mviky píše: Ahoj všem,
ještě pár fotek ode mne.
http://vikyng.rajce....oupeti_2016/ [/quote]
Zakončeno hezkou prdýlkou...
Drakosaurus píše: Díky za info a ta Michelin Commander II je opravdu pěkná guma
Stejně si ale myslím že u těch našich mazlíků nevydrží guma víc jak 10000km.
Páč to se nedá vydržet ,za to nevzít a to ta guma potom hoří .Kámoš co jezdí za mnou tak mi tvrdí ,že když to osolím,tak vidí jak se ta guma úplně hrne-je to možný?
Ne není to možný to se mu hrne před kožka na ptáku to si plete
Mar_ty píše: Zdar chlapi,tak už od GOREHO čekám přes měsíc na nášivky..a pořád nic..poslal jsem mu už 100kč na poštu jako zálohu,a byli jsme domluveni,že mi to pošle na dobírku,dneska mi napsal at mu pošlu ty peníze na účet 640kč že mi to pošle jeho ségra,protože není v česku!ALe byli jsme domluveni že mi to pošle na dobírku,tak jsem mu napsal.. at to tak pošle byli jsme domluveni,jen vám chci říct že už nevím čemu mám věřit,jestli si ze mě dělá prdel nebo co... už čekám přes měsíc..a píšu to sem ,at to víte,a jeto jeho problém,on si dělá jméno,mě napsal,nabízí nášivky Raider a slibuje jak do 14dnů a už je to přes měsíc a stále nic takže nevím nevím
No to jsem zvědav kdy to teda pošle mě už sem mu zaplatil dám vědět
Drakosaurus píše: Ahoj všichni,nějak rychle to tady umřelo :´-
Tak se vás zeptám-taky občas hledáte šestku
Docela mně to štve ale ty ukazatele rychlosti co jsem viděl,mne moc nepřesvědčili.Možná bych raději pěkný otáčkoměr-ale na ty řídítka se snad asi ani nehodí.Furt si říkám že si musím zvyknout,ale po výměně za KN filtr a irid.svíčky jde motor snáze za plynem i v menších otáčkách,že se mi nechce ani věřit že už frčím za pět
Taky se mi někdy stane že chci tam prdnout 6ku
stanley1400 píše: Drakosaurus>
Ahoj.
Mám rovnaké pocity ako ty. Ja som presadol po 10. rokoch zo 4-kvaltu a teraz mám tých rýchlostí akosi vela. No zvykáme si na seba
Po výmene KN si dal aj nastavit ( naladiť ) motor ? Ja som moto kúpil už s KN a mne to nechcelo chodiť zo spodu, až tak že som sa objednal na brzdu. Chlapík tvrdil, že to mám nastavené na strašne chudobnú zmes. Popridával mi cca 20 % a zlepšilo sa to. To čo som nevedel jazdit na 4-ke teraz jazdím na 5-ke.
To máš motku v ponorce ? že tam vidím periskop
stanley1400 píše: ahojme
mám dalšiu otázočku. Na pravej strane volantu, pod červeným STOP- tlačítkom je prepínač na nejaké svetlá. Mne to nič nezapína.
Skúmal to už niekto ? kam idú káble z vypínača ? končia niekde v hlavnom svetle ?
Uvažujem o pridaní nejakých prídavnych svetiel, tak by sa mi ten vypínač hodil.
Dík za postrehy.
Též jsem to studoval je to hluchý spínač
Hajčus. píše: kakino> Jezdíš 160 km A co pak cestou vidíš?
Já si říkám, koupil jsem si nejkrásnějšího choppera na světě, vlastně motorku na světě a tak jezdím pomalu, ať si každý tu krásu prohlídne a pořádně vyvaluje oči a může třeba i závidět, když už jsem do toho ty prachy vrazil. Ty profrčíš 160 a jsi v prachu, nikdo Tě ani nezahlídne, až doma nebo na (často) čerpací stanici...
Hajčus přesně jak píšeš moje řeč
Tosha752 píše: stanley1400> Ahoj!
Díky, to je taky zajímavé vysvětlení... A řekl bych, že zatím asi nejpravděpodobnější z těch co by mohly připadat v úvahu... Tím pádem by ale musely být ty šikmé díry někde uprostřed propojené ještě s těmi loukotěmi - resp. s nějakými případnými dutinkami uvnitř... To se schválně mrknu...
No a proč o tom rozmýšlím - zajímalo mně to... Všechno má nějaký důvod a tohle mi vrtalo v hlavě...
Tom
Naposledy editováno 19.10.2016 10:47:02
Holly píše: Stanley1400> Ahoj, tak úplně chluchý ten přepínač není. Je zapojený do konektoru, který je ve světle. Pokud uvažuješ o přídavných světlech, tak máš vyhráno. Nemusíš tahat, žádnou elektriku z řidítek, jenom zapojíš světla do toho konektoru.
Pepka píše: Ne není to možný to se mu hrne před kožka na ptáku to si plete
Pepko co sa mna tyka, tak mne sa podarilo odrovnat zadnu pneu na mojom Raidrovi i po 5500km. Na dovolenke som za sebou vodil Stanlyho, Steva a Hollyho. Chlapci sa mi dost lepili na chrbat, tak sa za to trosku viac tahalo a guma isla do kopru uplne desne. To bol fakt extrem.
Naposledy editováno 20.10.2016 15:24:36
To jste teda museli pěkně vyvádět
Nazdar Viky. Podla mňa nieje pre priemerne zdatného motorkára problém zdemontovať a namomtovať zad. koleso. Pozornosť treba venovať akurát napnutiu ozubeného hnacieho remeňa.
Ja mám ladený výfuk, ktorý musí ísť dole. Zdemontujem zadný brzdič, uvolniť maticu na oske kolesa,uvolnit napínáky remeňa, vytiahnuť osku, zhodiť ozubený remeň a koleso je volné.
Pri montáži postupovať opačne.Vložiť koleso , osku, nasadiť remeň, namontovať brzdič.
Lahko dotiahnut maticu osky. Došponovať remeň. ( pozor na rovnomerné doťahovanie oboch napínacích skrutiek ) Skontrolovať napnutie remeňa, ja to robím podla manuálu. Tlačím na remeň 4,5 kg a remeň sa má vychýliť o 7 - 13 mm ( snažím sa na stred, čiže 10 mm ) Dotiahnuť maticu na oske kolesa na 150 Nm. Dotiahnuť zaisťovacie matice na napínakoch remeňa.
Viac ma teraz nenapadá.
Ešte ma napadlo, kontrola napnutia remeňa sa robí pri opretej motorke na bočnom stojane, nie na zdviháku a koleso vo vzduchu. Chápeš ?
Nech sa darí. Drž si