Naposledy editováno 23.06.2018 12:24:47
1 reakcí na tento příspěvek opět transalp škubání motoru
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) opět transalp škubání motoru
Macomen0 píše: Je to na ctverku pětku něco od čtyřech tisíc proste za to vezmu třeba pro předjetí a mas pocit ze se ten motor nejdřív nadechne a pak jede a pokud si hraješ s plynem tak to škube ale přejde pět tisíc a jede.
mw tohle delalo kdyz to bylo bohaty. stacil i hodne spinavej vduch filtr.
1 reakcí na tento příspěvek opět transalp škubání motoru
Macomen0 píše: myslíš ze by pomohl KN ?
Ne, spis se podivat jestli ten filtr neni zacpanej minimalne ho zkusit zevnitr profouknout atd. NEvim kdy jsi ho menil. Ale ja stim jezdil dost po loukach a polnackach a vzdycky jsem z toho vysypal tunu prachu, takze ty pory toho papriu byly proste ucpany. Profouknuti pomohlo kratkodobe, vymena pomohla.
Dle mého názoru máš při akceleraci trošku chudší směs, jaký tam máš filtr?
1 reakcí na tento příspěvek opět transalp škubání motoru
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) opět transalp škubání motoru
Honza-TA950 píše: 650 jsou obecně nastaveny na bohaší směs, při vyhození katu a PAIR se dávají menší trysky - tady ybch s epodíval nejen po tryskách ale po celkovém pročištění karbecu
No zkoušel jsem i odpojit podtlak pairu jediný efekt stříkení nespáleného benzínu do výfuku při ubrání ale škubalo to pořád.
měl jsem i starého alpa tam jsou trysky jinak vím o tom. Ale ten jel jak raketa si říkám že sem si ho měl nechat.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) opět transalp škubání motoru
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) opět transalp škubání motoru
- bereš pořád stejný benzín? Zkusil jsi Vervu, Maxxmotion, prostě něco bez lihu?
- nechybí ti v tom ty malé pružinky, které přitlačují jehly do šoupátek?
- je hlavní tryska opravdu pročištěná? Lihosračky tam můžou nadělat tvrdé úsady (0,03mm na stěně je 5% na průměru, 10% na průřezu a ještě víc na průtočnosti)
- S novým benzínem bych zkusil odkalit karburátory a profouknout trysky přes plovákovou komoru.
- Studené to startuješ se sytičem, nebo to jde bez něho?
- Zkoušel jsi zatočit šroubkem na pilotech půl nebo jednu otáčku doleva/doprava? Po sesynchronizování, to už máš, plus nutno doladit volnoběžné otáčky.
E: Jestli to vyřešíš, dej vědět, může se hodit.
Naposledy editováno 01.09.2017 19:49:02
Macomen0 - Ano, kužel, jeho tvar, měl jsem Deauville a dělal jsem jinou - kamošovi a porovnání jehel odhalilo chybu...
Moje byly plynule kuželovité a jeho byly tenčí a nahoře měly prudší kratší kužel...
Jo a Deauville měla rozdílné délky pružin vracejících šoupátka, Starý TA 600 měl stejné, tak nevím jestli TA 650 má stejné karbecy jak Deau 650..?
Karburátory
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
TA 650 nejde dát na hlavni stojan Honda XL 650V Transalp | jincom | 19 | 11.8.2024 v 08:17 jincom |
Ukazatel stavu paliva Honda XL 650V Transalp | Jura | 7 | 25.7.2024 v 08:43 m_newtin |
Pneu na Transalpa 650 Honda XL 650V Transalp | Sodaxxx | 2 | 29.4.2024 v 16:48 nevo7 |
Honda XL650V - vybrace/houpání Honda XL 650V Transalp | Enamtide | 14 | 25.4.2024 v 20:06 H0racio |
Transalp - limit rozvodů Honda XL 650V Transalp | Kongošt | 0 | 16.2.2024 v 18:21 Kongošt |