Pokud to má 1500 stejne jako 1800....
- změř si vůli na plynu
- povolíš bovdeny (označ si jak byly dotažené)
- rozebereš krytku spínačů na heftu, odhačkuješ lanka a vytáhneš starý grip
- nový nasadíš obráceným způsobem
- dotáhneš bovdeny a zkontroluješ potřebnou vůli než začne plyn zabírat
Na levé ruce je třeba strhnout. Pokud bude kvalitně přilepen muže pomoci struna nebo podfouknout kompresorem.
Zpět je dobré zase přilepit (lepidlo bys měl mít u nových gripů). Já ho tam neměl a do dnes jsem nucen občas vznikající mezeru dotlačit. (to je strašná dřina to přilepit )
Ještě perlička.... Na heftu se mi guma po čase odlepila od plastové trubky a rukojeť se začala protáčet. Furt jsem přidával a motorka zpomalovala. Byl jsem nucen strhnout a dojet domu jen s vnitřní trubkou.
Naposledy editováno 22.12.2016 16:33:11
k perličce: preventivně jsem vzal za plyn a už je tam lepidlo taky, jen doufám, že to bude držet, ta samostatná trubka je fakt hnusná
jinak to vypadá luxusně a přišlo to na vcelku přijatelný peníz:
http://www.ebay.com/...eca03e41&vxp=mtr
Přijel jsem na sraz, zaparkoval a když jsem po 20min chtěl odjet tak jsem nenastartoval.
Ale motor byl vlažný.....
Tentokrát nepomohlo ani převalení motoru žduchnutím.
Že by známá situace u přehřáteho motoru a uvolněné (teplem roztažené) kontakty. Musel jsem to oddeklovat a kabelospojku rozpojit a znova spojit.
Tak jsem kabelospojku dnes vyřadil a kabel napevno spájel.
Ještě někomu se to děje ?
Naposledy editováno 17.11.2016 11:00:03