Téma: Technické záležitosti, poradna, tipy
 
22.1.2015 v 12:25
tak jsem otevřeli další diskusi, tady prosím dávat, tipy, rady, obrazky, jak co udělat na motorce.

1 reakcí na tento příspěvek Technické záležitosti, poradna, tipy

28.10.2016 v 13:31 | Nahoru | #391
Zdravím prosím nevíte někdo jak sundat spodní kryt na řemen sundal jsem jen dva šroubky ale třetí nevím viz foto ale připadá mě to že to je plastový čep je to tam volný ale nejde ven ,bylo mi řečeno že musím sundat zadní kolo ale nevidím důvod proč ? tem čep vede do kyvky ty bílé šipky tam jsou šroby sundané.







dodatek





Naposledy editováno 28.10.2016 17:43:05

(reakce na) Technické záležitosti, poradna, tipy

28.10.2016 v 13:39 | Nahoru | #392
Pepka> Jinak dnes jsem opravil poškrábané plexi na motce trochu dřina ale šlo to








Technické záležitosti, poradna, tipy

28.10.2016 v 23:01 | Nahoru | #393
Pepka> Neber mě úplně za slovo, ale myslím si, že je to takový plastový nýt, který je dutý a je v něm plastový trn. Nýt je na konci (tady z vnitřní strany) rozřízlý asi na 4x a jak se do toho vrazí ten trn, tak se ty rozřízlý konce roztáhnou a drží to. Používá se to i na autech. Takže to bude chtít zevnitř vytlačit něčím ten trn ven a pak to normálně půjde vytáhnout. Takže asi tak. Já to zatím nezkoumal, takže si to jen myslím, že to tak bude. Ze zkušenosti vím, že trny bývají buď jen jako tyčinka a některé mají i hlavičku jako třeba hřebík, což podle toho plánku tady tak vypadá.
Dej vědět, jestli se zadaří a co to tam vlastně bylo

Technické záležitosti, poradna, tipy

28.10.2016 v 23:16 | Nahoru | #394

sabbath65 píše: Pepka> Neber mě úplně za slovo, ale myslím si, že je to takový plastový nýt, který je dutý a je v něm plastový trn. Nýt je na konci (tady z vnitřní strany) rozřízlý asi na 4x a jak se do toho vrazí ten trn, tak se ty rozřízlý konce roztáhnou a drží to. Používá se to i na autech. Takže to bude chtít zevnitř vytlačit něčím ten trn ven a pak to normálně půjde vytáhnout. Takže asi tak. Já to zatím nezkoumal, takže si to jen myslím, že to tak bude. Ze zkušenosti vím, že trny bývají buď jen jako tyčinka a některé mají i hlavičku jako třeba hřebík, což podle toho plánku tady tak vypadá.
Dej vědět, jestli se zadaří a co to tam vlastně bylo



zdar sabbath65 jo asi to tak bude jeto trn umělohmotný a vypadá to jak ho popisuješ tak uvidíme dám vědět dík

Technické záležitosti, poradna, tipy

29.10.2016 v 11:42 | Nahoru | #395
Stále se nedaří v plánku vypadá že je hned nad šroubem ten trn ale nemohu ho nikde nahmatat z druhé strany ,kámoš doveze plošinu a pak se uvidí. De mi o to že si ten kryt chci nechat nachromovat

Technické záležitosti, poradna, tipy

29.10.2016 v 22:18 | Nahoru | #396

Pepka píše: Stále se nedaří v plánku vypadá že je hned nad šroubem ten trn ale nemohu ho nikde nahmatat z druhé strany ,kámoš doveze plošinu a pak se uvidí. De mi o to že si ten kryt chci nechat nachromovat


Já bych ho chtěl taky chromový . Na kolik to vyjde?? Už jsem sháněl plechový chromovaný, ale nějak se to zadrhlo a taky to je docela cenová bomba. Takže pochromujeme plat?? , to by šlo.

Technické záležitosti, poradna, tipy

29.10.2016 v 23:20 | Nahoru | #397

sabbath65 píše: Já bych ho chtěl taky chromový . Na kolik to vyjde?? Už jsem sháněl plechový chromovaný, ale nějak se to zadrhlo a taky to je docela cenová bomba. Takže pochromujeme plat?? , to by šlo.



sabath65 zdar až to sundám tak ti napíšu a můžem se dohodnout a poslal bys mi ten díl drahý to nebude dám vědět

Technické záležitosti, poradna, tipy

30.10.2016 v 08:30 | Nahoru | #398
Pepka>ahoj,ten čep vytáhneš zepředu(je to prostě díra do kyvky ,zezadu není kudy),ale je to pakárna,je tam málo místa.Při montáži jsem ho tam už nedával a vůbec to nevadí
A já jsem ze své zkušenosti přesvědčený že ho bez demontáže kola nesundáš (akorát si ho zničíš)
Měl jsem opačný problém,když jsem si ho nechal poslat a chtěl namontovat. A než abych to znásilňoval,tak jsem počkal,sundal kolo a nechal dát novou gumu.
Ale chápu tě,že chceš tunit přes zimu a gumu máš asi ok ...

Tak ať se daří

Technické záležitosti, poradna, tipy

30.10.2016 v 10:39 | Nahoru | #399
Pepka> sundat kolo a nahnout kyvku a pak půjde vytáhnout..

Technické záležitosti, poradna, tipy

30.10.2016 v 11:12 | Nahoru | #400

Drakosaurus píše: Pepka>ahoj,ten čep vytáhneš zepředu(je to prostě díra do kyvky ,zezadu není kudy),ale je to pakárna,je tam málo místa.Při montáži jsem ho tam už nedával a vůbec to nevadí
A já jsem ze své zkušenosti přesvědčený že ho bez demontáže kola nesundáš (akorát si ho zničíš)
Měl jsem opačný problém,když jsem si ho nechal poslat a chtěl namontovat. A než abych to znásilňoval,tak jsem počkal,sundal kolo a nechal dát novou gumu.
Ale chápu tě,že chceš tunit přes zimu a gumu máš asi ok ...

Tak ať se daří

Drakosaurus dík taky už ho tam zpět nedám

Technické záležitosti, poradna, tipy

30.10.2016 v 11:13 | Nahoru | #401

Mar_ty píše: Pepka> sundat kolo a nahnout kyvku a pak půjde vytáhnout..



Mar_ty ok dík

Technické záležitosti, poradna, tipy

31.10.2016 v 21:19 | Nahoru | #402
sabbath65> Zdar tak dnes mi volal tan chlápek a za kryt chce 600 kč a chromuje i ten vrchní kryt ( hlinik tak jestli máš zájem napiš mi do emailu ( pepka13@seznam.cz )

Technické záležitosti, poradna, tipy

4.11.2016 v 12:05 | Nahoru | #403
Zdravím,
byl by někdo z vás, co mají origo výfuky, ochotný vyfotit a poslat mi, kde je umístěná a jak vypadá příslušná DOT?
Díky moc..

Technické záležitosti, poradna, tipy

4.11.2016 v 21:44 | Nahoru | #404

jak-blesk píše: Zdravím,
byl by někdo z vás, co mají origo výfuky, ochotný vyfotit a poslat mi, kde je umístěná a jak vypadá příslušná DOT?
Díky moc..



Jak-blesk ( DOT ? ) napiš to česky a já ti to vyfotím

Technické záležitosti, poradna, tipy

5.11.2016 v 11:07 | Nahoru | #405

jak-blesk píše: Zdravím,
byl by někdo z vás, co mají origo výfuky, ochotný vyfotit a poslat mi, kde je umístěná a jak vypadá příslušná DOT?
Díky moc..



Zdarec Pavle!

Musím se po tom podívat, ale vím, že mě kdysi osvítil duch svatý a udělal jsem si fotečku... No a když ji nenajdu, tak holt sjedu do garáže a vyfotím Ti to. Já mám totiž i originál laufy, bystrý motorkář pochopí proč..

Jen upozorňuji, že tam nejde ani tak o DOT, a snad se o tom na té cedulce ani nepíše... Není to totiž s čím srovnávat, u nás prostě je nějaké maximum decibelů a tudíž Ti to nikdo na nějaké "evropské CE", nebo ČSN, nebo něco takového "nepřevede". Prostě laufy jsou zrovna něco, s čím je po této stránce problém.... Tím spíš, že na originálu je napsané, k jakému modelu jsou, že splňují americké federální právo, jejich maximální hlučnost je 80 dB, apod... Prostě voser...

Technické záležitosti, poradna, tipy

7.11.2016 v 07:45 | Nahoru | #406
Pepka> No to je snad jasný Evropský auta i motorky mají všude na všem označení (homologace) norem E (popř. některý výrobky CE či ECE) a amíci mají jiný normy, ty svoje DOT.. a největší sranda je, že se navzájem neuznávají jen tak..

Naposledy editováno 07.11.2016 07:46:18

Technické záležitosti, poradna, tipy

7.11.2016 v 09:39 | Nahoru | #407

jak-blesk píše: Pepka> No to je snad jasný Evropský auta i motorky mají všude na všem označení (homologace) norem E (popř. některý výrobky CE či ECE) a amíci mají jiný normy, ty svoje DOT.. a největší sranda je, že se navzájem neuznávají jen tak..



jak blesk aha takhle to je to E ,CE to vím , dík za info

Technické záležitosti, poradna, tipy

7.11.2016 v 10:25 | Nahoru | #408
Tosha752> Naštěstí, že zatím nemají nikde hlukoměry (snad jen v Rakousku a jejich Policie)...takže v na STK stačí mít homologaci na výfuku...letos to chc řešit a své COBRA USA - nechat laserem vypálit homologaci

Technické záležitosti, poradna, tipy

7.11.2016 v 10:38 | Nahoru | #409
romahrnc> Jo ale jakou homologaci? E nebo DOT? Já tam právě chci dostat tu DOT a udělat na to výjimku, protože mi přijde praštěný pálit Ečko na výfuk motorky, která se pro Evropu nevyráběla ani sem nedovážela.. (a možná místo laseru použiju pískovačku )

1 reakcí na tento příspěvek Technické záležitosti, poradna, tipy

7.11.2016 v 10:59 | Nahoru | #410
jak-blesk> ono to je vlastně "jedno"...ten borec na stk stejně nepozná, jestli ty výfuky tam jsou od začátku nebo jsi je koupil až jak o"nové"...mam tu příklad dvou norem: jedna od výfuků pennzoil a druhá originál výfuky yamaha road star 1700










Technické záležitosti, poradna, tipy

7.11.2016 v 13:12 | Nahoru | #411
[quote=romahrnc]jak-blesk> ono to je vlastně "jedno"...ten borec na stk stejně nepozná, jestli ty výfuky tam jsou od začátku nebo jsi je koupil až jak o"nové"...mam tu příklad dvou norem: jedna od výfuků pennzoil a druhá originál výfuky yamaha road star 1700

Bylo by to skvělé, kdyby to takhle fungovalo, ale ačkoli nechci sýčkovat, obávám se, že až takhle jednoduché to není. Ačkoli i mně by se to takhle líbilo...

Myslím, že to je trošku srovnávání hrušek a jablek - resp. srovnávání motorek, které jsou oficiálně dovážené do ČR (Evropy) a motorky nedovážené. A ty do EU oficiálně nedovážené normu EU na štítku, (nebo třeba vyfrézovaném nápisu) nemají. Tedy nemají tam tu "naši"... Tzn. když si dovezeš Raidera, tak nejen, že většina techniků ví, jak ten výfuk má vypadat, ale důležité je, že i kdyby to nevěděli, tak na tom výfuku bude hledat právě ono označení evropské normy. A když to tam nebude, tak jsi spíš v moci toho úředníka, který se kliďánko může odvolávat na to, že motorka má být "ve stavu jako z výroby", anebo máš mít vypsané výjimky - v tomto případě na výfuky... Jenže ty Ti nikdo nevypíše, protože asi žádný výrobce takové laufy - konkrétně pro Raidera - aby tam měly EU normu nedělá - jednoduše proto, protože vyrábět je pro minoritní skupinu zoufalců, kteří si dovezou krásnou motorku z USA se prostě nevyplatí - taky výrobce by musel požádat o jejich homologaci, atd... Takhle nějak to vidím. Ale jak jsem psa - kdyby to bylo tak jednoduché, jak píšeš, tak by se mi to taky líbilo....

Pokud jde o Raidera - na tom štítku na originálních laufech je mj. napsáno "5CY". Když se jakýkoli majitel Raidera podívá na VIN své motorky, tak tam určitě najde i tahle písmena. Není ani tak důležité, jestli to je označení motorky, nebo motoru, ale je to označení typu, které (na originálech) mají i ty laufy... A technici na STK nejsou (bohužel) úplně blbí - i kdyby nevěděli, jak ty výfuky mají vypadat (a oni to většinou vědí), tak si to případně najdou, protože strýček Google je mocný... Ale ani to hledat nemusí - měl bys to na těch laufech prostě mít, jinak buď výjimka (ale to těžko), nebo si to tam vyrýt (což je podvod a v případě odhalení asi i velký problém....)...

Neříkám, že to je neřešitelný problém, ale myslím, že je na to třeba jít víc od lesa, po cimrmanovsky, po česky...

Naposledy editováno 07.11.2016 16:09:43

Technické záležitosti, poradna, tipy

7.11.2016 v 17:05 | Nahoru | #412
romahrnc> No protože je to Amerika tak tam nechci to E, ale DOT, protože jak mi dokážou, že jsem to tam udělal zrovna já a ne ten amík, čí někdo úplně jinej.. Ano, když bude jo problém, dají mi STK na měsíc, ale víc na mě nemůžou, když se nepřiznám sám... Pokud tam budu mít na laufu DOT a dosáhnu zápisu výjimky do TP, budu už za vodou výrazně víc..

Navíc si myslím, že evropské věci ti technici budou znát na 100%, ale Americký, kor když nás s Raiderem je zatím relativně málo, jak si může být jistý, že to opravdu není výfuk s original DOT

Naposledy editováno 07.11.2016 17:09:06

Technické záležitosti, poradna, tipy

7.11.2016 v 17:10 | Nahoru | #413
Navíc připravený Ečko už mám dlouho, ale z výše uvedenýho důvodu ho tam dát nechci.. prostě na mašině, která do evropy vůbec nešla těžko bude origo výfuk s E..

(reakce na) Technické záležitosti, poradna, tipy

7.11.2016 v 17:11 | Nahoru | #414
romahrnc> Navíc koukám, že oba výfuky jsou Ečkový..

Technické záležitosti, poradna, tipy

7.11.2016 v 18:54 | Nahoru | #415
Drakosaurus> Hurá, motor je složen a už ho jenom nacpat zpátky do rámu
Když to shrnu, tak set trojkového kolečka 3.500,- těsnění pod válce a hlavy + ostatní materiál 12.500,- + práce 8.000,-. Celkem 24.000,- V ceně byl ještě nový sací ventil a zabroušení ostatních ventilů.
To jsem ještě ušetřil hodně peněz za to, že jsem donesl celý motor do servisu a nemusel servisák dělat rozbórku a zbórku celé motorky Na fotce je vidět, že na výměnu byl nejvyšší čas. Už se začaly drolit zuby a mohlo to dopadnout podstatně hůř.



Technické záležitosti, poradna, tipy

7.11.2016 v 22:08 | Nahoru | #416
Holly>

nazdar Jirko. Tak toto vypadá dosť zle. Bud jazdil chalan bez oleja, alebo ma motor 200 tis km.

Ktoré ročníky majú takýto problém ???
Dík

drž si

Naposledy editováno 07.11.2016 22:53:12

Technické záležitosti, poradna, tipy

7.11.2016 v 22:26 | Nahoru | #417
Holly> dobrá práce
Mně to příjde jako chyba ve výrobě,snad budeme ušetřeni
Kurňa,je to ale hnusnej pohled

Raiderům zdar

Technické záležitosti, poradna, tipy

7.11.2016 v 23:45 | Nahoru | #418
Holly> to je teda jak se tohle může stát ? až mi je z toho blbě

Technické záležitosti, poradna, tipy

8.11.2016 v 06:43 | Nahoru | #419
stanley1400> Ahoj, když jsem pročítal US fóra, tak to Yamaha bohužel jako výrobní vadu neuznává a co se týká ročníků, tak to byly spíše starší kousky. Můj Raider je jeden z prvních, s pořadovým číslem 895, ale neboj, našich Raiderů se to určitě netýká

Technické záležitosti, poradna, tipy

8.11.2016 v 16:40 | Nahoru | #420
Holly> Zdar Jirko a kdo to delal kam si to vezl?Jinak taky bych rekl bud vyrobni vada nebo starej motor..a nebo bez oleje..jinak to neni mozny..ale spatna realita..nekdo kolecko a nekdo zas vlozku na svicku
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist