pár fotek z úprav motoru TL1000R na 1120ccm... Jdem na to s Pepou1098 cestou litinových vložek (nikasilu v tomhle objemu nevěříme z důvodu slabých stěn válce a jejich hrozícímu se zborcení), zesílených zakázkových "H" ojnic a písty darovalo YFM700Raptor. Tak držte palce a snad koncem týdne bude motor dokončen TL1000 S/R zdar
Veškeré dotazy co by někoho zajímaly vám s Pepou v tomto topicu zodpovíme...
Naposledy editováno 20.05.2015 08:46:30
klidne to muze byt designovane aby to posledni tretinu bezne nevyuzivalo - v serii jsou pruziny obvykle progresivni - aby motorka fungovala i ve 2 apod...
jinak nad olejem je v podstate pridavna "vzduchova pruzina" tzn kapsa ktera se tim jak jde vidlice do zvihu zmensuje a dela progresivitu vidlice v prubehu zdvihu, neco malo se da tudiz nastavit velikosti tohodle prostoru = vyskou hladiny oleje. muzes zkusit snizit hladinu oleje treba o 10mm jestli poznas rozdil...
S tím olejem to zkusím.
Naposledy editováno 27.07.2017 09:45:33
1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Nebo je to "bloklý" hydraulicky a dál nejde, čili komprese.
EDIT: ta hladina oleje mění progresivitu tlumení hlavně v počátku zdvihu si myslím.
Naposledy editováno 27.07.2017 18:28:20
2 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Naposledy editováno 29.07.2017 11:42:04
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
rogyze píše: dewwil> no stym rotacakom som zazil aj ja svoje ked som mal TL.vzdy mal malu volu na skrutkach,pomali strhnuty skoro celi zavit v rame,nakonec som sa nasral prevrtal diery na tlmici aj na rame z10ky na 12mm,narezal 12ku zavit v rame miesto 10ky objednal som nove 12ky skrutky a odvtedy pokoj,bolo to ovela pevnejsie.
Taky dobrý, ale já to pak někdy předělám na jinej tlumič... S rotačákem jsem jinak spokojenej, ale je fakt, že když už byl venku tak jsem ho dofuněl plynem a asi lepší, pohrál jsem si s nastavením předku i zadku a teď jsem dojel ze svý zkušební trasy a pecka, jen namontuju tlumič řízení, ve dvou výjezdech ze zatáčky se to mělo tendenci zavrtět na nerovnostech, ale tam to dělá každá motorka co tam prolítnu na test...Naposledy editováno 29.07.2017 14:50:18
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Naposledy editováno 30.07.2017 20:37:48
5 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Jasek píše: Tady dírky nepomůžou,potřebuju reálně +60koní,aby to bylo konkurenceschopný ty nejrychlejší čtyři to jezděj pod 8. No,ale trošku se jim to sere a trošku si nemůžou dovolit vyhořet proti súze a přemotivujou to no pecka,mám radost neskutečnou,klikař roku
1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Naposledy editováno 31.07.2017 20:49:49
assassin píše: Jasek na to, zes ode me odjizdel se slovy, ze si jedes pro posledni misto, a ze to bude strasna ostuda
tak historie se neptá ,ale ostuda to skoro byla.......z 12ti jsem měl druhý nejhorší kvalifikační čas a v poslední kvaldě to třem bouchlo a jeden musel narychlo odjet domů.....OK jsem in,ale jako poslední jedu proti nejrychlejšímu( němec s prostockovým buellem za bambilion,co tam celej den sázel 7,6s) a ono mu to zdechlo při výjezdu z burnoutu a byl out další dva co jeli po nás se vycukávali tak dlouho,až jim to zdechlo oboum a já byl po bye jízdě ve finále no a ta ostuda.....když jsem jel s němcem ,tak jsem zkoušel ohřívat na trojku a spálil jsem si spojku naštěstí mu to zdechlo a já doklouzal do cíle.....pohoda,mám novou spojku,tak jí vyměním a něco uviděj na výměnu jsem měl jen 40min. a sice jsem měl nejhezčí startline,ale neměl mechanika. Takže jsem nandal do totálně žhavýho koše nový plechy a lamely,došteloval spojku A TRADÁ NA START jedu bye tak hlavně nevlítnout do červený(jak už se mi jednou povedlo v Bechyni)něco se dělo na trati,tak jsem tam chvíli čekal a když mě mávli na start jdu na ohřev a zjistil jsem,že nejde zmáčknout spojka,kámen. V hlavě mi jen vyskočilo,že v našem mistráku musím aspoň přejet na motor start a jdu bez ohřevu na to. Mrdnu tam za jedna,brzdím předkem a držím jí nohama a motka se pomalu dere ke startu,přejede první světla,druhý a hrne se dál,vím že musím počkat na zelenou,tak jí bejčím do země a jak se rozsvítila zelená,tak to zdechlo byl jsem přesvědčenej,že jsem venku a za debila roku. Naštěstí v jejich pravidlech stačí rozsvítit stromeček a nevletět do červený no kretén neskutečnej.
Naposledy editováno 31.07.2017 23:20:04