On sám otom moc neví. Výrobce jikov , název MERA.
TP bude až se to k němu doveze , a zprovozní.
Přihlášený je to na jeho tátu. Měl to jejich děda-TP u něj 180km.
Mají k tomu i místo korby sedačku pro dva+ochranný rám...Vše od výrobce i zapsaný v TP.
Motor je vidět na foto prý 250ccm 5hp. Elektrika chodí , startér+šňůra ...
Otázka zní , kolik se jich mohlo vyrobit a zdali to má nějákou vyšší hodnotu i třeba pro muzea?
Dali za to tenkrát 40tis , a chtěli by je zpět je to možné?
1 reakcí na tento příspěvek Ocenení rikši ,,prototypu" Jawa / Babetta.
Měl na mysli především tříkolku Mera z Motoru Jikov České Budějovice. Byl to stroj ještě víc užitkový a terénní než zmíněná čezeta - měl americký motor Briggs a Stratton o objemu 206 kubických centimetrů a maximální rychlost jen do 20 kilometrů v hodině, ale na rozdíl od různých zahradních fréz směl se státní poznávací značkou do běžného silničního provozu. V základním provedení stála tříkolka Mera zhruba 50 tisíc korun. "Ani při této ceně, která byla pro výrobu neperspektivní, se neprojevil větší zájem zákazníků. V polovině roku 1998, po výrobě asi 250 kusů, jsme projekt ukončili," řekl Jan Janda z českobudějovické společnosti M.I.C.B., které Motor Jikov patří. "Tříkolku Mera lze dnes získat už jen jako ojetinu. Občas se na trhu objeví," doplnil Jan Janda.
Zdroj: http://auto.idnes.c...2000M243Y06B [/quote]
FiZzeR- některá muzea myslí ekonomicky , koupí to raději již ted .Mladý to je, máš pravdu ale je to málo vydaný. Google to nezná vůbec.
Pracant je to 100% pekelnej . Odveze a přiveze ledacos, při přestavbě místo korby na sedačky jedeš ve třech na houby
Nicméně kdyby se tu klidně našel někdo kdo by dal na ruku 30tis !
Na vinohrad idealní , někam do zahradnictví , ZOO ,utulku, menšího zemědělství...
Naposledy editováno 01.05.2017 22:22:27