Ještě budu měnit těsnění pod válcem za slabší pro seřízení správné antidetonační štěrbiny. Zároveň prohlédnu všechny kanálky a doladím.
Jedna otázka: Jak funguje okénko v pístu u sacího kanálku, za membránovým ventilem jsou 2 kanálky, které jsou otvírány spodní hranou pístu a do nich též vyúsťuje při dolní úvrati toto okénko. Dále je dolu uprostřed kanálek do kliky, nahoru 2 kanálky-zadní přepouštěcí a další 2 jsou na stranách dolů do kliky - je to jako cedník. Všude hrubý povrch a otřepy po odlití.
Naposledy editováno 31.01.2017 10:56:41
Tak jsem jen vyčistil a vyleštil výfukový přechod a svod a vyčistil koncovku a řetěz. Ještě jsem zkrátil držák bovdenu spojky, aby měl lepší úhel na páku u motoru a spojka šla lehčeji zmáčknout. Teď už jen aby přišel ten válec s novým pístem, kroužkama a čepem a může se dávat dohromady a pak znovu správně vše odladit
Abych si mohl dál "hrát", tak jsem koupil pro syna Mito SP 525 (2009). Takže zábava pokračuje v novějším stylu
Naposledy editováno 22.03.2017 11:38:25
Naposledy editováno 03.10.2017 10:57:03
U 525 jsem bezradný - dle manuálu nesedí hodnoty snímačů teploty motoru a polohy šoupátka karburátoru (ani u nových originálních dílů hodnoty nesedí), tak budu muset nějak zkontrolovat funkci zařízení jako celku i s těmi odlišnými hodnotami. Kdyby byl někdo s tímto typem, aby mi změřil jeho hodnoty a funkci, ale zatím se mi ani jeden majitel neozval - ono jich taky moc není Jinak emulzku HN 274 už mám - liší se asi jen v úhlu vyústění - nic jiného jsem nenašel.
Naposledy editováno 22.12.2017 06:57:35