Téma: 2takt kus plechu místo normal trubky :D proč ?! :D
1 reakcí na tento příspěvek 2takt kus plechu místo normal trubky :D proč ?! :D
Ano, samozrejme ze to ma vyznam, protoze u 2T je vyfuk "soucast motoru" kvuli zpetnemu razu vyfukovych plynu.
Pokud to vymenis za cokoliv jineho, pojede to hur
Pokud to vymenis za cokoliv jineho, pojede to hur
1 reakcí na tento příspěvek 2takt kus plechu místo normal trubky :D proč ?! :D
A dá se zbavit toho zvuku bzučivého ?
1 reakcí na tento příspěvek 2takt kus plechu místo normal trubky :D proč ?! :D
Ty vole v posledni dobe perla vedle perly normalne to vyrez to se vyrobce motoru nudil a nevedel co s matrosem tak tam udelal takovou bakuli. Jo a toho bzuciveho zvuku se zbavis instalaci turbonatoru
Naposledy editováno 19.01.2017 20:03:18
Naposledy editováno 19.01.2017 20:03:18
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2takt kus plechu místo normal trubky :D proč ?! :D
HornisGSX> Dík že si si se mnou vytřel prdel...
1 reakcí na tento příspěvek 2takt kus plechu místo normal trubky :D proč ?! :D
Není to jenom stínění proti teplu z výfuku? Aby sis nespálil nohu?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2takt kus plechu místo normal trubky :D proč ?! :D
Kynklačka píše: Není to jenom stínění proti teplu z výfuku? Aby sis nespálil nohu?
Ty vole fakt. Perla za perlou
DaPaNDa píše: HornisGSX> Dík že si si se mnou vytřel prdel...
docela slušně sis o to koledovat , chce to nejdřív trošku něco nastudovat a budeš ušetřen spousty hloupých otázek a odpovědí , jen nebejt línej DaPaNDa> pokud je ti opravdu 13, jak máš v profilu, tak na trochu neznalosti máš nárok
To "koleno" má pro funkci a výkon 2T motoru zcela zásadní vliv a je nutné, mnohdy i malé promáčknutí, deformace, způsobí notný pokles výkonu a jeho průběhu a naopak, na oko jen malou změnou v jeho tvaru a objemu lze průběh výkonu notně ladit nahoru/dolů... ale to je nesmírně exaktní práce
To "koleno" má pro funkci a výkon 2T motoru zcela zásadní vliv a je nutné, mnohdy i malé promáčknutí, deformace, způsobí notný pokles výkonu a jeho průběhu a naopak, na oko jen malou změnou v jeho tvaru a objemu lze průběh výkonu notně ladit nahoru/dolů... ale to je nesmírně exaktní práce
Je to rezonanční komora výfuku, jednoduché vysvětlení principu zde:
http://www.jawa-50.c...expanzni-komora.html
Zjednodušeně: zvuk je takový, protože oproti 4-taktu má 2-takt zážeh každou otáčku zážeh = výbuch = zvuk... 4-takt má zážeh každou druhou otáčku, takže těch "výbuchů" je míň....
Bavíme se o jednoválci...
Doufám, že je to zjednodušeně pochopitelné...
http://www.jawa-50.c...expanzni-komora.html
Zjednodušeně: zvuk je takový, protože oproti 4-taktu má 2-takt zážeh každou otáčku zážeh = výbuch = zvuk... 4-takt má zážeh každou druhou otáčku, takže těch "výbuchů" je míň....
Bavíme se o jednoválci...
Doufám, že je to zjednodušeně pochopitelné...
Téma je zamknuto