je cena dobra. Od 2012 uz by mel byt i palubni pocitac s merenim spotřeby apod. Trochu by me znejistely ty neorigo riditka, ale to se asi musí videt na miste, jak je to udelane, zda nenarazi do kapot apod. Taky bych si VINko projel na webu honda.cz zda uz byla absolvovana ta svolavacka na kardan.
S prodejcem zkušenost nemam.
EDIT: zapomnel jsem dodat, ze od 2012 pribyla i kontrola trakce
jelikoz je puvodem DE, tak nevim, jestli bude ceska Honda ten udaj mit. Ale ja bych se toho kardanu zas tak nebal, ono se to stalo jen nekde a navic podle toho, co mi technik (a dobrej znamej) rikal, tak se to zacina hlasit hodne dopredu, tak to holt v pripade potreby vyresi za sve ...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VFR 800 F nová, r.v 2017
Veverčák píše: jelikoz je puvodem DE, tak nevim, jestli bude ceska Honda ten udaj mit. Ale ja bych se toho kardanu zas tak nebal, ono se to stalo jen nekde a navic podle toho, co mi technik (a dobrej znamej) rikal, tak se to zacina hlasit hodne dopredu, tak to holt v pripade potreby vyresi za sve ...
no každopádně jak jsem měl dotaz ohledně odpočtu DPH tak odpověděli skoro hned, a jak jsem žádal VIN tak zatím nic.... a kluci z hondy mi to proklepnou i v německu, zjistí kde to bylo koupeno, jestli jezdilo na pravidelný servis do autorizovaného a pod. Pokud tam bude nejasná historie nebo se nedočkám toho vinka tak to riskovat vůbec nebudu, to si raději připlatím a koupím tu novou osmičku.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VFR 800 F nová, r.v 2017
Zbyna72 píše: no každopádně jak jsem měl dotaz ohledně odpočtu DPH tak odpověděli skoro hned, a jak jsem žádal VIN tak zatím nic.... a kluci z hondy mi to proklepnou i v německu, zjistí kde to bylo koupeno, jestli jezdilo na pravidelný servis do autorizovaného a pod. Pokud tam bude nejasná historie nebo se nedočkám toho vinka tak to riskovat vůbec nebudu, to si raději připlatím a koupím tu novou osmičku.
ještě pro ty co jí mají: tlačítko kontroly tc je umístěné kde? já ho na fotce přístrojovky a řídítek nikde nenašel.....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VFR 800 F nová, r.v 2017
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Zachrastění po vrknutí plynem - nap... [1, 2] Honda VFR 800, Honda VFR 800X Crossrunner | Obo67 | 36 | 27.5.2024 v 11:28 ZdendaDH |
Sundání nádrže bez vypuštění VFR 80... Honda VFR 800 | Mike70 | 6 | 1.4.2024 v 21:27 Mike70 |
Převoz moto [1, 2] Honda VFR 800 | Corlis | 37 | 14.3.2024 v 11:17 Gahan37 |
Oživení VFR 800 rv 2000 Honda VFR 800 | JARYN82 | 27 | 23.11.2023 v 22:54 JARYN82 |
VFR 800 - spojka skoro ON/OFF Honda VFR 800 | Ferda22 | 2 | 4.10.2023 v 15:18 ja1 |