Naposledy editováno 22.01.2017 23:00:30
prosimtě motokros má asi poloviční intervaly oproti enduru, motokros se rychleji vytáčí a je celkově ostřejší což se samozřejmě projeví na životnosti.
Vše ale záleží jak s tou motorkou budeš jezdit.
A obecně platí že motokros není vhodný na pole louky atd.
Prostě každá motorka je na něco určená a používat jí na něco jiného je trápení pro tebe i motorku.
Intervaly jsou popsaný v servisním manuálu který najdeš ke stažení snad na všechny běžné motorky.
Není pravda že na motokrosu se nedá jezdit enduro, ale pokud nemáš najeto stovky motohodin tak je to trápení ...
To RMZ 450, Suzuki udělala pro týpky co jezděj od 5ti motokros, v 7 letech 80ky, ve 12ti 125ky, v 15ti 2504t a v 17 4504t
Naposledy editováno 23.01.2017 09:52:41
2 reakcí na tento příspěvek Ostré enduro alebo cross
1 reakcí na tento příspěvek Ostré enduro alebo cross
Motomaniac27 píše: No ved toto taká 6 môže byť v lepšom stave jak 11 Tak dúfam že vyberiem dobrú A to o tej generálke pochybujem to má výjde moc draho
Tak si to nekupuj, nebo budes mit v dilne nepojizdnej vrak na kterym nebudes moct jezdit, a to se za 2kEUR vyplati
1 reakcí na tento příspěvek Ostré enduro alebo cross
Motomaniac27 píše: https://motocykle.bazos.sk/inzerat/67729208/suzuki-rmz-450.php https://motocykle.b...m-KTM-EXC-450-06.php Viem že podľa fotky sa moc ohodnotiť nedá ale čo si o nich myslíte
to exc je motoricky "v tip top stave". netusim teda moc, co to znamena, ale ja bych to bral
PS: Taky měj na paměti, že ježdění v lese je u Vás trestný čin.
Naposledy editováno 23.01.2017 14:53:06
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ostré enduro alebo cross
Motomaniac27 píše: Tak výkonu sa moc nebojím
Ale to bys měl V terénu je to celé trošku jinak a jízda na slabším stroji je často pro amatéra zábavnější, méně únavná a třeba i bezpečnější.
zdenda Ale to bys měl
Zasa istý rešpekt pred tým mám ale na 450 sa dá ešte jazdiť kludnejšie Zas na ostrej husqvarne te 610 ročník ktorí mal myslím 70koni tak to nešlo A určite nepôjdem hneď plný kotol najprv si na motorku treba zvyknúťNaposledy editováno 23.01.2017 21:35:38
_zdenda_ píše: Ale to bys měl V terénu je to celé trošku jinak a jízda na slabším stroji je často pro amatéra zábavnější, méně únavná a třeba i bezpečnější.
Chlape myslim ze se snazis uplne zbytecne On chce ostrou krosku 450 do lesa pyco a vykonu se neboji, co se na todle da rict jinyho nez "tak si to uzij"
1 reakcí na tento příspěvek Ostré enduro alebo cross
Driv jsem i vedel jaka cisla motoru byla spatna a jake cislo motoru je spravne. Ale uz si to nepamatuju. Nicmene urcite se to da dohledat na netu.
ja mam RMZ a jsem spokojenej. hlavne proto, ze je to strikacka. Do karburatoru uz bych nesel. Strikacku zahodis a nakopnes takrka kdekoli a kdykoli. U karbeca to bylo vzdy na zlost. Asi rok jsem mel KTM 525. Taky dobra motorka ,ale karburator a byla stara.
Prodal jsem ji a za 3 mth. se borcovi vysypalo dobijeni.
S tou RMZ jsem mel z prdele kliku. Koupil jsem ji od prekupnicka co pusobi aji tady na motorkarich. Hajzlik mi tvrdil,ze je to rok 2013. bohuzel jsem nemel nastudovane rozdily a barvama plastu to na model 13 sedelo. To ze model 13 uz ma vzduchovou vidli (SSF AIR) jsem nevedel.
Takze jsem ji vzal. Stala i pomerne dost penez. Az doma jsem zjistil, ze je to rok 09. Tak jsem se sel podivat do kupni smlouvy a ten srac to tak perfektne zakamufloval, ze mi podstrcil smlouvu,kde chybel vyplnenej rok vyroby.
To ze je prekupnicek jsem take zjistil az kdyz jsem po tom zacal patrat...celou dobu se tvaril jako soukromnik a krmil me pohadkama.
Zpetne kdyz nad tim premejslim to bylo krasne pripravene divadlo.
Projel jsem masinu, bylo jasne, ze bude potrebovat udelat tlumice, prepakovani a proste spotrebak, motor znel slusne, nakopnout to taky slo dobre, takze proc ne.
A jakmile jsme pred barakem zacli vypisovat papiry, tak dosla jeho pomerne pekna pritelkyne/manzelka i s deckem a ze honem at si pohne, ze spechaji, ze uz meli bejt davno na ceste a proste delali zmatek. V tom mi ten grazlik podstrcil tu smlouvu bez toho roku a ja si to samozrejme nezkontroloval a ani nevsiml..je to jedina nevyplnena kolonka.
Tim ti chcu rict, ze u tech RMZ je velice snadne zakamuflovat rocnik. Lisi se to tak strasne malo a takovejma drobnostma, ze to proste musis mit nastudovane, protoze plasty pasuji pruzerem roku od 07 az do soucasnosti. Jsou naprosto stejne a jen se lisi barevna kombinace. Modely 06 mely jinej ram a i jine plasty, cili pod tuhle hranici uz se splest neda.
U te RMZ me mrzi jedina vec, ze mam 09 rok, kterej jeste nemel moznost pomoci klemy na konektoru menit palivovou mapu. To jde az na rocniku 2010 (pokud se nepletu).
Za co jsem naopak rad, ze to nakonec neni 2013 model kde je prave ta SSF AIR predni vidlice. Na udrzbu je klasicka vidle mnohem jednodussi. Ta AIR vidlice je proste dalsi srac a aby jsi to nejak odservisoval potrebujes specificke vybaveni, ktere je pomerne drahe. A nejen odservisoval ,ale i jen nastavil :D jen samotna pumpicka stoji peknej nesmysl.
A to proc jsem mel i tak z prdele kliku ? ta motorka je motoricky v perfektnim stavu. Mel jsem ji celou rozebranou a luxus. Nikdy nezavodila, vzdy ji pouzival nejakej pole lesy louky mrdal...takze motor je snad v zabehu a to ma na pocitadle 180mth :D
Takze kdyz to zhrnu... u suzuki je fajn ,ze je to strikacka (pokud pujdes do 09 vejs) coz se za ty prachy da poridit....
ta KTM co jsi tu postoval je karbec. A moc novejsi za ty penize neporidis..cili to vzdy bude karbec... U suzuki je nevyhoda, ze si u klasicke vidle nenastavis tvrdost pruziny. To prave u modelu 13 a vejs resi ta SSF vidle...u starsich se to vzdy resi vymenou na danou vahu jezdce. U KTM je moznost si predpeti pruziny vidli regulovat.
U KTM je snazssi nastavit predpeti zadni pruziny. U suzuki je to pomerne oser a musis rozebrat skoro celej zadek aby ses k tomu rozumne dostal.
Pokud srovnam tu moji KTM 525 a RMZ450, tak na suzuki se mi jezdi o 100% lepe. U obou motorek jsem delal repas podvozku..ale proste RMz mi vyhovuje vic.
takze kdyz si porovnas to KTM co jsi sem daval s tema suzuki co stoji stejne penize, tak asi jen blazen by sel do KTM, ktera bude stara a zbytecne budes platit za to ze mas oranzadu. A u tak stare masiny se o nejake spolehlivosti uz moc bavit neda...
tohle je za stejne penize
https://motocykle.ba...61/Suzuki-RMZ450.php
a tohle je krasnej priklad toho, ze to proste neni 2013.
https://motocykle.ba...I-RMZ-450-rv2013.php
a nebo pokud se nechces vylozene vydat z penez, tak tady mas stejne starou RMZ jako je ta KTM. Sice budes hned resit zadni central..ale to stejne budes resit u kazde stare vrany. u moji jsem taky delal repas.
https://motocykle.ba...5/Suzuki-rmz-450.php
A nezapomen ze na trhu jsou i jini dobri vyrobci..ne jen KTM a Suzuki :)
jo a na cem bych trval bejt tebou, tak je originalni vejfuk a kryt pod motorem. Kdyz uz budes litat po lese :) za tichej original vejfuk ti podekuji mladatka hledajici v lese potravu :D a za kryt motoru si podekujes sam az si diky tomu neprorazis motor. Navic koupe poradneho krytu pod motor je pomerne draha sranda. Ja si ho na RMz nakonec vyrabel sam.
1 reakcí na tento příspěvek Ostré enduro alebo cross
Motomaniac27 píše: Cuir moc ďakujem za rady Takže Ktm nebrať Asi si ma presvedčil. Kamarát ma tiež rmz 450 a nejazdí kross len lesy polia lúky a nesťažuje si že by bol utahany alebo že by sa mu sypala v tom lese. Ale hlavne mi rozhodne to že najazdim na rmz po Go aspon 80mth ? Čo na exc určite Preistotu si naštudujem tie roky vyrobi tu rmz 2013 som tiež pozeral a moc sa mi páčila takže ešte že si to napísal diky A ten chránič motora si ja budem mohol iba kúpiť lebo som krypel
duvod proc KTM ne je jen ten, ze za ty prachy proste nesezenes rocnik kde by byla strikacka.
Kdezto suzuki ti staci kdyz to bude 08. Tam uz se delala striakcka a stoji to same jak KTM s karbecem. U te 08 jen musis dat bacha na ten praskajici motor. Proto doporucuju spis brat rok 09. Osobne bych sel do 2010 nebo 2011kvuli moznosti pinovani na konektoru a snadnym zmenam palivovych map. No a od 2013 uz je SSF AIr vidlice.
Ale samozrejme vse se odviji od faktickeho technickeho stavu. Muzes koupit rok starou crossku, ktera bude na kasi a ve ktere se utopis s penezma.
Tak hodne stesti pri vyberu.
a tady mam jeste nejake kecy o moji masine. Myslim ze na druhe strane jsem resil rozdilna loziska. Ta take potvrzuji o jakej rocnik se jedna. tez tam probehla zmena, ze na 08 byly jina a na 09 se daly lepsi.
http://www.offmoto.c...php?id=11685&p=1
1 reakcí na tento příspěvek Ostré enduro alebo cross
vzduchová přední vidlice Showa SFF- AIR je až roku 2015 !
http://www.motorkari...z450-2015-28385.html
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
KTM exc 450 2015 silnice KTM EXC 450, KTM EXC 450 F | Tutor | 12 | 18.3.2024 v 16:44 krokoš |
Smazat prosim KTM EXC 450 | Tutor | 0 | 7.3.2024 v 14:20 Tutor |
Smazat prosim KTM EXC 450, KTM EXC 450 F | Tutor | 0 | 7.3.2024 v 13:59 Tutor |
Ktm KTM EXC 450, KTM EXC 450 F | Musilll | 1 | 28.2.2024 v 18:54 Norous123 |
Počitadlo MTH Suzuki RM-Z450 | borec638 | 6 | 16.2.2024 v 23:44 MalejMazel |