Naposledy editováno 19.06.2018 14:57:33
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ukazatel zařazené rychlosti
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ukazatel zařazené rychlosti
MedWed píše: Bonnerider> Ok, neudela.
Jasně, to můžou udělat jen naježděné kilometry a zkušenost s různými mašinami.
Ale spousta lidí je přesvědčena, že udělátka typu ukazatel rychlosti ten proces řidičského zrání kazí ... právě tím, že ti "usnadní" něco, co máš mít v hlavě. Že pak místo, abys vnímal zvuk motoru a řadil podle pocitu, tak akorát čumíš na budíky a ne na cestu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ukazatel zařazené rychlosti
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ukazatel zařazené rychlosti
Naposledy editováno 05.06.2017 12:07:03
Bonnerider píše: MedWed> Tak na ABS jsem ještě nikoho nadávat neslyšel. Na elektroniku v autech (zvláště imobilizér) občas jo, protože když se ti to někde cestou posere, tak stojíš a nikdo ti to (běžně v garáži) neopraví.
To je cena pokroku...
Bonnerider píše: MedWed> Tak na ABS jsem ještě nikoho nadávat neslyšel. Na elektroniku v autech (zvláště imobilizér) občas jo, protože když se ti to někde cestou posere, tak stojíš a nikdo ti to (běžně v garáži) neopraví.
Já na elektroniku v autě nadávám... Obzvlášť u nového - asistent rozjezdu do kopce (stejně přešlápnu rychleji, aby člověk zpomaloval a co pak v autě,kde není?), "zastavení před ťukancem do 30km/h (stejně se do té mezeru u odbočujícího vejdu), varování před srážkou (řve i v esíčku, kdy jsou auta proti sobě než dokončí oblouk, při předjíždění), vypínatelné ABS by se šiklo...
U moto by stačila kontrolka posledního kvaltu.
2 reakcí na tento příspěvek Ukazatel zařazené rychlosti
vilemx píše: A nevíte, už do motorek dorazilo elektrické otevírání / zavírání zadního kufru včetně bočních? Další moderní "nutnost" v oblasti aut. Tak čekám, kdy se to prokopíruje sem.
Tuhle nutnost jsme měl na Accordu z r.2003 (v té době novináři uchcávali z madla v Oktávce) a pokud to funguje, tak super (jak na otevření s plnýma rukama, tak strašení kolemjdoucích), ale opravu bych platit nechtěl... :)
1 reakcí na tento příspěvek Ukazatel zařazené rychlosti
vilemx píše: No nevím, mě přijde rychlejší a méně náročné prásknout dveřmi, než mačkat čudlík a koukat, jak šnečím tempem zajíždí dveře. Ale chápu, že jiní to vídí úplně opačně. A také, že výrobcí musí přicházet s novými věcmi, aby lidé měli "důvod" kupovat právě jejich výrobky. Interně to mám zařazené ve stejné přihrádce zbytných fičurin, jako třeba ten ukazatel kvaltu nebo bezklíček.
No a ono to nejak zasadne neco ovlivnuje, jestli jsou ty vrata zavreny za pul vteriny nebo 4vteriny? Ono o to zavirani (u kufru) zas tolik nejde - spis o to otevirani, nemusis treba nakup pokladat na zem. A hlavne v zime kdyz je to viko zadelany od bordelu. Jo a teda navic i to elektricky jde zavrit ze s tim normalne prastis - aspon me jo, pouzivam to kdyz je kufr narvanej tak ze je ten bordel potreba vikem slisovat :)
jezdil sem parkrat na motorkach co to mely a rekneme ze sem to vyuzil, ale obcas na me na motorce prsi a stejne na ni jedu radsi nez autem.
1 reakcí na tento příspěvek Ukazatel zařazené rychlosti
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ukazatel zařazené rychlosti
assassin píše: hodi se i 2 - kdyz nemas 180+PS hypersport a na trojku uz to nedostanes na zadni, tak je lepsi vedet ze je tam 2 aby ses neztrapnil vytrzenim rukou z ramen
..jo.!, dvojku už teda jakžtakž poznám, ale uvítal bych kontrolku na trojku (to jde pak na hupech plynem na záda, na štyrku už moc ne-e) a šestkuPokud de o otacky vs rychlost to je jasny ale nekdy se clovek proste zamysli a pak kuuurva....chce jeste řadit.......tak nejak automaticky.To prece zazil kazdej.
No ten neutral a plnej...to je frajerina....taky to umim
selkie píše: ..jo.!, dvojku už teda jakžtakž poznám, ale uvítal bych kontrolku na trojku (to jde pak na hupech plynem na záda, na štyrku už moc ne-e) a šestku
zalezi na hupu, na jednom krasnym hupu sem zvednul na 5ku plynem na zada Virago 1100
Naposledy editováno 06.06.2017 16:41:43
1 reakcí na tento příspěvek Ukazatel zařazené rychlosti
Neni to nutnost, clovek musi trochu pocitat, ale zvyka se na ten ukazatel rychle.
Ja spis nechapu, kdyz ho nakej novej bajk v dnesni dobe nema,.. Podle me by to mel bejt standrat.
dejf. píše: Neni to jenom o "sedmicce" ale hlavne o nizsich kvaltech. Ja jednou v domeni, ze mam za tri, podkopaval pred vinglem na dve a vono hovno. Dvojka tam byla a ja kopnul neutral a to bylo diveni. Clovek potrebuje brzdit pred zatackou a najednou ho to kopne, jak kdyby si pridal... neprijemnej zazitek.
Neni to nutnost, clovek musi trochu pocitat, ale zvyka se na ten ukazatel rychle.
Ja spis nechapu, kdyz ho nakej novej bajk v dnesni dobe nema,.. Podle me by to mel bejt standrat.
to se mi stavalo casto na ZX9R v Brne z kopce pri podrazovani ze tam skocil falesnej neutral, takze to mas skoro jedno. v ty dobe sem se naucil podrazovat bez spojky (kdy to tam cvaklo vzdy zcela presne) a obcas to provozuju i s desitkou, dobry umet kdyz nekde prdne lanko od spojky a je kus cesty domu