kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Jak jsem psal, 130+servis je strop. Je pěknej, ale to je pro mě škoda, stejně s tím hned něco ulovim a i když né, tak se o to budu moc bát a neužiju si to. A že má málo km je hezký, ale to je jen dočasný... kawu jsem si taky pořizoval s málo km a než se rok s rokem sešel byla to stará hajtra A i přes nízkej nájezd bych se servisu nevyhnul (počítám že třeba řemeny budou furt pravěký)
dewwil píše: Se nediv, ji vymazlí a pak ti ji prodá, aby jsi ji mohl dát do červený, ne?
Dat do gay red nebo rozmrdat o srny... i kdyz u jindreje to taky neni zadna vyhra no
E: rozprodat ji na dily, udelam lip
Naposledy editováno 26.04.2017 01:39:06
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Pokud se do toho nebude srát nějakej mudrlant,tak tě opravdu přinejhorším čeká nějaký to pročistění kontaktů jako na všech starejch motorkách,pak tam může rupnout osa od alternátoru - https://goo.gl/images/arRkIB -díl Z25 za 4500,- a vyměníš si ho v pohodě sám.
a občas u těch starších zazloběj zapalovací cívky,který v origo stojej cca 6000,- ale jdou v poho nahradit autovejma NGK za 800,- ze kterých jen ořízneš plastový výlisky : https://goo.gl/images/UE58iI
...a chce to mít v dobrý kondici baterku!!!
Když si budeš dělat ventily sám,tak to má nestandartně velký vůle předepsaný což chce dodržet,nebo je zkurvíš
e:toť vše
Naposledy editováno 26.04.2017 10:11:35
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
zmulin píše: FiZzeR>
Když si budeš dělat ventily sám,tak to má nestandartně velký vůle předepsaný což chce dodržet,nebo je zkurvíš
Bo ten motor je často i bez vody a má nestandartně vysoký rozpětí pracovních teplot, že Žmuldo?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
zmulin píše: FiZzeR> "malý" TNT je uplně stejně velký a jetý i stejně drahý jako "velký" TNT a jestli to bude mít nějakej technickej problém,tak taky stejnej.Prostě budeš mít jen slabší motorku co žere téměř stejně jako velká,jen jede míň.Ne nadarmo 899 přestali po pár letech vyrábět...
Pokud se do toho nebude srát nějakej mudrlant,tak tě opravdu přinejhorším čeká nějaký to pročistění kontaktů jako na všech starejch motorkách,pak tam může rupnout osa od alternátoru - https://goo.gl/images/arRkIB -díl Z25 za 4500,- a vyměníš si ho v pohodě sám.
a občas u těch starších zazloběj zapalovací cívky,který v origo stojej cca 6000,- ale jdou v poho nahradit autovejma NGK za 800,- ze kterých jen ořízneš plastový výlisky : https://goo.gl/images/UE58iI
...a chce to mít v dobrý kondici baterku!!!
Když si budeš dělat ventily sám,tak to má nestandartně velký vůle předepsaný což chce dodržet,nebo je zkurvíš
e:toť vše
koukám to máš zmáknutý
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
FiZzeR píše: koukám to máš zmáknutý
máte štěstí,že jdu zrovna okolo
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
tady je jedno TNT 1130, už s radiálníma brzdama. Vždycky se mi ta motorka strašně líbila, ale bál bych se do ní jít. Snad na žádnou jinou motorku jsem nečetl tolik negativních zkušeností. Ten inzerát už tam je skoro dva roky...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Johnny83 píše: https://www.motoinzerce.cz/motorky/benelli/881435-tornado-naked-tre-1130-sport-evo.html
tady je jedno TNT 1130, už s radiálníma brzdama. Vždycky se mi ta motorka strašně líbila, ale bál bych se do ní jít. Snad na žádnou jinou motorku jsem nečetl tolik negativních zkušeností. Ten inzerát už tam je skoro dva roky...
To mám s corsarem podobný.
Ale ty maj obvykle najeto kolem 10kkm, tahle má 40, pokud to nesmotal nahoru tak musí bejt v pohodě
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
tuono 2008
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
e: sice se na první generaci pěly ódy (surovost, syrovost, brutalita, spotřeba...), ale asi jsem vyměklej a šel bych radši do tý druhý generace, nejlépe s radiálama, pro ty mám fakt slabost jen ta kyvka hold pořád vypadá jak nějakej jekl
SD
e2: kdybys k tomu dostal i ten toustovač tak asi neni co řešit ne?
e3: ááá teď jsem si uvědomil v jakym jsme vlákně, tak nic
Naposledy editováno 26.04.2017 11:35:31
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
FiZzeR píše: strakon> Škaredý, těžký, málo muziky za moc peněz
Tak druhá gen. nevím, ale u první máš právě nejvíc muziky za málo peněz.... Co lepšího za 70tis koupíš??? Super podvozek (plně štelovací), bremba, tlumič řízení, 92kw, laptimer, žádný katík, klapky a další zbytečnosti, atd....... A váha je myslím průměr ve své kategorii.... A ani tak hnasná jako druhá gen. není...