takze pokud mas pocit ze ti teplomer neukazuje spravne, vysroubuj cidlo, soupni ho do hrnku s varici vodou a hned budes vedet.. pokud zustane stale na zacatku je skutecne chyba v cidle nebo v budiku, pokud ne, je to OK a holt je jeste zima, no...
Jinak souhlas se vším, co napsali výše v příspěvcích přede mnou.
2 reakcí na tento příspěvek Teplota na budíku
JHShadow píše: Ještě jednou děkuji za odpovědi. Proletěl jsem i zahraniční fóra a poloha ručičky u zahřátého motoru v první třetině je normální. Jen mě to trochu znervóznělo, myslel jsem, že propouští termostat. Navíc jsem převážel motorku v sobotu, když bylo cca 8 stupňů nad nulou... Před 15 lety jsem vlastnil VFR RC24 z roku 1986,ale popravdě už si nepamatuju na podobný úkaz
Jo v termostatu je malá dírka já ji zaletoval, v domění že to bude lepší ,ale akorát se to dřív ohřeje na volnoběh jinak žádná změna.
a jinak naplno termostat ma zdvih skoro centimetr, proti tomu je ta dirka jak prd...
1 reakcí na tento příspěvek Teplota na budíku
Torino píše: Ta dirka je tam proto, aby se pri zavrenem termostatu k nemu vzdy dostala voda ohrata na realnou teplotu v motoru. Pokud ji uplne ucpes,tak se muze stat ze v motoru bude vrit a termostat bude uzavren (jako kdyz zavres kohout na topeni tak budou chladnout i trubky k radiatoru)
No jo, když českej kutil si holt myslí, že japonskej inženýr je debil.
1 reakcí na tento příspěvek Teplota na budíku
Tak že o tom, zda je japonský nebo v tomto případě italský (motor je Minarelli) inženýr debil nebo ne by se dalo polemizovat.
Naposledy editováno 22.04.2017 17:57:11
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Teplota na budíku
Torino píše: Maxipes_Fík> To ze ma XT660 cirkulaci z komory termostatu pres nejaky pomocny okruh, bohuzel neznamena ze to tak ma i VFR. A ver ze se system muze "zavzdusnit"i behem provozu(obvzlast lehce po nejake te domaci uprave).
Nepsal jsem o VFR, ale o své zkušenosti s tím jak může nějaký konstruktér (předpokládám, že inženýr) zprasit takovou celkem triviální věc, jako je chlazení a regulace provozní teploty motoru.
suma sumarum, zprasit asi muze kdokoliv cokoliv, to ano, ale dirka v termostatu u VFR tam vazne patri, a basta..
Naposledy editováno 22.04.2017 14:31:09
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Bajonetové šrouby na kapotáž VFR 75... Honda VFR 750 | PetrZephyr | 6 | 25.7.2023 v 16:18 Gahan37 |
Bajonetové šrouby na kapotáž VFR 75... Honda VFR 750 | PetrZephyr | 3 | 2.7.2023 v 18:22 PetrZephyr |
Držáky spolujezdce Honda VFR 750 | Lech | 12 | 27.4.2023 v 16:33 Gahan37 |
VFR 750 F-jaký rok výroby Honda VFR 750 | Mates_Rider | 10 | 26.1.2023 v 13:44 bocusvfr |
Honda VFR750F RC36 Honda VFR 750 | Honda_VFR | 14 | 26.1.2022 v 12:10 Slávek-TDM |