globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Problém z dobíjanim
22.3.2017 v 20:23
Zdravím mám problém s motorkou, konkrétne s dobíjaním alebo niečo okolo toho, neviem diagnostikovať čo by mohlo byť toho príčinou, skrátka batéria to už ma asi viac menej za sebou moto deň stála a dnes som nameral na batérii 11,8 V, po tom čo moto naštartujem vybehne hodnota na cca 14,3 V, len keď pridávam plyn na voľnobeh, hodnota nejde pomaly hore ale skôr dole, moc nie stiahne mi cca 0,1-0,2 V, chod motorky mi to zasadne neovplyvní len to musím štartovať cez páku lebo štartér ani nepotočí kedže je na batérií málo napätia iba cvaká rekatko.
Myslím si že je to batériou, no nejde mi do hlavy prečo sa ta hodnota nezvyšuje keď pomaly pridávam plyn. Nemôže to byť niečo s reglerom alebo alternátorom ?

1 reakcí na tento příspěvek Problém z dobíjanim

22.3.2017 v 20:51 | Nahoru | #1
11,8V u nabité baterie na nabíječce je ukazatel špatné baterie. Baterie po nabití má mít cca 12V-12,4V.

Zkus nabít baterii, počkat 10min a pak změř napětí...

Regulátor by měl mít za chodu cca Max 14,5V a to ten tvůj má. Jestli napětí trochu kolísá je v pořádku(rušení měřícího přístroje, tolerance při výrobě regulátoru). Nebál bych se. Jinak článek o kontrole nabíjení je tady na motorkářích...

Problém z dobíjanim

22.3.2017 v 21:27 | Nahoru | #2
Vadná baterie..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Problém z dobíjanim

22.3.2017 v 21:48 | Nahoru | #3

syrrius píše: ...Baterie po nabití má mít cca 12V-12,4V...


To jsou spíše hodnoty vybité až skoro vybité baterie. Plně nabitá odstátá baterie by měla mít 12,6-12,8 voltů podle použité technologie (bezúdržbovky mají to vyšší napětí kvůli koncentrovanějšímu elektrolytu).

1 reakcí na tento příspěvek Problém z dobíjanim

22.3.2017 v 22:29 | Nahoru | #4
Takže s dobíjaním by problém byť nemal, keď mi to vytiahne na 14,3 ?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Problém z dobíjanim

23.3.2017 v 06:05 | Nahoru | #5
1100Virago> Samozřejmě že nabitá baterie má 12,6V - 12,8V
Nevím proč jsem napsal co jsem napsal...
Díky za opravu
Edit:
S tím nabíjením je horní hranice nabíjecího napětí cca 14,4V (každý tip baterie to má trochu jinak)
Čím nižší hodnota tím méně je regulátor schopen baterii nabíjet...

Naposledy editováno 23.03.2017 06:10:44

(reakce na) Problém z dobíjanim

23.3.2017 v 09:38 | Nahoru | #6
syrrius> v ramci toho, co se do motorek normalne prodava, tak bych se nebal pausalizovat tech 14,5V pro všechno.

(reakce na) Problém z dobíjanim

23.3.2017 v 09:39 | Nahoru | #7
savee> 14,3V je ok. Zkus to se zapnutyma svetlama a v ruznych otackach.
Nemel by ses dostat pres 14,5V a naopak by to nemelo klesnou (rekneme) pod 13,3V
E:jinak to samo vypada a baterku v prdeli. Za me muzu doporucit zlutou Moťobať.
Tipnu si, ze ta stara ti pri nabijeni "sumi"

Naposledy editováno 23.03.2017 09:51:42

Problém z dobíjanim

24.3.2017 v 15:25 | Nahoru | #8
Jo, vypadá to na baterii. Ted jsem dával taky MOTOBAT z wemoto za 1200,-
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... KO_IN 34 26.1.2024 v 08:08 Sally06
Yamaha wr 450f omezovač otačok Yamaha WR 450F Yamahawr 10 19.7.2023 v 21:28 Jenecek
Řidičák A1 jízda se silnější moto... Yamaha WR 450F Zabra 23 2.6.2023 v 07:23 cmiral
Yamaha wr 450 dobíjanie Yamaha WR 450F ales181 7 16.1.2023 v 18:21 Pájmen
Yamaha Power tuner GYTR Yamaha WR 450F OLDKLADIVO 0 30.12.2022 v 23:36 OLDKLADIVO


TOPlist