1 reakcí na tento příspěvek Jak přejít z litých kol na drátěná
1 reakcí na tento příspěvek Jak přejít z litých kol na drátěná
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak přejít z litých kol na drátěná
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak přejít z litých kol na drátěná
gugo píše: Nechci ti brat iluze, ale ve vysledku te takce zmena kol vyjde draz nez kdyby sis koupil jinou moto. Ale je to jen nekvalifkovany odhad, protoze jawa dandy jsem fakt v zivote nevidel.
Ty pokuty do toho nesmis pocitat a kola z fekala sezene za par stokorun. Tak mu neplet hlavu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak přejít z litých kol na drátěná
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak přejít z litých kol na drátěná
k tomu si pripocitej vypet za 1k praci za 1k , zuti obuti motorky 1k a pomalu mas celej krap doma...ne ?
myslim politicky Halik, politicky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak přejít z litých kol na drátěná
gugo píše: V_i_c_i> cece napsledy kdyz jsem nekomu preplejtal rafky na fekala nebo na co to bylo tak nerikal ze by byly za par penez....tedy pravda prej byly novy.
k tomu si pripocitej vypet za 1k praci za 1k , zuti obuti motorky 1k a pomalu mas celej krap doma...ne ?
myslim politicky Halik, politicky
Pro kola na fichtla už se nechodí na šroťák? Dřív tam měli i vypletený.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak přejít z litých kol na drátěná
Dakar má, myslím, vzadu 16´a vepředu 19´ - tuhle změnu bys musel dát schválit a zapsat do TP, abys to měl legální....
Na 125ku se drátěná kola dělala. střed je stejný pro dandy a dandy sport (asi ten dakar). Dandy měla 17"+17", sport 19"+16", ale středy jsou stejné. Pokud máš 125ku a vzadu buben, tak je to jedna z prvních, nebo bastl. Povolení dráty/litý by ti jawa vystavila.