kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
z.a.j.o.c.h píše: Kolo má smysl, když tě lanovka vyveze nahoru a jedeš si z kopce na připravený trati Na lyžích taky normální člověk nešlape do kopce
to jsem tvrdil leta taky, ale s pribyvajicim vekem a kilama za monitorem jsem i to musel prehodnotit... ze vsech pohybovejch aktivit je to pro me ta nejschudnejsi. I na techniku jizdy je to narocny, traily co se jezdi by myslim daly zabrat spouste motorkovych "zavodniku" - co jsem ted na kolo tahal lidi co jezdi docela dobre enduro (medaile v CR podnicich) tak toho meli plne ruce... a to byly jen takove easy kousky. Ja sam navic umim uplny ho....
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
zelva0007 píše: Cau panove. Dal jsem na rady mistnich (i z jinych vlaken) a poridil si Monster 1100s. Zatim maximalni spokojenost (az na jeden start kdy nechtela chytit).
Na moto mam predchozim majitelem obute S20 evo. Guma drzi pekne, na hranu jsem ji jeste (v provozu) nedostal. Zatacky se snazim jezdit tak, ze jak je to mozne, zacinam konstantne pridavat plyn az do uplneho otevreni a naslednou rovinku letet plny. Tu a tam i jizda se zpolujezdcem. A muj dotaz na vas zni, jakou na to koupit dalsi gumu, kdyz tahle S20 EVO uz ma (asi diky te nalozi na rovinkach) sjetou plosku stredem a doslova mizi pred ocima.
Tady ctu spousty rad, jak a kde za to tahat aby se ojizdela dokulta. Pak zase ze nekdo frcel po dalnici z francie ve dvou a ze ploska neni. Pritom gumu ma takovou co v naklonech lepi jako sportovni. No nevim co si z toho vzit, proto se ptam specialne v tomhle vlakne (uz jsem tady jednou resil a prisly mi argumenty vcelku rozumne).
Co tam tedy obout? Jo a za mesic a pul mam jit na motoskolu na okruh, tak i s ohledem na tohle.
Foto pro pochlubeni se
A když se tak chlubis tak proč jsem tě ještě tady v Porubě neviděl!!???!!!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
zelva0007 píše: Ivos> To nevim. Ale mohl bych se zaptat na to same
tak to je lehký...protože si chtěl potkat Ivoša... on je to David... tak proto...
Hele, jestli máš jen tu JEDNORÁZOVOU motoškolu na okruhu - dej tam Pirelli Angel ST nebo GT ...jednou to dá.
Pokud na okruh chceš jezdit častěji a tlačit na pilu kup Rosso III, RossoCorsu, Bridge S21 nebo tu Metz M7 RR ... Já tedy nedám dopustit ani na Metz M5 interact ...ale víš jak, tady řekneš gumu co byla špička homo gum před 5lety , ale na tom už se prý nedá vůbec jezdit
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
...Tak prosim ktera z nich ma asi tak cca nejdelsii najezd (sjizdeni stredu)?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Ivos píše: zelva0007> Pirelli Angel ST nebo GT!!!
Určitě GT, pár sad jsem odjel a spokojenost. Pokud máš 190/55, tak můžeš zvolit i směs co se dává na multistradu z výroby. Je to označený (D)
Lazyfucker píše: vony se ty gumy všeobecně moc řeší. já sice jezdím očividně jak kožkař, ale teď po milionu Metzelerů roadtec mám Roadsmarty 2 a vzhledem k nájezdu dobrá guma - najeto lehce přes 8 a vím, že se poprvé dostanu tak na 11tkm určitě a přitom to neni puk. takže pokaď pojedeš 1-2ročně na půl hodky na okruh tak se s tím asi nějak enormně nezatěžuj a kup moderní touringa a je to. ty ultra lepivky všeobecně moc nechápu na cestu. dobrý ruky a trošku naježděno a zfoukne nás stejně jouda na gsf600 na starých olačkách
...se připojuju k názoru, Roadsmarty, Angely, T30, M7r atd. atp. A jinak někde psal dewwil, že jezdí Conti vpředu Sportattack vzadu Roadatatck - to by taky mohlo bejt dobrý řešení pro velkej dvouválec.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 24.05.2017 11:53:46
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
strakon píše: dakarista> Ty ST jsou taky úplně v poho
už mám asi pátou
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Já jsem tedy tento rok na STčku už citelně powerslidoval, protože mě Attim tak dlouho hecoval, že netopím v zatáčkách, že jsem asi začal. Několikrát se mi to fakt už utrhlo...ale hezky čitelně... až mi to nepřišlo ani nebezpečný...prostě si za to vzal na výjezdu a ono to ujíždělo...
Tohle mi potom M5ka nedělala ... takže limity tam jsou... ale čárovali jsme se všema gumama