Potřebuji přihlásit GS500E rv.1992 dovezenou z Německa. Mám k tomu pouze velký a malý techničák z DE. Na STK jsem narazil na problém s absencí povinných údajů pro přihlášení v ČR - maximální povolené zatížení jednotlivých náprav. Pán Z STK potřebuje doložit tyto údaje a stačilo by mu na to manuál nebo kopie TP stroje stejného typu a roku , ve kterém je tento údaj uveden.
Mám tedy prosbu na majitele GS500 z roku 1992. Zda byste mi nemohl někdo poskytnout takové foto nějakého manuálu nebo velkého techničáku, kde by bylo vidět typ, rok a to zatížení . Na netu jsem to nenašel.
Vím, že další cesta je nechat na STK údaje vytáhnout z Dekry - je to za 2200kc a navíc podle infa technika se může stát, že z dekry údaje nevypadnou (jelikož je moto zaškrcené a tudíž nesériové) a pak bych musel ještě solit do Suzuki.cz 3500kč za další drbátko pro úřednického šimla aby mi to přihlásil.
Proto zkouším nejdříve touto cestou.
Předem moc díky za případnou pomoc
zdar a sílu
1 reakcí na tento příspěvek GS500E 1992 - informace o maximálním zatížení náprav
Tak na tu STK zajeď znovu a ukaž tomu pánovi Vyhlášku č. 341/2014 Sb. , ve které jsem fakt nenašel pro jednostopá (kategorie L) vozidla žádný nutný technický údaj o zatížení náprav-!!!Vždy se vychází s údajů výrobce a ne žádného úředníka!!!! U tohoto typu je vše dohledatelné z VIN.
Pošli VIN a Suzu přečtem. Pak ti stačí certifikát o schválení provozu v EU. To už by ale mělo být součástí TP z Německa. Není-li, tak nemáš komplet papíry.
Na STK toho nakecejí a sami neznají zákon. Nechtěl náhodou ten borec z STK takovou cypovinou dělat chytrého? Nápravy se řeší jen u vozidel nad 3,5t.
z toho měl machr z stk vycházet:
Technické požadavky na konstrukci vozidel kategorií L
1. Tabulka platných směrnic Evropské unie:
Položka
Směrnice Evropské unie
Harmonizované technické požadavky, rozsah a způsob ověření splnění harmonizovaných technických požadavků
Rozsah a obsah dokumentace obsahující technické údaje o typu
Vzor osvědčení o schválení typu
Značka
schválení typu
Měření tlaku vzduchu
86/217/EHS
Příloha
---
---
---
Brzdové systémy
93/14/EHS
Příloha
Dodatek 3 přílohy
Dodatek 4 přílohy
---
Zvukové výstražné zařízení
93/30/EHS
Příloha I a II
Dodatek 1
přílohy I a II
Dodatek 2
přílohy I a II
---
Ochranná zařízení bránící neoprávněnému použití
93/33/EHS
Příloha I
Dodatek 1
přílohy III
Dodatek 2
přílohy III
---
Hmotnosti a rozměry
93/93/EHS
Příloha
Dodatek 1 přílohy
Dodatek 2 přílohy
---
Maximální konstrukční rychlosti, maximální točivý moment a maximální netto výkon motoru
95/1/ES
Příloha I a II
Dodatek 2 přílohy I
Poddodatky přílohy II
Dodatek 3 přílohy I
Poddodatky přílohy II
---
Konstrukční části a vlastnosti
97/24/ES
Kapitoly 1 až 12
Dodatky příloh kapitol 1 až 12
Dodatky příloh kapitol 1 až 12
Kapitoly 1 až 12
Rychloměry
2000/7/ES
Příloha
Dodatek 1 přílohy
Dodatek 2 přílohy
---
Snížení úrovně emisí znečišťujících látek
2002/51/ES
---
---
---
---
Místo pro montáž zadní registrační tabulky
2009/62/ES
Příloha I
Dodatek 1
přílohy I
Dodatek 2
přílohy I
---
Montáž zařízení pro osvětlení a světelnou signalizaci
2009/67/ES
Přílohy I až VI
Dodatek 3
přílohy II až VI
Dodatek 4
přílohy II až VI
---
Stojany
2009/78/ES
Příloha I
Dodatek 1
přílohy I
Dodatek 2
přílohy I
---
Zádržná zařízení
pro spolujezdce
2009/79/ES
Příloha I
Dodatek 1
přílohy I
Dodatek 2
přílohy I
---
Označení ovladačů, sdělovačů a indikátorů
2009/80/ES
Příloha I
Dodatek 1
přílohy II
Dodatek 2
přílohy II
---
Povinné značení
2009/139/ES
Příloha I
Dodatek 2
přílohy I
Dodatek 3
přílohy I
---
Schvalování typu
2002/24/ES
Příloha I
Příloha II
Příloha III
Příloha V
Pro vozidla kategorie L platí příslušné předpisy Evropské unie, které se požadují k schválení harmonizovaného typu vozidla nebo k schvalování neharmonizovaného typu vozidla a které jsou uvedeny v příloze směrnice 2002/24/ES, ve znění pozdějších předpisů.
2. Pokud jsou na vozidle systémy, samostatné technické celky nebo konstrukční části, které nejsou uvedeny v příslušných předpisech Evropské unie nebo v mezinárodních smlouvách v oblasti schvalování technické způsobilosti, kterými je Česká republika vázána, musí být samy i jejich montáž na vozidlo schváleny a musí splňovat požadavky, které podle případu stanoví schvalovací orgán. To platí i v případech, kdy takové systémy, konstrukční části nebo samostatné technické celky jsou namontovány na vozidlo dodatečně.
No mnoho zdaru...
Naposledy editováno 19.04.2017 09:01:02
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Kolik km musím ujet, aby se motorka... Suzuki GS 500E | ViraxRider | 18 | 12.9.2024 v 14:28 tun |
Olej na řetěz [1, 2] Suzuki GS 500E | ViraxRider | 54 | 7.9.2024 v 21:43 TomasRA |
Jak se prodávají starší motorky [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CBF 500, Suzuki SV 650, Kawasa... | jkprg | 56 | 6.8.2024 v 15:18 TurboLover |
Kolik km musím ujet, aby se motorka... Suzuki GS 500E | ViraxRider | 6 | 22.6.2024 v 07:45 MungoJerry |
Stržený závit uložení vačky - víko ... Suzuki GS 500E | Phabbyg | 8 | 10.6.2024 v 17:11 docent |