jeste tomu nemuzu uverit, ve Strahovskym tunelu, asi pred 20min, sem ve 220 radil asi 4ku a zvedlo se mi predni kolo, z kopce. Masaakrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!
JOjojo, ZX10R je nejlepsi.
edit: ale mozna sem radil 3ku, ze sem 2 mel v omezovaci ve 208, pak tam dal 3ku, zvedlo se kolo a jak sem kouk na budik, tak tam bylo uz 220, asi. abych to neprehanel, no ale stejne, no reknete... lol lol lol lol
jo a jak sem psal s tim prelitym olejem, ze mi to nejak zlobi, tak uz to nezlobi, zkontroloval sem priveru, ta se hejbe normalne, tak sem tam na ni fouknul pusou jako esli tam nejsou nejaky pavuciny a pak sem lital a poslech si to na neutral a uz to jede normalne a i bych rek ze to zas vic taha jako driv, tak nevim co s tim bylo, nekde mozna neco zasvinenyho. tak supr, Kawasaki Power!!! lol lol
Naposledy editováno 14.04.2008 01:01:49
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
dewwil píše: Bubrak-ZX10R> no zkontroluj to, jestli se netaví. Radši dřív než ti to blafne pod zadelí... Přinejhorším tam cvakni ty konektory co jsi tam měl a budu shánět jiný... Já neměl čas to projet...
to bys musel asi projet nebo nechat bezet nejakou dobu (treba 15-30min) nez by se to projevilo pocitam. mrkni prosim na ty konektory co si kupoval jestli maji nejaky parametr na max proud co umi, protoze by to chtelo tak 25-30A aspon.
1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
http://www.motorkari.cz/tema/?t=190596
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
dewwil píše: Bubrak-ZX10R> jasný mrknu na to, kdyžtak to zakrymplujem...
hele kamos co dela elektro v automotive me presvedcil, at to spajim dukladne dohromady, tak bych to tak asi udelal. rozpojit to pujde v pripade servisu (se to proste rozpaji), tak co. a je to potreba jednou za 50tis km tak to neni zadny drama ne.
Bubrak-ZX10R píše: tak sem dneska lital a predni guma je pecka, skoro jak nova (zadny sjety plosky, oskakani), po stranach jeste spuntiky, tyjo ta by byla minimalne za 1200 u Hamleta a pada to na obe strany stejne asi, jen sem nebyl zvyklej zas, tak cajk a je to PP3 takze taky cajk
ale!!! celej den neco z motorky smrdi a nejspis to sou ty novy konektory od altiku, takze ted sundam nadrz a omrknu to, ale asi tam nekde soudruh dewwil z NDR udelal chybu
To tam hořej ty pavouci co tam přes zimu zahnízdili
2 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
ja se vcera snazil, ale nemam takovou praxi ci vybaveni, a tim jak sem musel uz tak kratky kabely jeste zkratit, tak sem zacal propadat zoufalstvi
a dneska sem poprosil souseda jestli by mi pomohl, ten dotah svoji vybavu vc kyseliny na pajeni kterou si sam vari a hned slo vsecko lip
1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
Edit: hlavně teda nepoplést vodiče!
Naposledy editováno 31.03.2017 13:48:29
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
dewwil píše: No, tak už vím jaký konektory nepoužívat, hlavně, že se to odhalilo hned.
musi se ohlidat aby ty konektory zvladly proud kolem 20-30A, byly na licnu (lanko) a dalo se to bytelne pospojovat (nejlip nakrimpovat)
jinak faze jsou si zcela rovny, tj je uplne jedno jestli se prohazou po ceste do regulatoru, jen u desitky je tam jeste pripojeni automatickeho rozsveceni svetel, to je samo taky jedno ke ktery fazi se to pripoji.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
dewwil píše: Bubrak-ZX10R> jasný, ty kurvy to u těhle konektorů ani nepíšou co zvládnou za proud... Ani prodejce mi to nedokázal říct, tudíž na opravy el. instalace asi už prdím, elektrika není vidět a co nevidím, tomu nevěřím Teda blinkry a takový srágory dělat budu dál
no v pohode hlavni je, ze sme neuhoreli, dneska celej den cajk. jen mi to zas nejak moc zere a oleje tam je zas pomalu, nevis kolik ho tam bylo u tebe?
s tou elektrikou je vsecko v pohode kde uz je to usmerneny a zregulovany na 12V a netecou tam zadny mega proudy, coz je skoro vsude, az prave na trasu z alternatoru do regulatoru a potom jeste ke starteru tam je treba zvyseny ostrazitosti
1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
Naposledy editováno 04.04.2017 15:57:00
1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Ohruhové ježdění portugalsko a jih ... Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, Yamaha YZF-R1, ... | Ozzy_ | 7 | 24.10.2024 v 10:36 Ozzy_ |
Spínání větráku ZX-10R 2014 Kawasaki ZX-10R Ninja | ab | 21 | 13.10.2024 v 10:25 combust |
Nepříjemný zvuk nové řezětové sady... [1, 2] Kawasaki ZX-10R Ninja | ..Roko.. | 58 | 10.10.2024 v 09:58 MMARTINK |
Motor ZX10 Kawasaki ZX-10R Ninja | Edye | 0 | 24.9.2024 v 15:43 Edye |
Kawasaki Ninja ZX 10R 2016 ukazatel... Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, Yamaha YZF-R1, ... | Admire | 1 | 29.8.2024 v 07:51 X-tra-X |