pokud nenajdeš nic a google bude slepý, tak postav píst přesně do horní úvratě, kdy pálí jiskra (sice pár stupňů před Hú, ale prostě když ti to hodí jiskru, tak to po směru otáčení motoru nastavíš na hú a pak nastavit vačku tak aby byly oba ventily zavřený s tím, že vačka bude v polovině dráhy mezizavřením sacího a otevřením výfukovýho ventilu, na základě toho, že rozvody mají časování zpravidla symetrickými úhly pro sání i výfuk a modli se že tvůj motor není výjimka, pak seřídit ventilový vůle, protočit ručně, pro sichr, jestli se to nepotkává, pokud to půjde a bude ti to na ruku..
pak by to mělo naskočit, aspoň nějak, pokud by motor běžel blbě, s malým výkonem atp, tak jsi o zub napřed, nebo pozadu, čímž by časování symetrický nebylo...
hlavně po každým přenastavení ručně protočit, abys věděl, že se ti to nepotká...
přeji hodně štěstí..