Jarda
http://www.ebay.com/...6:g:-roAAOSwv-NWUtPD
1 reakcí na tento příspěvek Interkom
Naposledy editováno 26.11.2016 20:53:39
1 reakcí na tento příspěvek Interkom
Jinak, já mám V1 10M, cena super a funguje výborně. Připojí se rychle a sám, takže stačí v rukavicích zmáčknout to velké tlačítko, hraje hudbu, bere hovory, mikrofonu je rozumět, dobře se ovládá, zní to dobře a baterka po celém dnu ježdění zatím vždy šlapala. Nic víc jsem od toho nechtěl, takže pohoda .
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Interkom
Mohla by to být tato sada která je pro V2 Sada
Osobně upřednostňuji dva vstupy. Jeden pro sadu sluchátka s mikrofonem a druhý na nabíjení. Můžeš pak nabíjet interkom i za jízdy, což je docela výhoda.
Luky. píše: Mr.Dreamer>
Mohla by to být tato sada která je pro V2 Sada
Osobně upřednostňuji dva vstupy. Jeden pro sadu sluchátka s mikrofonem a druhý na nabíjení. Můžeš pak nabíjet interkom i za jízdy, což je docela výhoda.
Díky, nechápu, jak jsem to hledal dříve, teď jich na mě na eBay i AliExpress vypadla kupa.
Ty dva výstupy jsou dobrá věc, i když dnes vystačím s baterkou bez problémů, za pár let to půjde dolů a pak mi budou chybět...
Používáno při každé jízdě a ani jediný problém zatím...
V kuse při cestě na dovolenou vydržel asi 6 hodin muziky a sem tam interkom spojení(celkem cca 30 minut)
Byly problémy s navigací. Když navi promluvila při spojení interkom-Intercom tak se komunikace s mobilem přerušila bez oznámení. Vyřešeno výměnou mobilu.
Jako maličkost. Dost dlouho(4 sec.?) trvá než se spoji interkom-interkom. Pokud chceš upozornit na něco u cesty je to blbe...
1 reakcí na tento příspěvek Interkom
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Interkom
Luky. píše: Pokud chceš špičku na trhu která vydrží na jedno nabytí cca 4dny, tak jednoznačně Interphone Tour(mám je půl roku a po předchozích interphonech je to nebe a dudy). Pokud chceš nějakou levnou, tak jsem bral kamarádovi kterej je šetřílek, interkom z číny za cca litr Interkom
Dovolim si nesouhlasit s tou špičkou na trhu, o generaci vpřed proti Rouru je dle mého názoru Scala Packtalk, už jen možnost 15 účastníků a v režimu DMC dosah až 8km v konferenci, pravda cena je vyšší (ca 6500kc/ks v D), Tour ca 5tis Kč, nejsem prodejce, jen uživatel a porovnal jsem co co umí.
1 reakcí na tento příspěvek Interkom
1 reakcí na tento příspěvek Interkom
https://www.insportl...erkom-r4-easy-talkie
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Interkom
Fugo píše: Dovolim si nesouhlasit s tou špičkou na trhu, o generaci vpřed proti Rouru je dle mého názoru Scala Packtalk, už jen možnost 15 účastníků a v režimu DMC dosah až 8km v konferenci, pravda cena je vyšší (ca 6500kc/ks v D), Tour ca 5tis Kč, nejsem prodejce, jen uživatel a porovnal jsem co co umí.
Skala ma na chuj servis. Cena je ale u ni velmi dobra....levnejsi jak ten Tour. Trosku pocti co zvladne Tour a Scala a vyjdou ti +- nastejno 😉
uga8 píše: Ahoj, nad interkomem taky uvažuji. Máte někdo zkušenosti s tímto?
https://www.insportl...-easy-talkie [/quote]
Tenhle koupis v cine za cca 1/2 ceny z tveho odkazu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Interkom
Luky. píše: Skala ma na chuj servis. Cena je ale u ni velmi dobra....levnejsi jak ten Tour. Trosku pocti co zvladne Tour a Scala a vyjdou ti +- nastejno 😉
Servis nevím, osobně nemám zkušenost ale Yshop jako výhradní dovozce co vím tak reklamace řeší výměnou za nový kus a když není tak dají model novější (místo G4 dali G9).
Ceny, ok budud tedy brát ceny v čr a nebudu porovnávat německé... Scala Packtalk 8999kč a Tour 7699kč, v německu bude levnější oboje...
Zabývám se tím porovnáváním celkem dlouho viz www.motorkari.cz/tema/ případně tam skoč a dopiš přednosti Touru, jistě tam budu mít i nějaké nepřesnosti tak to alespoň jako majitel Touru okomentuješ.
Pro zajímavost výtah z technické specifikace:
Packtalk:
konference až 15 jednotek
dosah až 8km při min 5 jednotkách
dosah mezi 2 jednotkami 1,6km
BT 4.0
Click to Link - možnost mluvit i s nenapárovanou scalou
Možnost změny priorit Intercom,A2DP
Aplikace na tel
Doba hovoru ca 13hod
Zakladna na helmě, jednotka se jen zacvakne
Hudební podkres
Možnost spojení s ne scala intercome s BT min 4.0
2 telefony
Tour:
konference 4 jednotek
dosah 1,5km
BT 4.2
Délka hovoru ca 20hod
Aplikace pro tel
Hudební podkres
Možnost spojení s ne Interphone intercomem
jednotka připojena kabelem ke sluchátkům
2 telefony
Takže ano, plno funkcí je stejných a každý si vybere dle svých priorit, z mého pohledu, proč nemít možnost připojit více jak 4 jednotky (uměli scaly už před lety), dosah ve dvou je ca stejný ale jak jede lidí více tak roste, dost mě odrazuje u Interphone ta kabeláž, už F4 měli problém s konektory... ano pro Tour hovoří délka hovoru, BT 4.2 ale to je asi tak všechno. Edit ještě dopíšu, nevím jak je to teď ale z jara si lidi stěžovali že appka od Interphone není nebo nefunguje.
Kdyžtak skoč do toho mého tématu a budeme pokračovat tam ať to tady klukům nezasíráme.
Naposledy editováno 28.11.2016 11:14:31
1 reakcí na tento příspěvek Interkom
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Interkom
sramis píše: Ja furt tvrdim, ze nemam penize na kupovani levnych veci.
Potom ale nechápu, ušetření pár korun a doporučování F5MC , odkaz na F5MC jsem jen tak prolétl a všiml jsem si tam "Interphone was the first manufacturer to include a "Voice Wizard" spoken status announcement system in their motorcycle intercoms." recenze je z 04/14, tohle už uměla Scala G9 v roce 2012 a tak je to se vším pro zajímavost recenze z toho samého www www.webbikeworld.com/motorcycle-intercoms/cardo-packtalk-review/
Ja jsem svuj kupoval pred rokem a v te dobe vychazela v recenzich nejlip ta F5MC. Scala byla i tehda konkurence. Nicmene moje osobni volba rekla scale ne. Po koupi uz jsem to moc nesledoval, proto jsem poskytl link, aby si kdokoliv mohl najit, co jim vyhovuje. Vim ze Interphone vydal novy modely, coz nejspis udelalo dost vyrobcu. Tak je mozny, ze uz je F5MC odsunuto z popredi... Furt to ale podle me bude dobra koupe.
Fugo píše: "Interphone was the first manufacturer to include a "Voice Wizard" spoken status announcement system in their motorcycle intercoms." recenze je z 04/14, tohle už uměla Scala G9 v roce 2012 a tak je to se vším
To co tu pises, je ocividne spatny pochopeni anglictiny, pak trosku i rychlych zaveru... Ze je recenze psana 2014, neznamena, ze ta funkce Voice wizard je na modelu od roku 2014. Ocividne to tam bylo uz pred vydanim recenze. Z aglickeho textu je patrne, ze Interphone byl prvni. To je konstatovani. Z toho bych vyvodil, ze to interphone mel uz pred Scalou, tedy pred 2012. Kdyz je nekdo prvni, tak je prvni...
1 reakcí na tento příspěvek Interkom
Fugo píše: Servis nevím, osobně nemám zkušenost ale Yshop jako výhradní dovozce co vím tak reklamace řeší výměnou za nový kus a když není tak dají model novější (místo G4 dali G9).
Ceny, ok budud tedy brát ceny v čr a nebudu porovnávat německé... Scala Packtalk 8999kč a Tour 7699kč, v německu bude levnější oboje...
Zabývám se tím porovnáváním celkem dlouho viz www.motorkari.cz/tema/ případně tam skoč a dopiš přednosti Touru, jistě tam budu mít i nějaké nepřesnosti tak to alespoň jako majitel Touru okomentuješ.
Pro zajímavost výtah z technické specifikace:
Packtalk:
konference až 15 jednotek
dosah až 8km při min 5 jednotkách
dosah mezi 2 jednotkami 1,6km
BT 4.0
Click to Link - možnost mluvit i s nenapárovanou scalou
Možnost změny priorit Intercom,A2DP
Aplikace na tel
Doba hovoru ca 13hod
Zakladna na helmě, jednotka se jen zacvakne
Hudební podkres
Možnost spojení s ne scala intercome s BT min 4.0
2 telefony
Tour:
konference 4 jednotek
dosah 1,5km
BT 4.2
Délka hovoru ca 20hod
Aplikace pro tel
Hudební podkres
Možnost spojení s ne Interphone intercomem
jednotka připojena kabelem ke sluchátkům
2 telefony
Takže ano, plno funkcí je stejných a každý si vybere dle svých priorit, z mého pohledu, proč nemít možnost připojit více jak 4 jednotky (uměli scaly už před lety), dosah ve dvou je ca stejný ale jak jede lidí více tak roste, dost mě odrazuje u Interphone ta kabeláž, už F4 měli problém s konektory... ano pro Tour hovoří délka hovoru, BT 4.2 ale to je asi tak všechno. Edit ještě dopíšu, nevím jak je to teď ale z jara si lidi stěžovali že appka od Interphone není nebo nefunguje.
Kdyžtak skoč do toho mého tématu a budeme pokračovat tam ať to tady klukům nezasíráme.
U mě je prioritní výdrž baterie a spojení takřka všech interkomů a to zvládá Tour dokonale. To o chuj servisu si necucám z prstu, bylo na tohle docela obšírné téma na bmwgs, kdy Tomáš Kocanda psal pro a proti u Scaly.
Proti byl jednoznačně servis a ćenovka náhradních dílů. Kvalita hovoru špičková, kvalita sady jako ostatní interkomy.
Jak už jsem psal, za mě vyhraje pro mé potřeby Tour. Servis bez problémů v čr. Dá se dokoupit lepší sluchátková sada, kterou beru prakticky jako nutnost(ta hudba je pak úplně o něčem jiném a je tam i lepší menší mikrofon)....sice cena pak +cca 1800kč navíc/dle typu helmy.
Opakuji, nesrovnávám je cenově.
U mě vede ta výdrž, kdy jsme jeli 4dny a na mě byly napojené dva interkomy, jeden od Schuberthu a druhej F5MC. Bez touru, nešel Schubrt spojit s F5...musel jsem s Tourem dělat prostředníka, bo má funkci ANYCOM a tato funkce spojí 99% interkomů různých značek.
Výdrž jsem testoval při cestách do Bosny a Rumunska, kdy Tour jako jedinej vydržel jet 4dny na jedno nabití. 4Dny rozuměj 4dny x cca min.8hod. každý den nepřetržitého zapnutí a spárování s telefonem, nebo interkomem, to jest nějakých 32hod.zatížení provozem.
Velmi dobré je také ono rychlonabíjení, kdy úplně vybitý Tour, po cca 25minutách nabíjení z powerbanky, interkom hlásí baterie je plně nabitá a taky že je.
Hudbu zvládne přehrávat z telefonu cca 34hodin. Rádio je tragédie a neposlouchám jej. Dobrá je funkce ovládání hlasem.
Další plus je u mě párování, kdy dva Toury stačí pouze přiložit k sobě a je spárováno. S ostatními interkomy se spároval dle značky od 2vteřin o 15vteřin. Po přerušení signálu se automaticky spojí s předchozím interkomem.
Spárování více jak 4 interkomů nepotřebuji....prozatím jsem pároval vždy max. tři interkomy....ve více lidech nejezdím a ani nechci jezdit...max. 4 motorky jsou u mě strop, takže těch xxx interkomů u Scaly bych nevyužil.
Potřebuji konektivitu a výdrž +samozřejmě kvalitní audio a to mi Toury splňují
1 reakcí na tento příspěvek Interkom
Nevím jak hraje Tour, neměl jsem možnost porovnat ale Packtalk dle mého subjektivního pohledu přehrává audio parádně, muselo by se porovnat ale ruku na srdce hifi to nikdy nebude.
Jasně výdrž 20h je super, zde je to zase o úhlu pohledu, nemám problém přes noc nabít.
Funkce ANYCOM, stejně to má Packtalk jen se to jmenuje Cardogate. Ta tedy nespojí 99% nescala intercomů ale jen ty novější s BT 4.0 a výš.
Výdrž, tady to nechápu jestli bereš jako výdrž, že to bylo zapnuté a napárované tudíž ve stand-by nebo se to taky celý den používalo a kvákalo se, to je dost podstatný, ale neříkám nic jiného, že 20h čistého kecacího času dle spec je hezký.
Rychlonabíjení ok, dobrá věc, tohle jsem ještě nezkoušel, respektive za jak dlouho se Packtalk nabije jsem nezkoušel.
Ovládání hlasem, ok má i scala.
Párování přiložením, to už měla G9 i když tady se scalama muselo klepnout o sebe, Packtalk to nemá, nevím proč od toho upustili ale lze to celkem jednodušše udělat v applikaci na telefonu.
Cit. "Spárování více interkomů nepotřebuji, max 4 jsou u mě strop", chápu ale tady se pleteš a připravuješ o výhodu... Jak jsi psal ty funguješ jako prostředník tj máš obsazené oba BT kanály, funkce když to jede takhle na BT je taková jako řetěz, jeden článej je před tebou, pak ty jako spojka a třetí článek za tebou, ty je spojuješ, měli by jste jet tak, že jeden z tvých přátel bude před tebou a druhý ¨za tebou pro maximalizaci dosahu, protože ty když jim ujedeš tak oni skončili dokud tě nedojedou, tady nastupuje DMC který má scala a bude ho mít sena v nové interkomu, tento systém funguje tak, že se napáruješ jen na "Velitele zájezdu (Creator-tvůrce skupiny)" a scaly už si samy hlídají ten dosah a prohazují si mezi sebou kdo bude ta spojka, geniální je i to, že když "velitel" ujede tak zbylí dva stále spolu mluví a až dojedou "velitele" tak se to zase spojí.
Ten BT řetěz se používal už scaly G4 a ono i když jedou 4 lidi tak se prostě stane, že se různě předjíždějí a pak vlítneš do vesnice a první je napárovanej na posledního a řetěz se rozpadne, to řeší to DMC.
Ten BT řetěz se používal už scaly G4 a ono i když jedou 4 lidi tak se prostě stane, že se různě předjíždějí a pak vlítneš do vesnice a první je napárovanej na posledního a řetěz se rozpadne, to řeší to DMC. [/quote]
Ony ty lepší sluchadla a mikrofon mají něco do sebe a k hifi hudbě už to s ní nemá moc daleko.
Já většinou jezdím první a dosah byl max 1,5km v otevřeném prostranství. Vím, že kdybych jel uprostřed, tak je to zvýšení dosahu, ale jezdíme ve třech a máme stejné tempo, takže nemusím být ve prostřed.....jsem prostě vůdčí typ :)
A tohle je zároveň kámen úrazu. Co vyhovuje rychlostně a jízdně nám třem, tak nebude vyhovovat ostatním. Takže jsem zastáncem a né jen já, prostě tři, max 4motorky a konec. Tempem si prostě víc motorek sednou nemůže....pokud se nesejde parta čopráků.
Výdrž je kecacího času 32hod minimálně. Dokonce jsem jednu noc zapomenul interkom vypnout a jel mi ve standby režimu i přez noc a stejně dal 32hodin aktivního kecacího stavu. Upřímně si ani nedovedu představit, že mele do mikrofonu víc lidí jak tři. I v těch třech je to hranice komfortu.
A k tomu rychlonabíjení. Kamarádům odpadávaly ty interkomy už třeba v šest odpoledne a to nám zbývalo kolikrát ještě i 150km k ubytku....takže výdrž ad jedna. Zadalší pak je to, že né vždy je přístup k zásuvce na 230V a z moto je třeba nabít víc věcí jak interkom.
Naposledy editováno 28.11.2016 19:09:55