2 reakcí na tento příspěvek Rarity z STK
Našel prasárnu minulého servisu na převodovce , kde objevil volné šrouby na silenbloku. Vyměnil před rokem měněné čepy řízení a spojovačky a volnej silenblok.
Únik oleje specifikoval jako motorový z hadice kterou trochu dotáhl. Olej chcal furt a přitom jsem mu nabízel ať najde závadu /třeba turbo/. Prostě vyměnil co bylo přístupné a špinavou práci nechat někomu jinému. I proto pak jezděj na STK auta tak jak jezděj.
Big.One píše: Na STK mne donutili nalepit na motorku typový štítek, ačkoliv tam nikdy nebyl a nepatří tam.
Toto jednání nahrává firmám vyrábějící placené napodobeniny štítků.
Případně dává vydělat takzvaným zkušebnám DEKRA.
viz par stranek zpet, pokud je prvni reg. v EU pred 2001- lehka zavada A
jinak ad vise - tak tak, NC30 r.v. 91 (jap + 1reg. v EU 98) - stitek samozrejme zadnej, jen VIN na krku a cislo na motoru
..ono s tema stitkama je tovubec komedie, to by byla taky zajimava otazka na Ťoka.. - nejtovaci do ramu kam nepatri nejde dat bez vrtani (tedy bez zasahu do nosne casti ), nalepovaci je k smichu uz z principu, a to ani nemluve o tom, ze na oba si muzu nechat natisknout prakticky co chci, treba rodny cislo prababicky..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rarity z STK
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rarity z STK
dewwil píše: Macomen0> Ahoj, mám na tebe dotaz, mám na moto Racing Full Floating brzd. kotouče tzn. cinkaj za jízdy, když nebrzdím (je to tak naschvál kvůli zmenšení tření o destičky, větší boční vůle při zahřátí kotoučů, aby furt měly kam uhnout), mají homologaci. Jenže už vidím nějakýho chytráka technika co zná jen origo nejtovaný kotouče napevno a bude chytrej jak rádio, že mám volný kotouče od prudkýho brždění a tím pádem vymačkaný nejty. Jak mám reagovat? Zvlášť pokud pouštíte motorky s čínskejma kotoučema bez homologace z buhvíjakého materiálu za 5 litrů z Aliexpressu značky Tian Hun Xyuan a mý stály čtyřnásobek od renomovaného výrobce. To ho asi kopnu do hlavy... Fakt nevím teda...
Ty vole, a my blbci si mysleli, že má to RSVčko úplně v hajzlu nýty, kamarád už chtěl poptávat kolik bude stát přenýtování. Jo, všiml si toho asi po pěti letech co to má
Tak díky za info, evidentně oba víme úplný hovno
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rarity z STK
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rarity z STK
dostali po rozebrani a poradnym vydrhnuti novy nerez segrovky a podlozky.. malinkata radialni vule tam po smontovani je (cca desetinka - pocitam ze to si sedne az po zahrati) a ve smeru jakoby mezi deskama s tim jde hnout snad i 0,5mm kdyz clovek zaberevopravdu silou.. takze jsem rad ze je to (snad) normalni
Naposledy editováno 09.07.2017 01:18:45
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rarity z STK
Jedná se o tenhle kousek.
Naposledy editováno 09.07.2017 07:20:19
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rarity z STK
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rarity z STK
Chyba je v samotném nařízení o nezbytnosti štítku Tímto mne STK Praha Bohdalec přinutila vyrábět padělek a ještě si účtovali několik set za opakovanou prohlídku ..
Big.One píše: Na STK mne donutili nalepit na motorku typový štítek, ačkoliv tam nikdy nebyl a nepatří tam.
Toto jednání nahrává firmám vyrábějící placené napodobeniny štítků.
Případně dává vydělat takzvaným zkušebnám DEKRA.
taky jsem dělal už několik štítkú, musí být na vozidlech v provozu od roku 2001, je fakt paradox že na motorce r.v.85 štítek nikdy nebyl ale byla dovezena do čr v roce 2005 a musí tam být,
další paradox je že v některých státech mají čtečky na štítky, pokud zjistí že není orginál, ale vyrobyla ho reklamka motorku zabaví,
že je štítek normální náhraní díl jak píše fockewulf není vždy pravda když tam nikdy nebyl tak ti ho nikdo nedá
například firma audi nevydá štítek polákovi a čechovi, mají smůlu,
dělám to tak že mám v pc ikonu štítek tam napišu vin a nějakou váhu, do tiskárny dám stříbrnou samolepící folii a zadám tlačítko tisk vystříhnu nalepím neřeším, náklady jsou korunové
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rarity z STK
Naposledy editováno 09.07.2017 14:03:06
vozidla uvedené do provozu po roce 2002 všechny štétek mít musí,
ten štítek musí technik vyfotit a jeho fotku na závěr stk on line doložit ,
fotí se všechny viny a štítek,
třeba před rokem jsem dělal na pežota stk a těsně před odjezdem se dívám a štítek chybí, za boha jsem honem nemohl najít nalepovací hliníkovou folii, tak jsem štítek vytiskl na obyčejný papír přiklížil jsem ho na chladičovou stěnu nějaký sajrajtem na papír a ok
Naposledy editováno 09.07.2017 14:49:06
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rarity z STK
jinak dikes jeste je tam dost prace (ale spis byla vizualne spinava vizualne, technicky + motorove byla OK) postupne se k tomu stavu peknyho stroje (snad i ) blizim
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rarity z STK
na hovno tam je to pochopí i žák zvláštní školy, cicilzace od jakživa vymýšlela pičoviny aby se mohla jebat mezi sebou, dej si na tubeře řeba hudka slunečnice třeba něco pochopíš
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rarity z STK
felixxx píše: [quote=kerut]dewwil>dej si na tubeře řeba hudka slunečnice třeba něco pochopíš
co?
Jinak ano, stitek je na picu...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rarity z STK
kokonhead píše: stitek je na picu...
nestras.. este tam aby je davali,....
2 reakcí na tento příspěvek Rarity z STK
1) Kolegyně jede na STK, v naivním přesvědčení že je ženská, nerozumí tomu a že na STK jí skutečně řeknou i to zda je auto v pořádku. Autem je Fiesta z roku 2009 v perfektním stavu, nájezd necelých 70tis km. Vrátí se vykulená s tím, že STK na 30 dnů, že domů jela pomalu a že prý má dle technika úplně zničené kosti stabilizátoru, že to je nebezpečné auto. No vzal jsem si od ní auto, vezl jsem ho ke svému mechanikovi a i když jsem v autě postupně zrychloval až k limitu toho, co auto v zatáčkách vydrželo, žádný projev něčeho špatného na podvozku nebyl. Mechanik měl už předem objednané kosti na auto dle VIN. No a za den mi volá, cože se starýma kostma bylo- vůbec nic! Ani vůle v čepu, natož aby byly jakkoliv poškozené, nedej bože prasklé. Ty kosti jsem viděl, skutečně, nic co by jim šlo vytknout. Smysl? Nelez na stk když jsi ženská a nikoho tam neznáš, jsi jen pokladnička aby tě zmrd vyhodil ať jdeš na opakovanou.
2) STK na které jela manželka s mým autem na denní dojíždění do práce. Malý peugeot 206 s LPG, r.v. 2007, náš od novoty. Takže kompletně víme co s autem je a co není. Jela tam lehce po dešti. Volá mi nasraná, že ji vyhodili, důvody: silný únik oleje a provozních kapalin z motoru ale hlavně, kolo rezervy nepřišroubované ke karoserii vozidla, což je nepřípustné. Auto má LPG nádrž toroid místo rezervy, takže pro stk jsem rezervu dal normálně do kufru. Technik zarytě tvrdil, že rezerva musí být přišroubována ke karoserii, že jí nelze připoutat ani na kotvící body v kufru kurtnama atd. Zdálo se mi to celé divné, provedl jsem telefonickou rešerši na x stk a co vyšlo? On nikdo vlastně neví jak to s upevněním rezervy u aut s lpg je. Doporučovali zejména to, vyříznout a navařit do kufru držák. Říkám jim: A to smím provést zásah do karoserie vozidla? Ne, to vlatně nesmíte! Tak jak to mám připevnit, když kurtny ne a držák taky nesmím dodělat? Nevíme...
Nakonec jsem sundal kobereček a protože peugeot má v kufru několik děr skrz (nevím na co, ale to je jedno), kde se jedna dala využít k tomu, aby se skrz ní protáhl dlouhý šroub a na něj se matkou ta rezerva na prase chytla. A dále jsem cca týden před opakovanou stk umyl spodek motoru čističem na motory (byl od oleje, ale od oleje nasbíraného ze silnic, ne svého...).
Na stk dojela, jako technika na opakovanou dostala hlavního technika dané stanice. Kouká na tu rezervu přišroubovanou v kufru a ptá se: "Proč jste to tam dávali na šroub a nedali to normálně na kurtny?"
"Protože nám to tak nakázal Váš technik!"
"To není možné!!"
pokračování, vleze pod auto: "A koukám motor jste přetěsnili a opravili."
manželka: "Ano, a víte jak?"
"nó?"
"Před týdnem jsme ho umyli!"
Takže tolik k těm spravedlivým technikům. Já už vůbec nemám náladu sám na stk jezdit se s těma polodementníma opicema v montérkách střetávat. Jejich znalosti zejména techniky motorek jsou limitně blízké nule, ale o to víc jsou chytřejší. Z výše zmíněných případů, 2 prohlídky z mého okolí kdy na stk jela ženská s autem prokazatelně v pořádku a dvakrát vyhozena. A stěžovat si můžu kde? Na nádraží
Naposledy editováno 11.07.2017 09:27:25
Samotná technická už v poho, na autě je ochrannej rám, nejdřív si toho jeden nevšiml ( ), pak mu druhej řekl že za to se vyhazuje Ukázal jsem štítek a kopii původního německýho techničáku kde zapsanej byl, svorně jsme si zanadávali na líný úředníky na dovozovce a pokračoval s tím na válce. Až na moje výslovný a dost hlasitý upozornění, že je to mechanická čtyřkolka a né, nepostačí že to bude chcípnutý z nich teda zase sjel...
No komedie
Naposledy editováno 11.07.2017 09:42:25
1 reakcí na tento příspěvek Rarity z STK
Bozo píše: Už jsem to tu psal, ale když už si tu říkáme příběhy z STK, tak můj je, že mě vyhodili za nefunkční elektriku do vozejku. Nakonec se ukázalo, že když máte tažný z výroby, tak nový auta mají na tohle řídící jednotku a ta, když nedetekuje odpovídající odpor, tak žádný proud nepustí. Tím pádem se na LED panelu, kterým to technik zkoušel, nic neukázalo. Naštěstí tam byl chlapík, co dělal technickou na vozejku. Půjčil mi ho, připojili jsme ho a vše OK ...
A TOTO je pouze a bohužel důsledek toho co se děje na stanicích, Staří technici utekli a noví bohužel nemají kde chytit praxi v opravárenství.(I když ta rezerva u LPG s tím měl pravdu).
A to bude hůř chtějí na stanice dostat inženýry takže to sem teprve zvědavý jak to dopadne. Pokud teda bude nějaký ing. dělat za náš plat, a nebo to bude dražší to se ale nedozvíte.
Problém je že čím víc školy tím mín technikovi stačí praxe kterou musí absolvovat, aby to mohl dělat.
A taky toho že se z STK stává byrokratická buzerace místo kontroly stavu vozidel. Prostě vše co se nechce dělat jiným se hodí na nás ideálně, jsme jediní které stát neplatí ale jen přikazuje co můžeš mít za zařízení a za co tě může trestat.
Příklad dodnes nemáme schválený přístroj na kontrolu zasklení (folie) důvod nestejné světelné podmínky. kde kurva ..pardon.. můžete mít lepší a stejné podmínky než na osvětlené hale!!! Ale policajti ho venku mají