1 reakcí na tento příspěvek Šrouby do třmenu
1 reakcí na tento příspěvek Šrouby do třmenu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Šrouby do třmenu
1 reakcí na tento příspěvek Šrouby do třmenu
vezmem to odzadu, motorka + jezdec dejme tomu 300kg, a budeme brzdit 1g
(to je 100-0 za 2,7s, a na 40m cca.. pro beznyho smrtelnika a 200kg motorce myslim urcite staci)
podle Newtona, F= m * a, tedy brzdna sila na gume nejakych 3000N
sila pusobi momentem na ose kola, a ten moment se na dane vzdalenosti trmenu zase zpet projevi jako brzdna sila mezi kotouci/trmeny..
trmeny jsou dejme tomu cca nekde na polovine polomeru kola, takze mame 2x3000=6000N
souc. treni kov/kov se udava smluvne nekde mezi 0,12-0,15, vezmeme tedy 0,1 at jsme tutove na starne bezpecnosti, a mame z toho osovou silu 60000N ...na 2 rmeny, tudiz na 4 srouby
lehce pres tech 15000N osovou silu ma M8x1,25 v 8.8 (nebo nerez ve tride 80, v bezne 70 o neco malo mene.. ) pri cca 25Nm
vetsi zavit M10x1,5 ma ve tride 5.8 pri cca 32Nm uz temer 16000N (...jemne zavity budou mit moment i silu o neco nizsi, jde to samozrejme najit )
...jinak ryze k tematu, souhlas dal bych tam taky originaly, pokud je to stovka za kus neni zadna tragedie
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Šrouby do třmenu
pospit píše: StiefTomas> Kvůli pevnosti by byl válcovanej ne...
Jj to je mi jasny, ze je vytlacenej... To jsem tak nejak myslel, ze to z toho vyplynulo
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Prasklý první válec -Yamaha R6 1999 Yamaha YZF-R6 | hanssik19 | 9 | 30.5.2024 v 12:06 Filipuč |
KDE přídělat klíč NA yamaha R6 V Č.... Yamaha YZF-R6 | ki | 7 | 29.5.2024 v 16:44 zetor |
Záhada s baterií Yamaha YZF-R6 | Hašlik | 11 | 16.5.2024 v 15:27 pavelgl1 |
Volnobeh Yamaha YZF-R6 | sete111 | 1 | 27.4.2024 v 09:38 kokoška. |
Označení ložisek v kyvné vidlici Yamaha YZF-R6 | Hašlik | 4 | 25.4.2024 v 10:03 Slow |