Zajímá mě jak velký bude rozdíl v komfortu hlavně u baťůžku, co jsem tak koukal tak kritizují vysoký zadní stupačky a sedlo po kterým spolujezdec klouže.
Další kandidát je GeSo 1100/1150 je to cenově sice trochu jinde ale počítám že u baworáka stejně jednou skončím, jen se aktuálně na něj necítím "vyzrálý"
Pak bych měl v merku KTM 950 adv ale to už je jiná planeta, tady se hlavně bojím servisu.
Vím že bawo bude pohodlnější ale nám v podstatě stačilo i to KLE, jen mě limituje ten podvozek při naložení. Takže mě zajímá zda se vyplatí připlatit za bmw nebo je xtz vyrovnaný soupeř.
Snad jste pochopili moje dilema a poradíte.
1 reakcí na tento příspěvek xtz 750 a cestování ve dvou
Být na tvém místě, tak asi půjdu do té 950. S tou je zábava, i přes trochu náročnější servis.
1150 bude ovšem pro baťůžka to nejpohodlnější. Stačí se už jenom podívat na ty sedačky u všech všech tří motorek
Naposledy editováno 27.10.2016 04:20:43
Seikos:Mezi SuperTenere a Hrochem 1150 je zhruba 50 tisíc Kč.Při rozdílu ve spotřebě dva litry (což v reálu možná ani nebude) se rozdíl v ceně vrátí zhruba po 80 tisících kilometrech.Takže to vlastně potvrzuje co píšeš,pořizovačka je při takovém nájezdu jen zlomek nákladů...
Za cenu pěknýho GS 1100/1150 je celkem širokej výběr i jinde - nic ti nepodsouvám ani nevymlouvám, ale nezmínil si třeba pro mě zajímavýho Triumpha Tiger 955, Litrový Varadero.......
Ale nenech si moc radit, není problém si ty motorky ošáhnout a osedět a pokud šilháš po němcovi, tak si prostě kup němce, protože pokud to neuděláš, bude ti to stejně vrtat v hlavě dokud to neuděláš :) Pokud si na tom ještě nejel, tak se připrav, že budeš asi docela čumět :) To nemyslím nijak špatně, ale oproti KLE to je trochu jiná liga
GS 1150 je, přes mojí nechuť k němu, ve spoustě věcí lepší. Při jízdě na silnicích to poznáš. Pro dva taky určitě lepší volba. Že by bylo vyloženě úsporný bych teda fakt neřekl, vzhledem k malýmu výkonu a mdlýmu projevu motoru. Ale brzdy nejsou vůbec špatný. Poděkujme italům a jejich Brembu! Nebudu už rozebírat, co všechno mě na něm sralo, ale jestli jsi zvyklej na japonce tak opravdu budeš čumět ...
Taky bych se podíval i jinde - již zmíněný Tiger, Varadero atd.
Ale nedá mi se nezeptat - opravdu potřebuješ velký enduro? Nebo pseudo-enduro? Nebo se ti jen líbí?Na cestování jsou i lepší a zábavnější motorky ....
Naposledy editováno 27.10.2016 07:12:22
1 reakcí na tento příspěvek xtz 750 a cestování ve dvou
1 reakcí na tento příspěvek xtz 750 a cestování ve dvou
1 reakcí na tento příspěvek xtz 750 a cestování ve dvou
kazdopedne mam pocit ze dneska je ta motorka docela obsolete. Nebrzdi to, nejede to a do terenu je ten motor tak trochu nevhodnej.
Z tvyho vyberu 950 jasna volba. Osobne znam jedinyho cloveka kterej si to poridil a nasledne to vymenil zpatky za nejakyho vykuchanycho TA, co ho k tomu vedlo netusim.
Z mojeho pohledu a ze si obcas i v terenu stoupnu na nejakyho staryho TA nebo neco jinyho, nema cenu vubec motorky kterejm je 20 let srovnavat s 950 ADV.
Narocnost servisu, patrej po co nejnovejsim motoru optimalne 2005-2006 kterej uz by mel mit vychytany mouchy na svolavackach.
Standardni servis je narocnejsi nez u jinejch motorek, rozdil proti tomu KLE pocitej minimalne 2nasobek nakladu na standardni servis. (olej,ventily,filtry).
1 reakcí na tento příspěvek xtz 750 a cestování ve dvou
já to tak mám s přítelkou, já na Africe, ona na Transalpovi 650, už jsme byli 2x v Rumunsku a jezdíme tak pořád
jinak jsem teď narazil a tuhle https://www.motoinz...50-super-enduro.html sehnat k tomu rally masku a sem spokojenej
1 reakcí na tento příspěvek xtz 750 a cestování ve dvou
No kazdopadne toto pro 2 fakt ne
Na rally masku si priprav skoro to, co mas ted na celou motorku
Podle stavu motorky co vidim z mizernejch fotek a vymeny oleje co 600km, tak 13tkm mozna bude pravych, ale tezce vydrenych v terenu
Naposledy editováno 27.10.2016 16:02:18
1 reakcí na tento příspěvek xtz 750 a cestování ve dvou
Koupil jsem potom Biga a ten byl i plně naložený krásně stabilní, ale zase se nedal srovnat po stránce motorů .
No a došlo i na Africu, která mě hoodně zklamala .Takovej Escort(nebo Golf) na dvou kolech.Vše dělá dobře, ale nenadchne .Tupej a alespoň pro mě nudnej motor.To teda Suprovka jela sakra jinak! Ideálně Africu s motorem Suprovky ...
Pro jednoho s báglem na sedle hodně dobrá motorka! Ale ve dvou a v plné polní fakt špatná(teda nevylučuji špatný kus, třeba byl už centrál po smrti??)!
Tak šťastnou ruku při výběru!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) xtz 750 a cestování ve dvou
Ono tak nějak co se píše o Africe platí i pro Hrocha...
Naposledy editováno 28.10.2016 09:02:05
Anti píše: fatman> Ono se tohle všechno obecně ví.A je takové nepsané pravidlo,že jsou motorky na cestování a pak jiné na zábavu nebo do terénu.Ale vždy se najde dostatek majitelů "cesťáků" kteří se budou snažit přesvědčit ostatní že jejich stroj je vyjímka zvládající vše.
Ono tak nějak co se píše o Africe platí i pro Hrocha...
Mno já nevím ale na adv se vcelku dobře cestuje a lepší těžký enduro sotva najdeš.
1 reakcí na tento příspěvek xtz 750 a cestování ve dvou
Po domluvě s jedním klukem zde z motorkářů jsem si domluvil zkušební jízdu na GSA 1150, Paradní motorka, pohodla, dostatek výkonu, precizní zpracování ale poměrně těžká.. Jinak po svezení jsem čekal velké nadšení a euforii, ale nic takového se nekonalo. A pak jsme kecali o údržbě a ceně náhradních dílů a to jsem jen čuměl
jak už tady někdo napsal koupíš drahé jeté GS a muže tam byt něco špatně. Asi by to chtělo k sobě někoho kdo GS rozumí a poradil by ti.
KTM 950 asi parádní motorka, ale asi není úplně ekonomická na cestování spotřeba 8 litrů
a můj názor po 6 letech ježdění s XTZ
-spotřeba 5-6 litrů. solo jízda po dálnici s hliníkovými kufry rychlost 140 km/h spotřeba 5.8 litru dojezd přes 420 km
-podvozek už u tak staré motorky stojí za prd, takže určitě udělat progresivní pružiny a na zadek komplet celý tlumič
-mám předělanou masku, takže ochrana před větrem dostačující
-po přešití sedla jsme ujeli 800 km v kuse a v pohodě spíš pak bolí záda, nejvíce jsem ujel 100 na jeden zátah
-je to motorka za kterou se lidi otočí protože jich je již malo a je kolem nich super parta lidí
- jízda ve dvou tak 350- 400 km na pohodu (oba jsme malý)
-cena servisu není nic strašného a dost si na tom uděláš sám.
- da se na to navěsit spousty doplňků
můj názor je koupit levnější XTZ a udělat komplet servis a udělat si ji podle sebe.
ale víš jak to je každý pes chválí svůj ocas
bydlíš ode mne kousek tak mě klidně kontaktuj a mužem dát řeč
1 reakcí na tento příspěvek xtz 750 a cestování ve dvou
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Bmw r 1100 gs vs 1150 gs [1, 2, 3] BMW R 1100 GS, BMW R 1150 GS | michal-15 | 70 | 3.6.2024 v 14:18 jetam |
Nechce ísť do otáčok Yamaha XTZ 750 SuperTenere | Peter26 | 12 | 22.4.2024 v 22:29 Peter26 |
Nechce ísť do otáčok Yamaha XTZ 750 SuperTenere | Peter26 | 0 | 20.4.2024 v 18:28 Peter26 |
odborná oprava koncového prevodu BMW R 1100 GS, BMW R 1150 GS, BMW R 1150 GS Adventur... | Destroyer | 27 | 10.12.2023 v 13:00 Tomassino |
Yamaha Xtz 750supertenere, dusí se ... Yamaha XTZ 750 SuperTenere | pařenica | 17 | 1.7.2023 v 08:12 wáca |