kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
PetrS píše: Dejte vědět, aspoň po roce taky vytáhnu Ducati. Já pořád nechápu, proč si někdo stěžuje na výdrž u Supercorsa SP gum. Já už je tam mám sedmým rokem : ))
domluvime se zitra v sosne, snad mi to vyjde...
Attim: kola sundany, nebo na motorce?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Bez oblečení = dobitej, sedřenej, silniční lyšej, lokty kolena odřený na kost
S chráničema = dobitej, možná trochu sedřenej
Ano se zvyšujícíma rychlostma to jasněže trochu ztrácí na rozdílu, ale stejně nechápu přístup "jedu pomalu, aby se mi nic nestalo" protože když sebou plácneš i v tom "pomalu" můžeš si fakt hodně ublížit. Po městě, zejména teď když je DC jedna velká objížďka, jezdím taky jen v jeansech a košili... Ale styl jízdy je skůtr... A stejně se cejtím nějak moc zranitelnej.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
t_freedom píše: assassin> twl, ty seš fakt máklej... "pocit falešného bezpečí"... To přeci není o falešném bezpečí. Prostě jednoduchá rovnice... Jedu 60km/h padnu:
Bez oblečení = dobitej, sedřenej, silniční lyšej, lokty kolena odřený na kost
S chráničema = dobitej, možná trochu sedřenej
Ano se zvyšujícíma rychlostma to jasněže trochu ztrácí na rozdílu, ale stejně nechápu přístup "jedu pomalu, aby se mi nic nestalo" protože když sebou plácneš i v tom "pomalu" můžeš si fakt hodně ublížit. Po městě, zejména teď když je DC jedna velká objížďka, jezdím taky jen v jeansech a košili... Ale styl jízdy je skůtr... A stejně se cejtím nějak moc zranitelnej.
a proc bys jako v 60ti padal ? :) ja ti svuj nazor ani styl oblikani nevnucuju, ale kdyz jedu opatrne nevidim moc duvod proc bych padal a kdyz se pak jede nekde ostre, tak uz je to opravdu spis "falesne bezpeci" protoze kdyz jedes na dube zatacku 100+ na ucho a ulitne ti to, tak se nesoupes hodinu po asfaltu, ale vymetes pangejt, strom, svodidla, auto atd. a je celkem fuk co mas na sobe....
kdybych se bal, ze si ublizim tak moc, tak bych na motorce ani na kole nejezdil
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Attim píše: assassin> kola sundaný, mám je v autě v kufru.
kdybys nesehnal, tak ja budu odpo prezouvat svoje, jestli dorazi pneu... tak bych to mohl vzit pri jednom, ale nejsem zadnej odbornik, tak mi to trva.... (horomerice/suchdol)
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
To zhoupnuti, neni to teda i kyvkou?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Stev píše: assassin> to padani do zatacky je i gumama a castecne to ma myslim kazdej. Na to je prave super trenink sosnova :)
To zhoupnuti, neni to teda i kyvkou?
jj asi v tom naklonu moc uberu... uvidime...
vule tam nejsou, to jsem kontroloval, mam i tu vyztuzenou z TLR, ale jeste nejsem rozhodlej, ze ji tam dam...
assassin píše: jj asi v tom naklonu moc uberu... uvidime...
Měl jsem to samé na WRku, když jsem s tím byl poprvé na okruhu. V zatáčce zadek dost "pumpoval" a než jsem si nechal předělat centrál na svoji váhu, tak mi hodně pomohlo se zklidnit na plynu a nebýt tolik zbrklý, pak to skoro vymizelo. Prostě čím horší technika, tím lepší ruce to vyžaduje : )
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Assasin> asi bych toho využil :) pošli mi pls do PM telefon. Viděl bych to tak kolem 16h ?
Vím , že mi ho nevnucuješ, ale to nic nemění na tom, že je to úsměvný až absurdní. Jezdím na motorce v civilních hadrech, ale je to ok, protože jezdím pomalu... tak se na to prostě vyser, to bude úplně nejbezpečnější ...protože z mýho pohledu se ukolíbáváš "falešným pocitem bezpečí" že jedeš pomalu a až tě někdo, kdo za jízdy v 80km/h píše na wassapu, napálí autem na komoru - bude ti tvoje pomalá jízda leda tak dobrá pro zapsání na náhrobní kámen "jezdil bezpečně, protože jezdil pomalu " ...
nic ve zlým, ale to je můj pohled...
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Vzdycky se neco muze stat, jenze tobe prijde absurdní jezdit malo chranenej, jinejm prijde absurdní jezdit na necem tak nebezpečném jako je motorka...
assassin píše: Freedom: hele a myslis ze kdyz te 80kmh jedoucí auto s nepozornmy řidičem nakouri tak ze te zachrání kombineza?
Vzdycky se neco muze stat, jenze tobe prijde absurdní jezdit malo chranenej, jinejm prijde absurdní jezdit na necem tak nebezpečném jako je motorka...
Tak v tom pripade se nemusis bat falesnyho pocitu bezpeci kdyz vis ze tam neni tak jako tak
Je to kazdyho vec, ale treba sedreni kuze na kost brani kombineza obstojne. To je taky jeji hlavni funkce. Zaroven ale vim ze na skutru riskuju taky.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Ja uz par nehod videl, vcetne toho jak mi kamos vletel celne do auta...
A bez kombi uz na moto nelozim...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
oioi01 píše: assassin> jasne jsou situace, kdy chcipnes tak nebo tak.... Ale pak jsou situace, kdy kvalitni vybava muze znamenat rozdil mezi lehkym a strednim zranenim nebo mezi strednim a tezkym....
Ja uz par nehod videl, vcetne toho jak mi kamos vletel celne do auta...
A bez kombi uz na moto nelozim...
o tomhle to přesně je...
PetrS> ale o tomhle se nebavíme.... bavíme se přesně o tom co píše oioi01 výše... na hrancici mezi středním a těžkým zranění vyhrává ten s lepší pasivní ochranou..Bez debat...a to tu není Tifone kterej se ještě při náznaku průseru "nafukuje" jak ježík...nemám nafukovačku, ale nebudu jí bagatelizovat řečma typu " když se něco má stát, stane se to ..." ... ani řečma že statistiky oblečených budou horší než neoblečených... kolik málooblečenejch lidí jezdí na SSu ? Jsou to jen kecy... a ty se v případě nárazu nepočítaj ...
Ptej se na statistiku dvou jezdců co budou neustále bourat v 50km/h do překážky a pak poletěj po asfaltu... kterej z nich to bude moc (chtít) dělat víckrát ...ten v šortkách, nebo ten v kombošce?
a "pomalu" je taky relativní ...pomalu 80-100km/h ... na tobě v případě brusu asfaltem moc masa nenechá... asi tak
Naposledy editováno 26.06.2017 14:18:05
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Ono se to da prirovnat k bezpecnosti prace. Ta se taky optimalizuje dle pravidla ALARA (as low as reasonably achievable). Vysledekm, je, ze optimalizujes ochranu jen do "rozumneho" pomeru vynalozenych prostredku a dosazene ochrany. Nechci nad nicim, ani nikym ohrnovat nos. Ale asi by si mel kazdy uvedomit sva specificka rizika, ktera se urcite poji se stylem jizdy, lokalitou a casovym rozvrhem jizdy. A hlavne mi pripadne hloupy kohokoli odsuzovat at uz za jezdeni v sortkach, nebo za nafukovaci nebo signalni vesticku.
t_freedom píše: PetrS> ale o tomhle se nebavíme....
Tak jestli můžu, já bych se o tom s dovolením bavil. Mě by to třeba zajímalo. Né, že by to tedy změnilo mé rozhodnutí v tom, jak se budu oblékat na motorku, ale výsledek by mohl být zajímavý.
Btw. o airbagu jsem taky uvažoval (i jsem se dostal na už přijatelnou cenu), ale pak jsem to zrušil.
t_freedom píše: ¨
o tomhle to přesně je...
PetrS> ale o tomhle se nebavíme.... bavíme se přesně o tom co píše oioi01 výše... na hrancici mezi středním a těžkým zranění vyhrává ten s lepší pasivní ochranou..Bez debat...a to tu není Tifone kterej se ještě při náznaku průseru "nafukuje" jak ježík...nemám nafukovačku, ale nebudu jí bagatelizovat řečma typu " když se něco má stát, stane se to ..." ... ani řečma že statistiky oblečených budou horší než neoblečených... kolik málooblečenejch lidí jezdí na SSu ? Jsou to jen kecy... a ty se v případě nárazu nepočítaj ...
Ptej se na statistiku dvou jezdců co budou neustále bourat v 50km/h do překážky a pak poletěj po asfaltu... kterej z nich to bude moc (chtít) dělat víckrát ...ten v šortkách, nebo ten v kombošce?
a "pomalu" je taky relativní ...pomalu 80-100km/h ... na tobě v případě brusu asfaltem moc masa nenechá... asi tak
Hrozně zjednodušeně bych řek: "štěstí přeje připravenejm"
Hrdinů jsou plný hřbitovy
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
DrDNA01 píše: t_freedom> Hele a v aute taky nosis helmu a limec? Ja jen, ze to urcite taky prispiva k vyrazne vyssi sanci minimalizace zraneni..
Ono se to da prirovnat k bezpecnosti prace. Ta se taky optimalizuje dle pravidla ALARA (as low as reasonably achievable). Vysledekm, je, ze optimalizujes ochranu jen do "rozumneho" pomeru vynalozenych prostredku a dosazene ochrany. Nechci nad nicim, ani nikym ohrnovat nos. Ale asi by si mel kazdy uvedomit sva specificka rizika, ktera se urcite poji se stylem jizdy, lokalitou a casovym rozvrhem jizdy. A hlavne mi pripadne hloupy kohokoli odsuzovat at uz za jezdeni v sortkach, nebo za nafukovaci nebo signalni vesticku.
No ono to auto tě tak nějak chrání už samo o sobě - plechy okolo tebe ,deformační zóny , pásy ,airbaby..............
Na motorce nemáš nic krom toho co si oblíkneš
Naposledy editováno 26.06.2017 14:37:59
...a zrovna u tech vesticek, narozdil od helem, kde mame k dispozici tuny statistickych dat, jeste neni vubec prokazany, jestli pomahaji, neskodi, nebo treba skodi tim, ze Te natahnou tam, kde bys v klubku prosel bez ztraty kyticky (viz ty pozvdechy kaskaderu - a takova situace muze nastat naprikad pri celmin trefeni auta, kdy spoustu lidi otoci riditka a oni se pak nevedomky prekuli pres ram okna - vesticka muze zaridit, ze ram trefis helmou). Jen nabadam Fredoma a ostatni k nadhledu. Urcite nic nezatracuji, ale ani neprijimam bezpodminecne. To je vse.