kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
t_freedom píše: dakarista>Dripp je nepoučitelnej...fakt. ... nestačila mu lekce z "Italský vášně" a páchá virtuální sebevraždu dál a hlouběji.
Spíš opakovaně. To je velká výhoda virtuální sebevraždy. Dá se to dělat pořád a nic to nestojí.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Lazyfucker píše:
No šak jsem to tak psal! Zadní péro a kovaný kola. A vzhled. Nic víc...JollyJoker píše: dakarista> Když na to sedneš po delší době,stejně nepoznáš rozdíl. Musel by jsi přelézt vyloženě z eRka na Factorku po sobě. Každopádně lepší bude,jen jestli to oceníš .....můj názor.
Je pravda že jsem pořád chtěl předělat eRko na Factory. A to jsem ho měl 7 let . Chci to na občasný vyblbnutí, což je tak 1500 km za rok. Na cestování mám japonskou čtyřválcovou rozpočtovku. Proto hledám něco pro radost v čem nebude ležet zbytečně moc peněz
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Tak jste mi potvrdili co jsem si z 80% myslel. Factory má dobrý poměr cena, výbava, fun factor. .. a ještě zvětšuje péro
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Factory
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 13.10.2016 13:02:11
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
3 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
JollyJoker píše: dakarista> Tak tady máš jednu... ale je asi blbě nafocená
Factory
Hlavně tyhle barvy na Factory nikdy nebyly
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
dakarista píše: Hlavně tyhle barvy na Factory nikdy nebyly
Mělo tam stát originální Factory rozstřelenka s plastama z erka
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
zmulin píše: Hele,kucí a o kolik sou ty faktorkový kola vůbec lehčí?
http://www.apriliafo...on-weight-dimensions
1998-2005 Mille, Tuono and Falco Brembo 5 Spokes cast front: 4.20 Kg
1998-2005 Mille, Tuono and Falco Brembo 5 Spokes cast rear: 6.70 Kg
2000 RSV Mille SP "Race SP" OZ-Magnesium front: 2.35 Kg
2000 RSV Mille SP "Race SP" OZ-Magnesium rear: 3.65 Kg
2000-2002 RSV Mille-R ME, RP OZ-forged front: 3.40 Kg
2000-2002 RSV Mille-R ME, RP OZ-forged rear: 5.20 Kg
2003 Tuono Racing RP OZ-forged front: 3.59 Kg
2003 Tuono Racing RP OZ-forged rear: 5.37 Kg
2004-RSV 1000R Factory RR OZ-forged front: 3.40 Kg
2004-RSV 1000R Factory RR OZ-forged rear: 5.00 Kg
2004 RSV 1000R NERA RR OZ-Magnesium front: 3.10 Kg
2004 RSV 1000R NERA RR OZ-Magnesium rear: 4.30 Kg
2006-RSV 1000R RR OZ-look-alike Malgatech cast front: 4.90 Kg
2006-RSV 1000R RR OZ-look-alike Malgatech cast rear: 7.50 Kg
2006-Tuono 1000R RR OZ-look-alike Malgatech cast front: 4.90 Kg
2006-Tuono 1000R RR OZ-look-alike Malgatech cast rear: 7.50 Kg
aftermarket:
PVM 10-Spokes Aluminium forged front: 3.7 Kg
PVM 10-Spokes Aluminium forged rear: 5.3 Kgs
Marchesini Magnesium 16,5" front: 2.50 Kg
Marchesini Magnesium 16,5" rear: 4.10 Kg
BST Carbon front: 2.40 Kg
BST Carbon rear: 3.80 Kg
Naposledy editováno 13.10.2016 14:01:42
pak pětipaprskové bremba (první generace RSV/Tuono a druhá generace RSV 2004 a 2005...
OZeta RSV Mille R 2003 a Factory RSV/Tuono druhé generace...
Kované z RSV4 Factory, výrobce není OZ, ale Malgatech...
Pak byly ještě OZeta na první generaci RSV Mille R, nebyly eloxované, ale lakované a byly o něco těžší, než OZ od roku 2003. K tomu magnesiové kola z RSV Nera a 3Y bremba na RSV4/Tuono a je v tom total guláš
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1998-2005 Mille, Tuono and Falco Brembo 5 Spokes cast front: 4.20 Kg
1998-2005 Mille, Tuono and Falco Brembo 5 Spokes cast rear: 6.70 Kg
2000 RSV Mille SP "Race SP" OZ-Magnesium front: 2.35 Kg
2000 RSV Mille SP "Race SP" OZ-Magnesium rear: 3.65 Kg
2000-2002 RSV Mille-R ME, RP OZ-forged front: 3.40 Kg
2000-2002 RSV Mille-R ME, RP OZ-forged rear: 5.20 Kg
2003 Tuono Racing RP OZ-forged front: 3.59 Kg
2003 Tuono Racing RP OZ-forged rear: 5.37 Kg
2004-RSV 1000R Factory RR OZ-forged front: 3.40 Kg
2004-RSV 1000R Factory RR OZ-forged rear: 5.00 Kg
2004 RSV 1000R NERA RR OZ-Magnesium front: 3.10 Kg
2004 RSV 1000R NERA RR OZ-Magnesium rear: 4.30 Kg
2006-RSV 1000R RR OZ-look-alike Malgatech cast front: 4.90 Kg
2006-RSV 1000R RR OZ-look-alike Malgatech cast rear: 7.50 Kg
2006-Tuono 1000R RR OZ-look-alike Malgatech cast front: 4.90 Kg
2006-Tuono 1000R RR OZ-look-alike Malgatech cast rear: 7.50 Kg
Ty čísla nejsou OK... viz. foto nahoře... hlavně zadní kola... Možná to vážili bez ložisek a zadní bez "držáku" na unašeč rozety... a ty poslední 4 "OZ-look-alike" nejsou Malgatech, ale brembo...
Naposledy editováno 13.10.2016 14:19:03
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
FB kydy