2 reakcí na tento příspěvek Rarity z STK
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rarity z STK
Psalo se tady hodně o filtrech pevných částic a že je to chyba majitelů. Ale kolik lidí koupilo takové auto, aniž by něco takového tušilo a vycházeli samozřejmě z toho, že auto má novou STK?!
Nebo druhý příklad, před asi 4 roky začala ohromná akce "Očista" (která snad prý byla ukončena, protože se zjišťovalo, jak strašně velký je to problém). Podstatou bylo, že do provozu tady bylo na cizí doklady přihlášeno spoustu ukradených vozidel. Ty byly pak odebírány majitelům a vraceny třeba zpět do zahraničí. Takže majitel x desítek tisíc škoda za auto, co on neukradl a řádně koupil (že od hajzlů nemohl tušit, tvářilo se to jako klasický dovoz ze zahraničí), ALE hlavně s tím autem byl na evidenční prohlídce, x krát stihl STK, za vše řádně zaplatil a stejně měl kradenou vidlu. Kecy typu, že na STK nemůžou bez metalografie zjistit, že je VIN přeražené neberu, protože za to berou peníze, takže je to jejich problém. A platit tolik peněz za to, že někdo zkontroluje že to co je na karoserii, je i v TP je potom drzost.
Naposledy editováno 06.07.2017 17:58:09
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rarity z STK
neznamyScooterD píše: to bylo na Crecka se zabijákem....
Tim chces rict, ze lidem co delaji auta a znají se s lidma z stk neprojde kde co? Jak je teda mozny, ze jezdi po silnici různy stary kramy ala skodovky, avie s platnou stk?
Sam jsem zazil pribehy jak z 90"let tak i ze soucasnosti a muzu rici, nekdy to fakt jako nedavam.
1) fascinuje me ze to co proslo jeste v roce 2015 najednou v roce 2016 je spatne a pritom se zakon nezmenil. Tzn. ze na to technici pekne srali. Tim padem vsechny prodelane STK zpetne, jsou neplatne a tudis jsem porusoval zakon. Chci potrestat, nejlepe upalenim pred ministerstvem dopravy
2)kdo a proc urcil vysi "odpustku" v CR pri homologaci na DEKRE? (v DE stoji zapis na TüV jednotliveho dilu do VT cca. 25€ s DPH. Pokud mas totalni stavbu je lepsi provest tzv. celkove schvaleni a TüV. To je rozlicne ale pohybuje se to od 150€ do 1200€ ).
3) kde mam opravdove odvolani a nezavisle posouzeni zda dopravni prostredek vyhovuje nebo ne pokud nesouhlasim s technikem.
4) jaky to ma smysl homologovat si sve dily na moto, vypalenim laserem symbolu "E" (takze zase jen buzerace obecenstva) Protoze je potom technik spokojen a nemuze prijit o misto kdyby to vzapeti nejakej "pseudoznalec" kontroloval znovu?
5) proc se neucime od sousednich zemi ? Pamatujete kdyz jsme na DE koukali ze tam Tüv maji prisne a nikdy by tam nic ceskeho neproslo. Tak se prijedte nyni podivat.Na TüV se daji zapsat a odsouhlasit az na pohled silene prestavby. Zmeny cehokoli co neodporuje predpisum.
6) proc v CR nejde provest zmenu ci zapis na TüV ? Protoze by milion statnich zamestnacu na odborech dopravy a pod .sracek se nemelo kde zasivat a odpocinout si pred opravdovou praci treba na zahradce.
7) ja bych zakazal mlady lidi a i motorky. Hele to se furt nekde nekdo vali a pak i zamoruje prostredi hlukem a splodinami. Tak t obude mit nas stat o kousek mene prace.
8) zakazal bych potom i auta a bedeme chodit pesky. vite jak se krasne bude dychat v prazskych tunelech? No a kdyby mel nekdo vetry a jakozamoril tunel, okamzite popravit. Tady bude poradek a disciplina Vam rikm panove
KonyRF
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rarity z STK
je to jak v tom videu, chcete po STK resp technicích kvalitu nějaký zkušebny resp schvalovacího orgánu v podobě TUV či DEKRY atd. a platit za to asi nechcete
V tomhle businessu se dějou daleko větší legální zlodějiny.... viz už to tu někdo zmiňoval..
3 reakcí na tento příspěvek Rarity z STK
Jen by mě zajímalo kde jste byli všichni dokud se na STK nefotilo to se nediskutovalo nenadávalo ani jste nebrečeli že to něco stojí.
Všechno bylo v pořádku a to jen proto že technik mohl ty úpravy přehlídnout protože věděl že když to nepustí bude za největšího čúúúrááka v okolí a že si to tam hned namontujete zpět a jestli mi někdo bude tvrdit že on chudák nevěděl že to tak nemá být tak ať jde do prrr... V hospodě se taky machrovalo.
Ale sotva technik řekne hele už to nejde musíš něco sundat něco upravit tak to je najednou veselo to je dizkuzí to se řeší věcí a jak kradou velebnosti.
Mám asi štěstí že tolik magorů k nám nejezdí s klukama jsme se zhruba domlouvali tak že přijeli omrkli jsme to,řekli co a jak a bylo,většina normálních to totiž pochopila.Ale asi evidentně si kolegové někde užijí s některýma drsnýma MOTORKÁŘEMA .
To je důvod proč většina kolegů a že tady jsou sem ani nepíše protože než by si někdo zametl před vlastním prahem radši si kopne do cizího.
Ale co v práci jsem si zvykl a tady už pomalu taky no co česká povaha bohužel.
Ale pro ty co opravdu chtějí i u nás je možnost úpravy zapsat do TP a kdo chce ten si to zjistí.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rarity z STK
mě by nevadilo, kdybych musel zaplatit za zapsání doplňků(přijatelnou částku, rozhodně ne 30 tis. apod.) do TP, ale kdyby to šlo, v ČR nejde nic...
mám "laděný" laufy, mají tlumivku, mají "éčko", ale jsou vedený horem, ne klasicky jak to Monster má, na STK už by to byl problém páč nevypadá jako original...
trochu OT, ale kdo vymyslel strkání drátů do výfuků (některé jsou průchozí od výroby, též i laďáky), měl asi místo mozku k.ndu...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rarity z STK
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rarity z STK
kokonhead píše: Macomen0> tak mi jen řekni proč musím sundávat i homologovaný doplňky...ale to je asi otázka spíš na Dekru
mě by nevadilo, kdybych musel zaplatit za zapsání doplňků(přijatelnou částku, rozhodně ne 30 tis. apod.) do TP, ale kdyby to šlo, v ČR nejde nic...
mám "laděný" laufy, mají tlumivku, mají "éčko", ale jsou vedený horem, ne klasicky jak to Monster má, na STK už by to byl problém páč nevypadá jako original...
trochu OT, ale kdo vymyslel strkání drátů do výfuků (některé jsou průchozí od výroby, též i laďáky), měl asi místo mozku k.ndu...
Proč bys měl sundávat homo doplnky, pak laďák a ť je jakykoliv ale je schválený pro provoz přece nemůže vadit ani technikovi
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rarity z STK
B12 píše: Macomen0> Slyšel jsem slovo boží. Ale bez urážky. Je to o lidech - motorkář versus technik. Je zajímavé honit ečka na všem, co je přidělané na motce (číňan to už pochopil), ale že někomu lejou vidle olej do brzdičů, tak to leckterému technikovi nevadí.
To je podle mě problém techniků bohužel technik může dělat prohlídku na tom na co má papíry ale to neznamená že každý technik (podle mě) dokáže posoudit stav bohužel. A to jen proto že co se týče moto tak je vše pouze vizualní kontrola skoro na nic není metodika a představ si padesátníka co jel naposledy na kývaččce.(Ale to nemusí být pravidlo).
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rarity z STK
Jen pro pobavení, co se stalo mě.
Risknul jsem STK bez přípravy. Motorka v dobrém technickém stavu (jel jsem zrovna ze servisu), technik se podívá na tu moji splácaninu a prohlásí "á to je originál, to jde hned poznat". Samozřejmě jsem mu to nerozporoval. Co čert nechtěl, jak na potvoru mě při manipulaci v servisu asi nechtěně odpojili drátek na spínači brzdového světla. Zkoušíme nesvítí, zkusím otočit klíček, samozřejmě taky nesvítí. Technik prohlásí " asi musí být nastartovaná" , takže toho využívám a nenápadně mačkám zadní brzdu, vše ok . Technickou nakonec nedostanu z důvodu strašné závady, že místo zadní 200/50 mám 200/55.
1 reakcí na tento příspěvek Rarity z STK
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rarity z STK
mmks píše: Macomen0> já chápu, že to člověk někdy bere moc osobně (znám z vlastní zkušenosti). Ale já třeba z většiny příspěvků nemám pocit, že by to bylo mířené na technicky, ale na systém, kterého jste bohužel sice součástí, ale většina lidí chápe, že dole. Že ti x kolegů dělá špatné jméno, s tím nic neuděláš, to je ve všech povoláních, v tomto případě nesmyslné buzerace, prakticky bez oprávnění, pouze na základě toho, že ty musíš mít STK a já o tom rozhoduju. Zakladatel tohoto tématu taky neříká, že si jde pokecat s jedním technikem, ale s ministrem. Pro tebe bohužel se tady lidi setkávají přímo s vámi, jako koncovými body systému a proto tam často vystupujete vy (myšleno technici STK). Jestli ještě nemáš, tak si přečti vlákno STK 2016 , kde jsou někdy popisované fakt raritky co tvoji kolegové vymysleli.
Jen pro pobavení, co se stalo mě.
Risknul jsem STK bez přípravy. Motorka v dobrém technickém stavu (jel jsem zrovna ze servisu), technik se podívá na tu moji splácaninu a prohlásí "á to je originál, to jde hned poznat". Samozřejmě jsem mu to nerozporoval. Co čert nechtěl, jak na potvoru mě při manipulaci v servisu asi nechtěně odpojili drátek na spínači brzdového světla. Zkoušíme nesvítí, zkusím otočit klíček, samozřejmě taky nesvítí. Technik prohlásí " asi musí být nastartovaná" , takže toho využívám a nenápadně mačkám zadní brzdu, vše ok . Technickou nakonec nedostanu z důvodu strašné závady, že místo zadní 200/50 mám 200/55.
Víš co je prdel že víc riskuješ ty s tou gumou kdyby se něco vysralo na cestě kvůli pojištovně. Máme případ kde i přes to že na průběh nehody to nemělo vliv podle znalce pojištovna odmítla plnit protože vozidlo nebylo tak jak bylo schváleno.A podle známých hasičů si prý rozměry u nehod píšou i poliši asi to po nich pojištovny chtějí .
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rarity z STK
Naposledy editováno 16.07.2017 11:50:13
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rarity z STK
1 reakcí na tento příspěvek Rarity z STK
- hledani zarovek obrysovek v parabole svetlometu, namisto skutecne kontroly svitu obrysovych svetel (dle prislusne vyhlasky, muze byt obrysove svetlo sloucene s jinym prednim reflektorem sloucene = i stejny zdroj svetla jiny ucel.. tedy pokud po otocenim klicku sviti - podminka obrysoveho svetla je splnena..)
- argumentace ze zadni sedadlo nemuze sundat, a technik mu pry rekl ze auto bez zadnich sedacek takle nepusti - opet, dle prislusne metodiky, kontrola sedadel se provadi zejmena na sedadlech prvni rady (resp. chybejici sedadlo prvni rady je zavadou) a celk. pocet sedadel je dan poctem kotevnich uchytu v ramu vozidla, nikoliv fyzicky namontovanym poctem sedacek
- a mnoho dalsich, nemluve o vylozenych prehmatech, absence stitku na moto pred r. 2001 jakozto zavada B namisto zavady A, hledani homologaci na originannich dilech se kterymi byla moto schvalena do provozu atd.. atd..
ovsem zasadni chybou statu je zase to, ze jsou ty zakony/metodiky skutecne prilis slozite - coz do jiste miry techniky i ospravedlnuje protoze by technik musel byt chodici encyklopedie aby si ty kvanta stranek podminek a dalsiho pro vsechny mozne typy vozidel pamatoval na zpamet..
idealni stav by byl zjednodusit zakon do pro techniky i obcany srozumitelne a pochopitelne miry, zamerit se mnohem vic na skutecne zavady a mnohem mene na nesmysly..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rarity z STK
mmks píše: Macomen0> ano, vím, ale to už jsme zase u nekonečné debaty. Že se pojišťovny snaží samozřejmě nic neplatit, že je blbost, že si bez odpustku Dekře nemůžeš dát jinou gumy, byť výrobce gum ji mám schálenou pro daný ráfek atd. A jsem zase u toho, jak je to na libovůli. Jeden uživatel tady dokázal na základě prohlášení výrobce gum získat na STK potvrzení a na základě toho si napsat jiný rozměr gum do TP. Zkusil jsem stejný postup u nás a samozřejmě 00 nic.
To se ale dělá pokud výrobce pneu nebo ráfků vydá glejt že lze použít pak technik typu K tzn. ten co dělá dovozy by měl pouze zkontrolovat na žádost zda někde nedrhne nevadí při rejdu propružení a většina úřadů to zapíše.
Ale vždy ten začátek musí být výrobce auta-moto nebo výrobce ráfků-pneu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rarity z STK
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rarity z STK
počkej pleteš hrušky z jabkama udělám v tom jasno závada štítek není vázána na r.v ale na datum první registrace v čr 1.1.2002 , a ty sedadla tam byla změna minulý rok v půli ale do té doby opravdu musely být v autě nebo mot všechny všechny. A s tou obryskou je myšleno že muže být sdruženo,vždy ale s potkávacím ne třeba s mlhovkou musel bys tedy buď pod hlavní světlo jebnout nějakou malou homo lampu nebo prasácky vrtneš parabolu.
P.S. jdu spát .
Naposledy editováno 06.07.2017 21:19:53
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rarity z STK
V tomhle se asi tezko shodneme, ale zajimal by mne tvuj osobni nazor na jednu vec a to co rikas na Holandsko a to, ze tam motorky na STK nejezdi? Jak je to mozne a proc by to nemohlo jit u nas?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rarity z STK
Macomen0 píše: To se ale dělá pokud výrobce pneu nebo ráfků vydá glejt že lze použít pak technik typu K tzn. ten co dělá dovozy by měl pouze zkontrolovat na žádost zda někde nedrhne nevadí při rejdu propružení a většina úřadů to zapíše.
Ale vždy ten začátek musí být výrobce auta-moto nebo výrobce ráfků-pneu.
A kdyz to ten vyrobce ma, majitel vozu/motocyklu na to odkaze, tak proc si to STK nezajisti? Tohle je jeji prace, ne majitele. STK kontroluje technicky stav vozu a k tomu potrebuje veskere dostupne informace, ktere si musi sehnat sama aby se nejednalo o podstrcene dokumenty od majitele
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rarity z STK
puffybodie píše: Macomen0> Ja nevim jestli jsi se neprojel nejak moc............. co je komu po nejake posledni diskuzi v Praze? Tady snad vysel nejaky zakon a vyhlaska a jako STK si to za pochodu upravuje diskuzema v Praze, protoze v nekterych oblastech uz bylo te buzerace moc a zaclo se do toho moc rypat???? I v tom nekolikrat zminovanem vlakne i v realu se najde dost prikladu kdy typek ma original motorku vyrobenou treba pred 20 lety a neprojde, protoze technik je KOKOT a mele hovna o tom, ze original zrcatko vyrobene pred 20 lety nesplnuje aktualne pozadovane parametry vznikle o 20 let pozdeji. Aplikovani a bazirovani prave na takovychto vecech v cele nahote odkryva co je system STK za kokotinu a statem posvecena zlodejina a podvod.Nekdo uz tu dal statistiku nehod z roku 2015, ridicem zavineno cca 79.000, pak tisice dalsich z ruznych jinych duvod a celych zavratnych 461 zpusobenych technickym stavem / poruchou vozidla. V tom jsou zahrnuty jak opravdova technicka selhani jako unava materialu, skryta vada, tak i asi vraky neschvalene k provozu na silnici, ale take vozy, ktere prosli STK, ktere maji tyto problemy odhalovat. I tak to jsou naprosto zanedbatelne pocty a ukazuji, ze vlastne cela tahle hydra okolo STK neni vubec potreba.
V tomhle se asi tezko shodneme, ale zajimal by mne tvuj osobni nazor na jednu vec a to co rikas na Holandsko a to, ze tam motorky na STK nejezdi? Jak je to mozne a proc by to nemohlo jit u nas?
Hele pamatuješ jak všichni na všechno montovali mlhovky tak rozměr zrcátka je to samé prostě pro všechny a nazdar technik nemele hovna to teď meleš bohužel ty.