LEVÁ SVÍČKA:
PRAVÁ SVÍČKA:
No a teď proč to tak je? Když jsem poprvé rozdělával karburátory, byly vzduchové šrouby na dost rozdílných hodnotách. Napsal jsem si to tehdy na nějaký karton, myslím, že to bylo 2 a čtvrt na jednom a 1 a půl na druhém. Logicky jsem si řekl, jakej debil to tak nastavil? Jsou to přece stejné válce, stejné písty, stejné ventily, stejné vůle, stejné časování, stejné... vše. A nastavil jsem podle nové příručky oba karburátory stejně, na 1 a 3/4 otočky. Takže tak. I synchronizace karburátorů mi přijde zvláštní, nastavil jsem klapky vizuálně do stejné polohy a pak za běhu provedl synchronizaci budíkama - ta druhá klapka se musela rozhodit úplně jinak, každopádně v téhle poloze byly hodnoty podtlaků stejné a běh nejlepší, takže jsem to takto nechal.
Máte někdo nápad, co teď s tím? Prostě to ohřát a hrát si se šroubkem vzduchu na pravém karburátoru, dokud ten chod nebude znít ideálně? Nebo si myslíte, že to způsobuje něco jiného, vážnějšího? Děsí mě to, jak rychle se po startu ohřívá ten svod, nevím, jestli je to normální.
Pokud bych to měl řešit regulací šroubu vzduchu, víte někdo jak funguje? Jeho povolením pouštím více vzduchu?
Předem díky za každou radu
PS: Jen tak otázka úplně mimo téma. Má někdo tip, co by mohlo způsobit zasr*ní sklíčka kontrolky oleje zevnitř nějakým bílým cosi? Ne, že by to bylo něco vážného nebo mi to nějak vadilo, jen by mě zajímalo, proč se to tam objevilo Včera jsem nechával přes noc otevřený nalívací víčko, po tom co dělaly karbecy, "kdyby náhodou" byla troška benzínu v oleji, tak ať se odpaří, tak nevím, jestli to má souvislost. Předtím to tam nebylo.
(ne, nemám málo oleje, motorka byla nakloněná)
Děkuju
Jinak to měření hladiny jsem přesně takhle dělal, jen se to dělá blbě. Zůstane tam bublina, kterou člověk musí pohnutím hadičkou "natlačit" do plovákovky, ale zase to nesmí přehnat aby tam nenatlačil spodem benzín a nezvedl si tak hladinu.
Takže hladinu naprosto shodně!!! Pak další věc-stáří a najeté km ....když máš motku hodně používanou,tak se může stát...a mě se to stalo...že komínek hlavní trysky,v němž běhá jehla, se vyběhal do oválu a tím je veškeré seřizování vepsí... a při sání si škvírou kolem jehly motor přisaje nekontrolované množství benzinu,notabene když máš hladinu ještě o něco výš ..takže zkontroluj i ovalitu komínku Šrouby bohatosti,pokud je vše ostatní jak má být,pak jen drobně doladí skutečnou bohatost směsi,ovšem pouze v menším otevření klapek-při plném plynu už neregulují téměř nic-tam plně funguje hladina a velikost trysky...
Takasitak
dadanek1999> tak z tech zakoupenejch karbcu zatim vykuchej jenom kominky a trysky s jehlama (pokud jsou uz od pohledu lepsi nez tvoje) a zkus je prehodit. Vzdusniky a syticovej okruh taky nebude skodit proverit - profouknout ztlacenym vzduchem.
1 reakcí na tento příspěvek Každý karburátor jinak?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Každý karburátor jinak?
Naposledy editováno 22.05.2017 22:43:05
Torino píše: dadanek1999> Jo to je ono, orientacne to muzes zkontrolovat ze do toho strcis jehlu prosvitis a porovnas mezi karburatory. K tomu sroubku bohatosti pokud mas KEIHIN CVK34 tak povolenim jsi to obohatil.Mel jsi ty karb.komplet rozebrane,nejlepe vycistene v ultrazvuku?Mas vse zapojeno spravne(hadicku co propojuje obohacovac, ovladani PAIR ventilu,popr. zaslepky na hrdlech)?
Hmm, super, a já měl za to, že je to šroub vzduchu. Tak to vysvětluje proč se to chovalo ještě hůř Tak zítra po šichtě znova...
EDIT: Karby jsem čistil, ale jen samotné vnitřky. Nevyndával jsem je z té montáže, nevyndával jsem sytič, takže jsem doteď ani nevěděl, že je tam nějaký "obohacovač". Ovládání PAIR mám určitě zapojeno, druhý podtlak taky, klasicky na kohout.
Naposledy editováno 16.04.2017 22:13:41
2 reakcí na tento příspěvek Každý karburátor jinak?
Naposledy editováno 16.04.2017 22:45:23
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Každý karburátor jinak?
Naposledy editováno 22.05.2017 22:42:41
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Každý karburátor jinak?
Petr-Huska píše: Danánku,Ty se mi snad zdášššššš ...To něco s dírama je emulzní trubice,zespoda se do ní šroubuje hlavní tryska,zhora do ní zapadá kuželovitá jehla a tím,jak se šoupě zvedá,zvedá se i jehla a v otvoru emulzní trubice vytváří svým kuželem proměnnou mezeru na přisávání směsi benzinu se vzduchem-čili nemůžeš libovolně měnit emulzní trubici za jinou-pouze za stejnou,která je do tohoto karbce určena......a další rada-jestli nevíš,co šroub bohatosti reguluje,tak orientačně-je-li z bočního pohledu před emulzní trubicí (ve směru sání vzduchu do motoru),tak škrtí vzduch a utažením obohacuješ a je-li za trubicí(mezi jehlou a hlavou motoru,tak škrtí volnoběžnou směs a utažením ochuzuješ Ověřit si to můžeš injekčí stříkačkou s benzinem,který vstříkneš ve směru vzduchu do otvoru na kraji karbce těsně za airboxem(to je ta bedna,do které dáváš filtr ) A teď už zapoj svoji tykev...
Boha, tak nevím jak se tomu nadává v češtině, no. V životě jsem jinej karb podobné konstrukce neměl, jen několik obyč šoupátkových (mimochodem, všechny měly šroub bohatosti mezi jehlou a válcem a štelovaly vzduch, tedy povolením ochudit...), tak si ze mě prosím nedělej p*del, jako bych nevěděl co je airbox. V tom karbecu je prostě něco špatně, musí tam být něco poškozenéh/ jinak bych to měl naladěné už třikrát. Akorát jsem teď furt v práci a po večerech se toho moc udělat nedá, takže se na to můžu pořádně vrhnout až během týdne.
Mimochodem, emulzní trubici jsem kupoval pochopitelně origo, přímo pro můj ročník, dvě vyšly asi na tisícovku
A jak jsi psal v příspěvku předtím, hladiny mám absolutně přesně.
Náhradní karby budou imho nepoužitelné (resp. jejich těla), je v nich i hlína (v difuzoru), ale co je v plovákovce by mělo být OK, tam je to čisté. Takže si z nich vezmu "trysku jehly", popř. trysky, jehly a u svých karbů ještě rozdělám a zkontroluji sytiče. Jestli to pak nebude blafat jak má, tak to prohodím leda tak oknem ven
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Každý karburátor jinak?
Naposledy editováno 22.05.2017 22:42:19
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Každý karburátor jinak?
1 reakcí na tento příspěvek Každý karburátor jinak?
http://www.partsdepo...KLE500-A9%29/402749/
Ten dil 16017 jsi kupoval novej do kazdyho karbce?
Slávek-TDM píše: Tak abysme neteoretizovali, tak tady je obrazek a seznam dilu:
http://www.partsdepo...KLE500-A9%29/402749/
Ten dil 16017 jsi kupoval novej do kazdyho karbce?
Ja kupoval 13091, do obou karbu, v obou byl z pretazeni zkrouceny. 16017 jsem vizualne zkontroloval, zda se tim take neposkodily. Nevypadaly nejak zdeformovane, ale samozrejme mohl byt na tom pravem kabu nejak "drobne" a ted to muze zpusobovat bohatou smes.
16017 dam do obou svych karbu ty co jsou v tom nahradnim. To bude jistejsi.
Jinak poznatek - se sytičem se svod pravého válce zahřeje skoro okamžitě, ale levý skoro vůbec, jako by nejel. Po vypnutí sytiče vše OK, tak nevím čím to..
Každopádně díky moc všem!
1 reakcí na tento příspěvek Každý karburátor jinak?
Naposledy editováno 22.05.2017 22:41:30
1 reakcí na tento příspěvek Každý karburátor jinak?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Každý karburátor jinak?
Merhaut> Příruby jsou v pořádku, průchodné jsou a prasklé taky ne. Po tom co jsem je v zimě z venku potřel silikonovým olejem už mají zase i zpátky původní pružnost, předtím byly takový, no.. prostě seschlý, člověk aby se bál aby jsi neroztrhl/nerozlomil, teď jsou vážně OK a trhlinka nikde není.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Každý karburátor jinak?
dadanek1999 píše: Torino> No zcela komplet ne. Venku byly všechny trysky, vzduchový šroub atd., kanálky co kde nějaké ústí jsem prostříkl z olejničky technickým benzínem a pak vyfoukal. Nevyndával jsem sytiče ani ten ventil na pravém karburátoru, nechtěl jsem vrtat do víc věcí zaráz, ať můžu vylučovat příčiny. Z náhradních karbů jsem dával trysky (hlavní i volnoběžnou - velikosti stejné), jednu jehlu - byla v lepším stavu než moje a vodítka jehly.
Merhaut> Příruby jsou v pořádku, průchodné jsou a prasklé taky ne. Po tom co jsem je v zimě z venku potřel silikonovým olejem už mají zase i zpátky původní pružnost, předtím byly takový, no.. prostě seschlý, člověk aby se bál aby jsi neroztrhl/nerozlomil, teď jsou vážně OK a trhlinka nikde není.
tak nejak sa to zamotáva, nie?
na prvej strane si písal, že karbce si čistil. Ale nevybral si sytič a ani ventil obohacovača? A čistenie z olejničky technický benzín asi tiež nebude to pravé. Pokiaľ nemáš možnosť ultrazvuku, tak si aspoň kúp čistič karbcov, rozober to do posledného šroubka, vyber všetky pryžové časti, aby ti ich nezožralo a prestriekaj to RIADNE tým bordelom. Nešetri to, nech to nemusíš robiť viac krát. Trysky a emulznú trubicu a podobne môžeš nechať kľudne odležať aj pol dňa v plavákovej komore naplnenej čističom karbcov.
Keď tento základ nespravíš poriadne a máš tam niekde bordel/poškodenie, tak môžeš ladiť hladiny a bohatosť do aleluja. A ak si nemal vonku sytičový okruh, ako vieš že je poriadne prečistený a neni tam niekde bordel? Alebo ako vieš že nemáš deravú membránu AC ventilu? Zdá sa mi, že ideme na to od konca
Naposledy editováno 22.04.2017 22:17:56
Co se membrány týče, vypadala docela tuze, tvrdě, trošku pokroucená (možná je to vidět na fotce), ale nevím, jestli je to normální z výroby... A O-kroužek se zdá v pořádku.
Zatím jsem tedy z karbů všechno vykuchal a jsou na odmočení v mýdlové vodě, jen abych z nich dostal špínu co byla nachytaná z vnitřních stran. Pak ještě jednou pořádně pročistím všechny kanálky atd., buď seženu ten čistič na karburátory, nebo použiju arvu. Tu mám odzkoušenou, že hliníku ani mosazi nic neudělá, tak by to asi šlo. Zatím zní teda plán nejlepší možný vyčištění, složení a použití pístů sytiče a membrány + pružiny (+ popř. okroužku) z náhradních karburátorů. Nebo máte nějaký jiný návrh? Doufal jsem že najdu nějakej očividnej problém. Když ho teď nemám, tak se bojím, že tohle nepomůže...
Sytič levého karbu:
Sytič pravého karbu:
Membrána:
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
sedlo Kawasaki KLE 500 | Ladan66 | 9 | 12.8.2024 v 18:28 Kohlstein |
Problém s bohatostí směsi Kawasaki KLE 500 | dadanek1999 | 19 | 17.7.2024 v 19:38 dadanek1999 |
KLE 500 nestartuje Kawasaki KLE 500 | dobryvojaksvejk | 3 | 16.7.2024 v 10:06 dobryvojaksvejk |
Voda v oleji Kawasaki KLE 500 Kawasaki KLE 500 | FormanCZE | 3 | 3.6.2024 v 08:53 FormanCZE |
kawasaki KLE 500 - výmena rotoru [1, 2] Kawasaki KLE 500 | dobryvojaksvejk | 32 | 21.5.2024 v 16:52 krokoš |