1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
Dolph-cz píše: ano,tyhle motorky spadají do stejné skupiny obsahově-jsou to všechno litry a i tak kačena vyhrává co se týká výkonu a jízdního projevu.....ale jinak 1050 prostě není plnohodnotný výrobek.... ,srovnatelný s 1190.
tím nechci s kačeny dělat bůh ví co,ale ten test mi příjde neobjektivní a účelový...
Nejen objemem nebo výkonově ale i cenově je afrika s 1050 nebo 1090 srovnatelná a osobně mi přijde tak nějak "divné" dělat levnější osekanou verzi a pak argumentovat, že je osekaná. Je vůbec to osekání levnější, než výroba jedné vyladěné a vybavené verze?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
Tech píše: qwert> hmm, o jinými slovy to byla motorka co měla ucukany motor, velkou spotřebu a když se nepokazila, alespoň výměna oleje byla pomsta.
Hodnotit pořad hodně těžké cenduro jen podle terénních schopnosti je dost jednostranné.
Je vidět že o 950adv víš veliké hovno..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
Každopádně se Hondě podařilo přesvědčit a očůrat fůru lidí, že nová CRF je ideálem velké motorky do terénu
Naposledy editováno 12.10.2016 14:31:14
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
Prostě LC8 je perfektně postavená na rychlejší jízdu v terénu. Kdežto já preferuji pomalejší tempo a spíš složitější terén.
Naposledy editováno 12.10.2016 14:49:53
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
karf píše: Nejen objemem nebo výkonově ale i cenově je afrika s 1050 nebo 1090 srovnatelná a osobně mi přijde tak nějak "divné" dělat levnější osekanou verzi a pak argumentovat, že je osekaná. Je vůbec to osekání levnější, než výroba jedné vyladěné a vybavené verze?
ta 1050 byla směřovaná na zaplácnutí určité sekce zákazníků a to tím,že ji lze oficiálně ušktit na 35kw.to je myslím její jediná přednost.
úspora nákladu na výrobu tím,že má motorka stejné válce-ale menší díru uvnitř,nemá nalakovaný chladič a podsedlovku,nemá regulaci tlumičů,nemá ABS,TC a pod....,bude minimální,v řádu tisícovek a když vezmu v úvahu skladování a výrobu zbytečně odlišných komponentů,tak tam nebude úspora o proti 1190 asi žádná....
jinak je to podle mého názoru nepovedený paskvil,ta motorka je prostě stejná,ale mnohem horší.......
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
Tech píše: vilemx> přesně ale o tom nechtějí slyšet. Však já taky...když jsem se majitelů ptal, na konec z toho vylezly 2x větší náklady na km než TA...to je na mě moc.
srovnavas Transalpa a 950/990ku?2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
Jakmile se LC8 rozjede nad dejme tomu 30 km/h, protože to terén umožní, tak samozřejmě nemá konkurenci.
Protože jsi skočil do Adv. a ne R, tak přepokládám, že tohle průzkumničení, dobývání kopců a hledání, kudy z toho ven, tě moc netáhne. Takže chápu tvoji ironickou otázku.
No a protože nejsem v sám, kdo má tuhle praktickou zkušenoast, tak těch TA/AT používaných na tohle blbnutí je daleko víc, než LC Adv. ci SER. A není to jen z ekonomických důvodů.
Naposledy editováno 12.10.2016 15:49:27
(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
vilemx píše: Eso_Rimmer> Ano, srovnávám jizdu volnou krajinou v těžkém terénu, kde je 100 koní i výborný podvozek úplně k ničemu. Protože se jede sakra pomalu, často se rozjíždí, otáčí.
Jakmile se LC8 rozjede nad dejme tomu 30 km/h, protože to terén umožní, tak samozřejmě nemá konkurenci.
Protože jsi skočil do Adv. a ne R, tak přepokládám, že tohle průzkumničení, dobývání kopců a hledání, kudy z toho ven, tě moc netáhne. Takže chápu tvoji ironickou otázku.
No a protože nejsem v sám, kdo má tuhle praktickou zkušenoast, tak těch TA/AT používaných na tohle blbnutí je daleko víc, než LC Adv. ci SER. A není to jen z ekonomických důvodů.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
vilemx píše: ...No a protože nejsem v sám, kdo má tuhle praktickou zkušenoast, tak těch TA/AT používaných na tohle blbnutí je daleko víc, než LC Adv. ci SER. A není to jen z ekonomických důvodů.
Nejsem fanda KTM,a taky mi projev jejich motorů nesedí,ale tohle je slušnej blábol.Protože na tom TA je relativní plus jen ten gumovej motor.A na těžký terén existují mnohem vhodnější stroje než modla zvaná TransAlp...
Ano, od začátku souhlasím, že kromě tohoto specifika nemá cenu TA oproti LC8 vůbec postavit, natož porovnávat. No a protože mě zrovna tohle ježdění baví, tak jsem do LC8 nešel. Nic víc, nic míň. Třeba bych tu motorku časem dostal do ruky a změnil názor.
Naposledy editováno 12.10.2016 16:23:30
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
Anti píše: Nejsem fanda KTM,a taky mi projev jejich motorů nesedí,ale tohle je slušnej blábol.Protože na tom TA je relativní plus jen ten gumovej motor.A na těžký terén existují mnohem vhodnější stroje než modla zvaná TransAlp...
Přesně..relativní plus je ten gumovej motor.lc8 je rally motorka která potřebuje jet svižně,na to je postavená a tam nemá konkurenci.
1 reakcí na tento příspěvek Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
1 reakcí na tento příspěvek Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
qwert píše: Přesně tak,tyhle motorky k sobě nepatří pro srovnání.Stará 950 adv by novou afru s přehledem posrala..
Jen jsem reagoval na tuhle blbost. Tak se nevztekejte KTMkáři.
Když ti tak vadí že jsem na 950 nenajezdil tisíce km, kolik si toho na Afře najezdil ty ? A i tak by to byl jen tvůj názor.
Naposledy editováno 12.10.2016 20:43:37
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
Anti píše: petrumr> To je zase věta... Lepší v čem,lepší pro koho?Všechno je relativní....
Nechci jim ubližovat, ale pozoruji to delší dobu, že ktmkáři si myslí to co není.1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
Dolph-cz píše: ta 1050 byla směřovaná na zaplácnutí určité sekce zákazníků a to tím,že ji lze oficiálně ušktit na 35kw.to je myslím její jediná přednost.
úspora nákladu na výrobu tím,že má motorka stejné válce-ale menší díru uvnitř,nemá nalakovaný chladič a podsedlovku,nemá regulaci tlumičů,nemá ABS,TC a pod....,bude minimální,v řádu tisícovek a když vezmu v úvahu skladování a výrobu zbytečně odlišných komponentů,tak tam nebude úspora o proti 1190 asi žádná....
jinak je to podle mého názoru nepovedený paskvil,ta motorka je prostě stejná,ale mnohem horší.......
Připadá mi, že jsou v jakési schizofrení situaci. Marketing s vývojovým oddělením si tak nějak kecají. Hmm. Máme 950, uděláme 990. Jo supr. Hale dáme tomu rovnou 1190 páč to maj baworáci už dávno. Ok tak to ještě převrtáme na 1290. Tywoe to už je moooc. Dáme i něco slabšího. 1050. Kurňa to není vono je to lemra líná. Převrtáme na 1090...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
karf píše: Připadá mi, že jsou v jakési schizofrení situaci. Marketing s vývojovým oddělením si tak nějak kecají. Hmm. Máme 950, uděláme 990. Jo supr. Hale dáme tomu rovnou 1190 páč to maj baworáci už dávno. Ok tak to ještě převrtáme na 1290. Tywoe to už je moooc. Dáme i něco slabšího. 1050. Kurňa to není vono je to lemra líná. Převrtáme na 1090...
no,tak nějak to možná bude.
podle mého skromného názoru by bylo lepší,kdyby ty stávající modely raději technicky vychytali,aby se jim nenasírali zákazníki kvůli naprostých hovadin,které uměli už před 20ti- lety-jako jsou kopající kotouče,netěsný airbox,slabý startér a pod.
a v klidu valili jednu sérii a oháněli se spolehlivostí a precizností.třena staré báwo GS si vybudovalo svou pozici právě tímto postupem...
...ale né že,to je co chvíli nový model ......a hromada dětských nemocí...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
Dolph-cz píše: no,tak nějak to možná bude.
podle mého skromného názoru by bylo lepší,kdyby ty stávající modely raději technicky vychytali,aby se jim nenasírali zákazníki kvůli naprostých hovadin,které uměli už před 20ti- lety-jako jsou kopající kotouče,netěsný airbox,slabý startér a pod.
a v klidu valili jednu sérii a oháněli se spolehlivostí a precizností.třena staré báwo GS si vybudovalo svou pozici právě tímto postupem...
...ale né že,to je co chvíli nový model ......a hromada dětských nemocí...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
roky letí,spousta lidí na světě koupí motorku,pojezdí 2-3 roky a jdou zase pro novou..... a je totální neúspěch značky,když si ten člověk řekno-no,kačena už to nebude....
Naposledy editováno 13.10.2016 10:53:07
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
jakou spojkovou sadu a Africa Twin ... Honda CRF1000L Africa Twin | Yurii | 11 | 7.3.2024 v 21:52 T4C0 |
Bliká kontrolka ABS Honda CRF1000L Africa Twin | Davidrak | 7 | 1.3.2024 v 19:50 Davidrak |
Africa Twin CRF1000 odstín barvy Honda CRF1000L Africa Twin | Drak-09 | 2 | 27.2.2024 v 19:50 Drak-09 |
připojení kabelu [1, 2, 3] Honda CRF1000L Africa Twin | šlauch0 | 69 | 26.2.2024 v 16:33 LiborGSXR |
Rovnání / oprava ráfku Honda CRF1000L Africa Twin | Scottpalda | 26 | 6.2.2024 v 21:49 Drak-09 |