Jízdní vlastnosti v náklonech i při výjezdech ze zatáček pod plynem jsou super...se 143k Ninjou si v pohodě poradí...Poserproužek není...padá s nima na hranu jako by to byla malá šestikule...
Nicméně tyto gumy byly představeny v roce 2010 jako vylepšení původních BT016, takže nejsou úplně nejnovější konstrukce.
Zajímají mne vaše zkušenosti s těmito gumami v porovnání s novějšími modely. A Také životnost, u mojí zatím odhaduji min 6tis km při silničním využití. Což mi bohatě stačí za tu cenu a stejně bych měnil, protože nesnáším odskákanou přední gumu.
Dále mám trochu problém dostat Guzzi na hranu...má obuté Metz. Roadtec Z8. Nejdřív jsem si myslel že je to v Guzzi, je to přece jen slůně, ale když porovnám zakřivení silničních a sportovních gum, tak mi přijde, že se na tom podílí i guma. Tj. padá to do náklonu moc pomalu. (nemám na mysli překlápění ze strany na stranu, tam je znát těch 247kg)
Předem díky za vaše zkušenosti.
Kawa
2 reakcí na tento příspěvek Bridgestone BT016 Pro
1 reakcí na tento příspěvek Bridgestone BT016 Pro
2 reakcí na tento příspěvek Bridgestone BT016 Pro
Dneska už ty BT016pro nemůžou být ani levnější, a co datum výroby?
Ale jinak OK, BT16 stáli za prd, ale verze PRO už je v pohodě.
1 reakcí na tento příspěvek Bridgestone BT016 Pro
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bridgestone BT016 Pro
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bridgestone BT016 Pro
Laduj píše: Trošku nerozumím tomu proč chceš použít o dvě generace starší gumy, jejich nástupci jsou S20 a pak S21.
Dneska už ty BT016pro nemůžou být ani levnější, a co datum výroby?
Ale jinak OK, BT16 stáli za prd, ale verze PRO už je v pohodě.
Hele zas tak starý nejsou, vyrábí se od 2011, moje mašiny jsou 2001 a 2010...
Bridgestone je má stále v nabídce, nedoprodávají se, pořád se vyrábí pokud vím. Na ninju jsem kupoval v r. 2015 a jsou r.v. 2015...
Jinak cena je úžasná 4100Kč za sadu 120/70 ZR17 - 180/55 ZR17...
Laduj píše: StiefTomas> vždyť srovnáváš jabka z hruškama - Sportovní vs. cestovní (BT016 vs. T30)
Ale to ja vim.. ale pokud si dobre pamatuji, tak bt016 byla prvni kde pouzili tri ruzne smesi... Navic u T30 byla pouzita smes z motogp... Je mi jasny, ze adekvatni srovnani by bylo S20... Ale me se pocitove jezdilo lepe na t30 coz je sportovne cestovni nez na hypersportech bt016
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bridgestone BT016 Pro
kubacech píše: Já na tom mám T30 a zadek není problém sjíždět až po hranu.
Jj taky tak... A to jsem je mel nazuty na sportovi...
1 reakcí na tento příspěvek Bridgestone BT016 Pro
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bridgestone BT016 Pro
StiefTomas píše: Jj taky tak... A to jsem je mel nazuty na sportovi...
Já to mám právě obuté taky na Spourtce od Guzzi, ale musím se přiznat, že rozdíly moc nepoznám. První jsem tam jel T30, teď jsem to postupně vyměnil za ty T30 Evo a zkouším je navíc v konfiguraci GT
Kolik by ta T30 dala nevím, jsem je měnil když měly nějakých 9000 a ještě něco málo přes milimetr.
Naposledy editováno 25.05.2017 08:44:53
kubacech píše: Já to mám právě obuté taky na Spourtce od Guzzi, ale musím se přiznat, že rozdíly moc nepoznám. První jsem tam jel T30, teď jsem to postupně vyměnil za ty T30 Evo a zkouším je navíc v konfiguraci GT
Kolik by ta T30 dala nevím, jsem je měnil když měly nějakých 9000 a ještě něco málo přes milimetr.
tvl, tak to asi na slona málo tlačím no, přece jen ty návyky z Fazera a Ninji asi dělaj své, ty se do "extrému" moc přemlouvat nemusejí.
No každopádně tam jdou po neděli BT016 Pro, mají ostřejší profil a jsem na ně už zvyklej, tak uvidíme
Naposledy editováno 25.05.2017 11:40:24
kubacech píše: Já to mám právě obuté taky na Spourtce od Guzzi, ale musím se přiznat, že rozdíly moc nepoznám. První jsem tam jel T30, teď jsem to postupně vyměnil za ty T30 Evo a zkouším je navíc v konfiguraci GT
Kolik by ta T30 dala nevím, jsem je měnil když měly nějakých 9000 a ještě něco málo přes milimetr.
Tak to ta moje dala jen 6.000km