Macomen0 píše: Mě když frajeři usadili blbe okna a ano i jiné profese dělají svoji práci špatně mel mě majitel firmy okamžitě v kanclu jel se se mnou podívat a okna šli ven a usazovali to už jiní...
O řemeslnících nemám po osobních zkušenostech obecně valný mínění, ale můžeš si zaplatit stavební dozor, existuje x firem který ti jsou schopný stavbu v průběhu kontrolovat a na nedostatky/špatně odvedenou práci tě upozorní. Pak můžeš po řemeslnících chtít nápravu.
Tvé revize v domácnosti. Ano, musí to být, je to placený, ale dojde borec s mašinkou, změří, zkoukne, prostě věnuje se tomu jestli daná věc funguje a ne tomu jestli je čitelnej nějakej štítek nebo jestli je na kotl originální kryt s ečkem v kolečku. To že ti někdo chtěl vyměnit v kotli celou desku - řekni mi jakej servis elektroniky dnes dohledá závadu a přeletuje ti studeňas nebo ti vymění na desce jednu součástku. Všichni jsou akorát měniči komponentů, max. ti dají na výběr novej nebo nějakej jetej.
A teď k STK - z funkčních věcí jste schopni zkontrolovat jen světla a klakson, a to ještě jen koukáte jestli světla svítí, ale nikdy jsem se nesetkal na moto s měřením sklonu, takže můžu klidně oslňovat a je vám to fuk. V blinkrech jsem měl jednou průhledná skla a normální oranžový žárovky z elektro krámu a technik se se mnou hádal že to bliká málo oranžově. Asi použil mozkové myšlení, protože žádnou měrku svítivosti neměl. Jestli jsou v prdeli tlumiče, brzdy, vykvedlaný ložiska v krku řízení nebo v kolech, jestli vypadávají nebo nejdou zařadit kvalty nejste schopni zkontrolovat, hlavně že přijdete na takový smrtelný závady jako že mám o 2 mm menší průměr zrcátka nebo sundaný stupačky spolujezdce. Prostě můžu mít vykvedlanou starou vránu po smrti, ale nejdůležitější je aby se mi cestou z reklamky nesloupl štítek. A pokud technickou nedostanu, nebo odklad na měsíc, tak jaké mám odvolání? Kdo je schopen nezávisle posoudit zda má pravdu technik nebo já? A za tohle nechci platit, za kontolu pičovin, lékárničky, kterou si maximálně ošetřím škrábnutí o klíče, hádání se jestli je metalíza dostatečně metalízová a ečka dostatečně éčkovatá
Vyjádřím se k revizím a konkrétně k revizím elektro. Bo mám paragraf 9 vyhl.50.
Revize doma mít nemusíte . V podstatě ani v provozovnách. Ale je tu velké ALE.
Nikdo vás doma nemůže nutit si udělat revizi.Já když píšu revizi tak pouze doporučuji další pravidelnou revizi dle normy.Revizi doma po vás může chtít stavební odbor aby vám zkolaudoval dům a pak ... . Zákon říká že za stav elektroinstalace odpovídá provozovatel-majitel. Takže až se něco stane, pak u soudu budou potahovat vás a vy majitelé abyste jste se ubránili tak můžete argumentovat že jste udělali maximum vč. pravidelných revizí.Dále to po vás může chtít pojišťovna na plnění .A pozor do elektroinstalace jako do zdvihacích zařízení ,plynu, a tlakových zařízení , nesmíte vrtat bez daných dokumentů o vzdělání tzn vyhl.50 a podobně, včetně oprávnění od Technické inspekce ČR.To říká zákon.
Takže néééé žádný samodomo a kutilství... .
Tak jak to vidím pomalu dnes a denně.
1 reakcí na tento příspěvek Rarity z STK
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rarity z STK
U motorky se výška osvětlení neměří.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rarity z STK
FJRPEPA píše: wormi>
U motorky se výška osvětlení neměří.
edit: "... nekterych techniku ..."
Naposledy editováno 24.07.2017 10:42:13
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rarity z STK
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rarity z STK
MedWed píše: Medved> kdyz jsi na to sedl, zacalo to svitit vic dolu? Coze??
namaluj si to2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rarity z STK
Medved píše: namaluj si to
To je asi nad me technicke schopnosti, mohl bys mi s tim schematem pomoct prosim?
5 reakcí na tento příspěvek Rarity z STK
Jenom mi to připomnělo jednu jízdu, kdy jsem v dědině dojel nějaký středně starý SS, týpek s holčinou za zády najednou brzdy, ke středu, skoro do zastavení, až když jsem se přiblížil na 2-3m, tak vidím, že mu mžourá nějaký ten ultrasvíticí blinkr s LEDkama, podle pouťového designu určitě "originál"
Já bych taky nechal zodpovědnost na řidičích motorek...to by ale bylo najednou slzavé údolí, kdyby na bikera hodili nehodu za neoriginál, ale "stoprolepší" brzdy.
Někdo tady házel ramena, že nehod zaviněných technickým stavem vozidla bylo přeci "jen" půl procenta...nějakých 400-500. Když z toho odečtu ty neupevněné náklady, tak se každý den stane nehoda díky špatnému stavu vozidla. Je to hodně, nebo málo?
PS: na motorce mám stavitelné páčky, protože na originál mám moc krátké prsty...až mě za to vyhodí, dám tam originál, ale ve svěrákové úpravě
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rarity z STK
MedWed píše: To je asi nad me technicke schopnosti, mohl bys mi s tim schematem pomoct prosim?
Tak vzhledem k tomu, ze predni tlumice maji delsi drahu pohybu nez zadni, tak kdyz jdou oba na doraz (bezne Medvedovo posazeni se na motorku), je predek namirenej do zeme.
Nesmi si tedy sednout na zadni sedadlo.
A protože na motocyklu pohyblivých a upravujících prvků mnoho není, nezbývá než úpravy provést výměnou dílů. Jiná řidítka, jiné stupačky, snížit sedlo nebo i celý stroj, vyměnit páčky za vyhovující, vyměnit zrcátka za taková, aby řidič neviděl jen svá ramena, když na vysokého fouká zvýšit plexi atd. - jenže to po výmyslech z MD je téměř neproviditelné.
Tak až se někdo zamyslí a začne se na stanicích zabývat technik "nebezpečnou" úpravou, bude to v klidu. Pokud ale za nebezpečnou závadu se bude považovat štítek s údajem typu motocyklu, hlučností při otáčkách a asi ještě nějakou důležitou informací, budou asi motorkáři držkovat.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rarity z STK
crestik píše: "dám LED blinkry pyčo, přehodím vidli, dám tam lepší brzdy"...mě by zajímalo, proč ti někteří experti, co si přehazujou kde co z jiných typů motorek, nebo z ebay, nesedí ještě někde ve vývoji.
Jenom mi to připomnělo jednu jízdu, kdy jsem v dědině dojel nějaký středně starý SS, týpek s holčinou za zády najednou brzdy, ke středu, skoro do zastavení, až když jsem se přiblížil na 2-3m, tak vidím, že mu mžourá nějaký ten ultrasvíticí blinkr s LEDkama, podle pouťového designu určitě "originál"
Já bych taky nechal zodpovědnost na řidičích motorek...to by ale bylo najednou slzavé údolí, kdyby na bikera hodili nehodu za neoriginál, ale "stoprolepší" brzdy.
Někdo tady házel ramena, že nehod zaviněných technickým stavem vozidla bylo přeci "jen" půl procenta...nějakých 400-500. Když z toho odečtu ty neupevněné náklady, tak se každý den stane nehoda díky špatnému stavu vozidla. Je to hodně, nebo málo?
PS: na motorce mám stavitelné páčky, protože na originál mám moc krátké prsty...až mě za to vyhodí, dám tam originál, ale ve svěrákové úpravě
..ja ale sedim nekde ve vývoji
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rarity z STK
crestik píše: assassin> jenže podle těch 15ti stránek by tam mělo s tebou sedět ještě dalších 15-20 lidí , kteří ví líp, než konstruktéři, které brzdy, vidlice, blinkry a výfuky jsou lepší a bezpečnější. ....
jenže právě v tomto tam hrajou hlavní roli peníze a právě o tom to je ,Aby tam byli lepší brzdy tak pak mašina stála třeba o 20 000kč víc a atd (nová mašina) a takhle bychom mohli pokračovat dál a dál, ale to už je jiná pohádka.
Jinak souhlasím že by se měl kontrolovat technický stav a né nějaký posraný štítek a nebo jestli všude je E , dnešní STK má do kontrol technického stavu vozidel hodně daleko
Naposledy editováno 23.07.2017 18:49:00
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rarity z STK
dewwil píše: Krovak> jestli tam budou ty kotouče jak na fotce, tak to budou originál, buď budou vymačkaný ty vlnitý podložky zevnitř nebo tam vůbec nebudou, občas popraskaly a odlítly. Boční vůle nevadí ničemu... Pak hoď foto jaký tam má
Tak už jsem se k tomu dokopal... Podložky jsou tam pérové, tak je asi všechno v pořádku.
A tady máš sice blbé, ale video
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rarity z STK
crestik píše: "dám LED blinkry pyčo, přehodím vidli, dám tam lepší brzdy"...mě by zajímalo, proč ti někteří experti, co si přehazujou kde co z jiných typů motorek, nebo z ebay, nesedí ještě někde ve vývoji.
Jenom mi to připomnělo jednu jízdu, kdy jsem v dědině dojel nějaký středně starý SS, týpek s holčinou za zády najednou brzdy, ke středu, skoro do zastavení, až když jsem se přiblížil na 2-3m, tak vidím, že mu mžourá nějaký ten ultrasvíticí blinkr s LEDkama, podle pouťového designu určitě "originál"
Já bych taky nechal zodpovědnost na řidičích motorek...to by ale bylo najednou slzavé údolí, kdyby na bikera hodili nehodu za neoriginál, ale "stoprolepší" brzdy.
Někdo tady házel ramena, že nehod zaviněných technickým stavem vozidla bylo přeci "jen" půl procenta...nějakých 400-500. Když z toho odečtu ty neupevněné náklady, tak se každý den stane nehoda díky špatnému stavu vozidla. Je to hodně, nebo málo?
PS: na motorce mám stavitelné páčky, protože na originál mám moc krátké prsty...až mě za to vyhodí, dám tam originál, ale ve svěrákové úpravě
Ty jsi dobrej schizofrenik, vyvojari. Tak ostatni tam nic nesmi dat,ale Ty mas patent na rozum, ze polohovaci packy jsou OK, ale blinkry uz ne? Bez se zahabat.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rarity z STK
crestik píše: DrDNA01> kde píšu, že jsou páčky OK? Moc sluníčka?
Tvá slova:
"na motorce mám stavitelné páčky, protože na originál mám moc krátké prsty"
A taktéž Tvá slova:
"Já jsem taky pro, aby si tam každý dal co chce....ale aby ten svůj výtvor poslal výrobci motorky a ten by to všechno otestoval, jestli to splňuje vše, jak má."
A já se ptám. Poslal jsi svůj výtvor výrobci, nebo jsi schizofrenik, jehož půlka neví, co dělá ta druhá?
Někdo tady házel ramena, že nehod zaviněných technickým stavem vozidla bylo přeci "jen" půl procenta...nějakých 400-500. Když z toho odečtu ty neupevněné náklady, tak se každý den stane nehoda díky špatnému stavu vozidla. Je to hodně, nebo málo?
ty znáš nějakou nehodu zaviněnou motorkářem v důsledku špatného technického stavu motorky?
Já bych taky nechal zodpovědnost na řidičích motorek...to by ale bylo najednou slzavé údolí, kdyby na bikera hodili nehodu za neoriginál, ale "stoprolepší" brzdy.
prosimtě pokud ti motorka správně nebrzdí tak to na stk neřeší a vystaví ti technickou kontrolu na dva roky.
brzdy to je věc každého bikera,
Jenom mi to připomnělo jednu jízdu, kdy jsem v dědině dojel nějaký středně starý SS, týpek s holčinou za zády najednou brzdy, ke středu, skoro do zastavení, až když jsem se přiblížil na 2-3m, tak vidím, že mu mžourá nějaký ten ultrasvíticí blinkr s LEDkama, podle pouťového designu určitě "originál"
prosímtě dej odkaz na poutové blinkry které mžourají a neblikají jak mají dík
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rarity z STK
1 reakcí na tento příspěvek Rarity z STK
puffybodie píše: STK dba na vase bezpeci preci ne? Proto se tohle nestalo https://www.novinky...racovat-v-jizde.html
to máš těžko sklo prasklo před příjezdem, na odpočivadlo, vůle ve volantu se dá posoudit že je v normě, prorezivélé části nemají vliv na nosné části, a to že tě nutí zaměstnavatel porušovat další zákony, to se dobře kritizuje a trestá,
udělej si papíry na autobus a přihlas se do cestovky pochopíš
2 reakcí na tento příspěvek Rarity z STK
Pokud absolvoval pravidelné školení řidičů, tak moc dobře ví, s jakým vozidlem odmítnout jízdu.
To ze vetsina zamestnavatelu kamionaku a autobusaku (vcetne MHD) jsou kokoti o tom netreba vest moc dlouhe debaty. Tyhle prakticke zkusenosti z okoli nebo rodiny ma kde kdo. Navic tedy kdyz budeme brat rok 1989 jako reset (HAHA), tak meli 28 let uz na napravu a naprava nikde. V zahranici na to meli mnohem dele a naprava taky nikde.
Co by me melo jako presvedcit o potrebnosti STK? Statistiky davaji zapravdu mne, vyse uvedene clanky z priklady od nas nebo zahranici taky, zkusenosti z USA a podobne ala korupce a podobne taky.