Pokud někdo říká sport vzhled, tak asi nikdy neviděl sportovní motorku MOTO GP nebo WSBK (vše standardní velikost). Dál to, že u delších je lepší citlivost a ovládání s tím taky nesouhlasím. Teda za předpokladu, že člověk ovládá páčky jedním až dvěma prsty. Např. já spojky dvěma, brzdu jedním. K tomu tě i ty krátké vlastně nutí, protože na ní člověk nedá všechny prsty. Ale tak se to správně ovládat nemá (všemi).
A teď k tim potížím. Nevím, od jakého výrobce tam budeš dávat. Věřím, že takový PP tuning na tom bude podstatně líp než nejlevnější z čína... Já ale volil tu druhou variantu . Spojková, když je bowden, tak je to fuk. Ale brzdová má na sobě váleček s vývrtem, do kterého zapadal trn (čep) od pístu v brzdovém válci (ale např. Aprilka to má jinak a čep je naopak součástí páčky a přehazuje se to celý na čína páčku, takže tam to nehrozí. Záleží, jak to máš ty.) Právě v tom vývrtu byl problém, byl moc hluboký a čep do něj zapadl moc hluboko. Takže ani při oddálení páčky od řidítka na max nešlo pořádně brzdit. Vyřešil jsem to vysoustružením podložky vhodného průměru a výšky vypočtené tak, abych se dostal na stejné "utopení" jako origo. Už jsem se setkal i s verzí, že vývrt byl naopak mělký a trn čep nešel dostatečně hluboko, což se projevilo ještě hůř, že se po chvilce jízdy přetlakoval okruh předku a zaseklo se přední kolo. Nevracela se totiž brzdovka do nádobky a zahříváním od destiček expandovala...
To jsou samozřejmě dva extrémy a ani k jednomu u tebe nejspíš nedojde. Ale tak - alespoň je dobré vědět, na co si dát pozor
Naposledy editováno 08.02.2017 14:42:17
Ne teď vážně, připrav se na to, že v tom vůbec není nic vidět .
Ehm. Čirý plexi s sebou samozřejmě nevozím, protože ho ani nemám kam dát. Viditelnost za deště neumím osobně posoudit, protože za deště nejezdím a ani to nemám v plánu. Večer není problém, pokud už není tma jak v pytli. Do toho lesa bych si spíš vzal asi čiré no, tam já jezdím, jen fichltu a vypadal bych ve své karbon přilbě divně. Zě mám dražší přilbu než motorku
Naposledy editováno 16.03.2017 12:24:11
Ano, míval ho kámoš, takže jsem ho i vyzkoušel. Za jízdy je to veliká pohoda, luxusní sedlo (spíš křeslo), prakticky na tebe nefouká. Na to kolik váží se i dobře vede. Motor má velice příjemný průběh (žádný on-off jako nakoňovaný dvouválce) a 95 koní účelu mašiny naprosto postačuje. Za mne určitě ano
Varování: Pokud Varana zkusíš, čeká VTX osud uloženky no možná že Tlumex by měl zájem o koupi...
no samozřejmě, že nejdřív napíšu GhostRiderovi, přece to nebudu kupovat, když mám takovýho kámoše !!
Kočí : jj, Jirka mě taky překvapil, asi ho láká to blbnutí, případně kolínko v ňáký hezký zatáčce , že ?
Váňo, Váňo ... ty ty ty ( ne, VTX mě nebere, leda, že by to mělo zvuk jako R1 )
cca před měsícem jsem si koupil FZS 1000 Fazer 2003, samozřejmě že jsem neštřil a zaplatil jsem si mechanika aby jel s semnou, motorka byla na vuj věk v dobrém stavu což potvrdil i mechanik, a hned nezapomněl dodat ale: že by to určitě chtělo udělat preventivní servis na motoru jako je seřízení ventilu ( s tím nemám žádný problém v servisní knize je seřízení každých 20 000km) a pak meření a seřízení tlaku ve válcích ( že se to má dělat u každé motorky jednou za 10 000km) a tady se mi to moc nezdá ve foru ani v servisním manualu jsem se o tom nic nedočetl spíš naopak jak mile do toho nikdo šáhne tak to muže bát horší jak lepší.
Máte s tím nikdo zkušenosti?
Chci mít motorku v cajku, ale nechci platit za zbytečnosti.
Já mám taky 03. pošli foto.Kolik najeto?
Naposledy editováno 23.03.2017 09:09:22
Lubi87 píše: ...a pak meření a seřízení tlaku ve válcích ...
Jak se seřizuje tlak ve válcích?
Nééé, tak já ti rozumím Myslel jsi podtlak v sání jednotlivých válců Já bych to u mašiny co má 60.000 km určitě udělal. Sám jsem si ho zatím měřil a seřizoval u všecha mašin, co jsem měl. Ten chod na volnoběh je pak o dost lepší. A ty ventily taky nejsou od věci alespoň zkontrolovat.
Jinak mašina moc hezká
Naposledy editováno 23.03.2017 10:47:32