1 reakcí na tento příspěvek Verva 100 vs ČZ
ps:jak to rozjedes tak to jede,ale nizky otacky hruza...jak pises ze ti verva procisti soustavu,tak mas sice pravdu...ale dvousecnou.Mysllim si ze zvlast pokud to tankujes do prazdne nadrze,tak necistoty co by 95ka nechala bejt,tak verva uvede do pohybu takze pak musis ruco vycistit palivovou soustavu....takze mas pravdu VERVA CISTI,ZVLAST NAPOPRVE
reseni: vycisti karbec(profouknout kompresorem nebo vyvarit vodou), kup si pruhlednej filtrik za 80kc mezi kohout nadrze a karbec
Naposledy editováno 05.11.2016 13:11:46
2 reakcí na tento příspěvek Verva 100 vs ČZ
Straza.ninja píše: Dněpr na ni letí jako raketa ale dávám tam i olovo. Vše co má karbce na to letí, nevím jak u 2 taktů, máš tam olej a olovo?
Olovo je u dvoutaktů naprostá zbytečnost, olovo se dávalo do benzínu jako ochrana ventilových sedel a jak známo, dvoutakt ventily nemá
1 reakcí na tento příspěvek Verva 100 vs ČZ
Hele, zetka žádnou palivovou soustavu nemá. Má tak jednoduchý karburátor, že když ho budeš chtít vyčistit, máš to za půl hodiny hotový a zadarmo. Tohleto pro 2t je "házení perel sviním". Kvůli vyčištění palivové soustavy to nedělej, to je recept pro čtyřtakty, ne pro tenhle strojek. Bude to citlivé na bohatost směsi a asi i na předstih. Takže jo, jestli na ni chceš jezdit, budeš asi muset trochu ladit. Vysokooktanové benzíny jsou primárně určené pro vysoké kompresní poměry, a to ta tvoje zetka určitě nemůže mít. Já bych to zkusil vypustit, zkusil zpátky N95, a pokud by to bylo benzínem, tak bych se na Vervu do 2T vybodl. Nemá to smysl.
1 reakcí na tento příspěvek Verva 100 vs ČZ
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Verva 100 vs ČZ
petrumr píše: třikrát to přeliješ a budeš ztoho mět tu 8O.
čistě technicky. Proč myslíš?
4 reakcí na tento příspěvek Verva 100 vs ČZ
Naposledy editováno 05.11.2016 19:00:53
Pepek-1 píše: Hah, hoši je to ve spodní části těla... Nevím co se stalo, nevím jak se to mohlo stát, ale vím kdy se to stalo... Jak jsem tam nalil tu 100 a vyjel, tak cca. po pár metrech sem slyšel takový zvuk, jak když něco bouchne o kov, myslel sem, že je to třeba kameň o nějaký plech, nebo tak, po cca. dalším kilometru sem to slyšel zas, ale nevěnoval sem tomu pozornost. Teď sem šel do garáže, dělat údržbu a zjistil sem, že moje Žofka nemá vůbec kompres, tak sem sundal výfuk, že se podívu výfukovým kanálkem do válce, nakonec jsem z výfuku vytřepal pístní kroužek ve 100 kouscích... Sundám válec a první kroužek pryč, ohlodaný píst, další dva kroužky nebyly v zámcích (zámky, buď zatlačené, nebo ohoblované), takže byly na cestě za prvním kroužkem.. Nechápu jak se to mohlo stát, ale myslím že za to může slečna Verva 100... Válec to naštěstí přežil... * Takže to byl ten důvod proč to od spodu nejelo, ztrácela se štáva...
Ve Vervě 100 je v aditivu spousta detergentů - rozpouštějí úsady v motoru. Něco se ti tam mohlo uvolnit, prasklý kroužek, který do té doby třeba nevadil, protože byl zarostlý v karbonu..... ?
Další zkušenost, že když něco funguje, lepší tomu moc neměnit asi ani palivo.....
1 reakcí na tento příspěvek Verva 100 vs ČZ
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Verva 100 vs ČZ
1 reakcí na tento příspěvek Verva 100 vs ČZ
A že ten motor je konstruovaný na 80 oktanový benzín neznamená, že by mu vadil 100. Je mu to úplně jedno.
To je stejná pohádka jako s olejema do těchto starejch krumplů.... opět je to zcela jedno, jakejkoliv olej do 2T, ale v odpovídajícím poměru a ne ty homeopatický poměry 1:60 apod.
Rozděláš to, uděláš výbrus a opět jezdíš jako pán.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Verva 100 vs ČZ
splasenytrubky píše: čistě technicky. Proč myslíš?
Nevím, řeba ten izomer zůstane v nádobě, ale benzina šidí, tak tam dává obyčejná líh a skladováním tam bude mět vodu.1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Verva 100 vs ČZ
petrumr píše: Nevím, řeba ten izomer zůstane v nádobě, ale benzina šidí, tak tam dává obyčejná líh a skladováním tam bude mět vodu.
já nerozumět řeči tvého kmene, ale jestli jsi stejný odborník na jadernou energii jako na kapalná paliva, pak doufám, že nepracuješ v Temelíně.
Pepek-1 píše: Hah, hoši je to ve spodní části těla... Nevím co se stalo, nevím jak se to mohlo stát, ale vím kdy se to stalo... Jak jsem tam nalil tu 100 a vyjel, tak cca. po pár metrech sem slyšel takový zvuk, jak když něco bouchne o kov, myslel sem, že je to třeba kameň o nějaký plech, nebo tak, po cca. dalším kilometru sem to slyšel zas, ale nevěnoval sem tomu pozornost. Teď sem šel do garáže, dělat údržbu a zjistil sem, že moje Žofka nemá vůbec kompres, tak sem sundal výfuk, že se podívu výfukovým kanálkem do válce, nakonec jsem z výfuku vytřepal pístní kroužek ve 100 kouscích... Sundám válec a první kroužek pryč, ohlodaný píst, další dva kroužky nebyly v zámcích (zámky, buď zatlačené, nebo ohoblované), takže byly na cestě za prvním kroužkem.. Nechápu jak se to mohlo stát, ale myslím že za to může slečna Verva 100... Válec to naštěstí přežil... * Takže to byl ten důvod proč to od spodu nejelo, ztrácela se štáva...
I když je to úplná píčovina lít do motoru s KP 1.8 100okt. benzín, motor to zabít nemohlo.... prasklej kroužek je běžná závada od doby, kdy se nedá koupit kvalitní ND na tyto motocykly, celkem nesouvisí s nájezdem, ale s indickými, tureckými a maďarskými písty (maďarské aspoň mají dodržené tolerance) kdy často dochází k nevhodné montáži zámku a pak kroužek zdrhne, zpravidla prostřední nebo spodní a to nad ním se zamázne při opouštění prostoru válce, poseká to hlavu, píst logicky píst K.O. KOmpresde je pak podle toho jak moc se to mázlo a co všechno prasklo bídná až žádná.... byl jsem schopen s podobnou závadou na poslední prasklý kroužek dojet domů za cenu toho že se motorka roztlačí a neudrží volnoběh....
takže jak bylo psáno, zjistit stav válce podle drsnosti a dutinoměru, pokud bude vyjetý (on asi i bude) tak vybrousit, nový píst, nové kroužky.... (hodně štěstí přeju) bacha na pečlivou montáž a montážní rozměry jako vůle v zámku apod.... Mno a pak to bude stějně loterie, protože písty co se dají dneska koupit, krom pár vejškrabků originálních (Metaz-Hradec) nebo starších sérií Almetu (nástupce). a maďarů
1 reakcí na tento příspěvek Verva 100 vs ČZ
Pepek-1 píše: Nechápu jak se to mohlo stát, ale myslím že za to může slečna Verva 100... Válec to naštěstí přežil... * Takže to byl ten důvod proč to od spodu nejelo, ztrácela se štáva...
Nejseš první o kom slyším, že nalil do komunistickýho dvoutaktu vysokooktan a zadřel/rozlámal kroužky/hvízdnul ojnicu. Ono to totiž hoří při jiné teplotě a jinou rychlostí. Pár kamošů udělalo takovou zkušenost a pak je podobný hovadský nápady přešly Já dokud se to dalo koupit tak jezdil na 91 a jim se pak smál
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Verva 100 vs ČZ
splasenytrubky píše: já nerozumět řeči tvého kmene, ale jestli jsi stejný odborník na jadernou energii jako na kapalná paliva, pak doufám, že nepracuješ v Temelíně.
a ty to vysvětlíš jak? Typy 95 musí mět min 95 oktanů, tak se zaváží třeba 97 oktanů, přečerpáváním a skladováním se oktanové číslo zmenšuje, jestli jsi odborník typu já to vím lépe jak ostatní, ale neumím to vysvětlit? Stačí jak to píšeš, když něco máš vysvětlit nerozumím, nechápu atd.petrumr píše: a ty to vysvětlíš jak? Typy 95 musí mět min 95 oktanů, tak se zaváží třeba 97 oktanů, přečerpáváním a skladováním se oktanové číslo zmenšuje, jestli jsi odborník typu já to vím lépe jak ostatní, ale neumím to vysvětlit? Stačí jak to píšeš, když něco máš vysvětlit nerozumím, nechápu atd.
skladováním se s oktanovým číslem nic moc neděje, a přeléváním už vůbec ne. Každý bod oktanového čísla navíc stojí rafinérii docela dost peněz, tak se v současnosti vyrábí benzín na hraně těch 95 oktanů, a dost často se počítá i s tím, že se oktanové číslo zvýší přimícháním ethanolu při výdeji, a bez něj ten benzín neplní ani normu. Ty doby, kdy bylo oktanové číslo v N95 s rezervou 2 bodů jsou dávno pryč. Jestli jsem odborník nedokážu posoudit, ale v téhle branži dělám už asi 20 let. Možná i to je důvod, že jsem trochu citlivější na opakované pověry které se z neznalosti tady pořád jen opisují, a lidé tomu pak i věří. Potřeboval bych vysvětlit takové to tvé "izomer". Co tím jako myslíš?
Naposledy editováno 06.11.2016 10:09:53
1 reakcí na tento příspěvek Verva 100 vs ČZ
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
v čepu kyvné vidlice není dírka pro... ČZ 175/450, Jawa 175/356, ČZ 250/455, Jawa 125/355 | Jirk_K | 1 | 14.8.2023 v 16:12 Krautkopf |
ČZ 250/455 Písmená vo "VIN" na ráme ČZ 250/455 | hruso25 | 2 | 3.2.2023 v 18:21 hruso25 |
ČZ 250/455 ČZ 250/455, ČZ 250 sport | Tomkertis | 2 | 19.4.2022 v 15:49 Dolin |
Jawa 250 ČZ 250/455 | Tomkertis | 4 | 25.3.2022 v 06:16 libor600 |
Uložení hlavní a předlohové hřídele... ČZ 250/455 | Skwanky | 9 | 19.2.2022 v 20:55 hagrid.hagrid |