globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

5.10.2016 v 15:16 | Nahoru | #21331
Tifone> Nech si tu na 17kách

(reakce na) Milovníci Italských krásek

5.10.2016 v 15:21 | Nahoru | #21332

PetrS píše: cibus> Tohle info mám ofiko od firmy na dovoz moto z konce 2014:


Pak ti případně můžu dát kontakt na kluka, co jezdí do Itálie s dodávkou, ale už ti nezařídí zbytek na úřadech, prostě jí jen převeze.



Díky.

Já se teď budu pokoušet vyřídit papíry a pak bych řešil tu dopravu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

5.10.2016 v 15:53 | Nahoru | #21333

zmulin píše: Tifone> Nech si tu na 17kách



jak víš na co mám spadeno

(reakce na) Milovníci Italských krásek

5.10.2016 v 15:54 | Nahoru | #21334

Ivos píše: Tifone> JeeeeeTi padesátníci už nechápou srandu



1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

5.10.2016 v 16:30 | Nahoru | #21335

Tifone píše: jak víš na co mám spadeno



Známe svý lidi Hele,já taky zjistil,že by se k tomu co jezdim spíš hodily 17ky,ale jako ve finále je to fuk

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

5.10.2016 v 16:32 | Nahoru | #21336
zmulin> je tam dej, bude to vypadat fajně

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

5.10.2016 v 16:50 | Nahoru | #21337
strakon> Já vlastně i můžu,bo velkej TP to dovoluje,ale to pak budou kola,jiný vidle kuli lepším brzdám...

(reakce na) Milovníci Italských krásek

5.10.2016 v 17:22 | Nahoru | #21338
zmulin> za něco ty prachy utrácet musíš ať se nám ta ekonomika trochu roztočí

Milovníci Italských krásek

5.10.2016 v 17:24 | Nahoru | #21339
No a mám motorku pro moje děcka.Pořád hledám nějakou šikovnou 125 a ono se upeče v Itálii malé Tuono





Jen ta cena bude asi mazec

Naposledy editováno 05.10.2016 17:25:22

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

5.10.2016 v 17:26 | Nahoru | #21340
zmulin> jdi do toho, bude to super a nezapomeň to stříknout do tý správný barvy





Naposledy editováno 05.10.2016 17:28:38

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

5.10.2016 v 21:30 | Nahoru | #21341

JollyJoker píše: Ale servisovat bych ho něchtěl,jak jsem četl příspěvky od Jindřeje...




Hele není to tak hrozný, je to kurevsky jednoduchá motorka, já ji složil z krabic, když mi ji Jindřej přivezl za 4 dny a z toho jsem dva dny louskal italské manuál jak to ti taloši vlastně myslej To je neštěstí dát Italům něco napsat, horší manuál jsem snad neviděl, má to pár dílů a oni o šroubků popíšou 10 stránek a pak má manuál 750stran a stačilo by jich sotva 200

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

5.10.2016 v 21:33 | Nahoru | #21342

Jindřej píše: JollyJoker> Tuono jede nahoře o něco líp, to už mám poměřené. Corsaro je ale pocitově mnohem větší dobytek a když se nebojíš a dáš fakt plnej, tak to vážně jede furt po prdeli. Nevím jestli to dělá krátká stavba, vysoký těžíště nebo něco jinýho ale ta motorka je vážně neustále neklidná a to mě na ní hodně baví. Není problém aby se ti ve dvou kilech odlehčilo přední kolo při tvrdé akceleraci při najetí na nerovnost. Musíš to pořád řídit, je s tím prostě prdel
Co se týče servisování, asi jsem to měl z části způsobeno šlendriánem servisáků. Teď už asi 2tkm funguje bez problémů

Souhlas, Corsaro je fakt sviňa. Tuono je ve vrchu možná lepší, ale MM je živočich co ti nedá nic zadarmo, první jízda po servisu a vzal jsem za ní jak za TL a už jsem Frkal po zádech, takovej adrenalin booster

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

5.10.2016 v 21:34 | Nahoru | #21343
dewwil> No ten manuál je hlavně totálně debilně rozloženej. Střídají se tam ty jazyky a je to děsně nepřehledný. Kdyby udělali jen separátně Italskou a anglickou verzi, byla by to pohoda

(reakce na) Milovníci Italských krásek

5.10.2016 v 21:38 | Nahoru | #21344
Franco82> Jo to taky... Já zhýčkanej japonským přehledným, stručným a hlavně pochopitelným manuálem jsem po shlédnutí manuálu na Corsaro šel málem vypít flašku abych se v tom mohl nějak zorientovat

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

6.10.2016 v 09:23 | Nahoru | #21345
já mám za to, že tady to Corsaro hrozně démonizujete... ...tak jestliže tvrdíte, že to nahoře nejede jako 2V Tuňák, tak to zas taková rachejtle nebude, protože na 2V tuňáku 2009 jsem jsem jel a na vršku to podle mě nejelo víc jak mope 999ka... a nebyl jsem sám kdo to tvrdil...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

6.10.2016 v 09:28 | Nahoru | #21346
t_freedom> Tak to je jasný, že to nejelo víc, protože tvoje 999 je nejvíc nejlepší v širokém okolí

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

6.10.2016 v 09:34 | Nahoru | #21347
z.a.j.o.c.h> a chtěl snad někdo o tom tady polemizovat... ?

... jako věřím tomu, že to bude mít někde od 3 do 6t rpm mohutnější zátah... to asi jo... někdo tu psal 120Nm v max. bodu??? ...no dobře ... 999 má 104Nm v základu ...neměl jsem to na brzdě ale pevně věřím, že se to otevřenou mapou dá dohonit o 7-10Nm ... a jestliže sami velcí Moriňáci tu přiznají, že to na vrchu nejede jako Tuono, který podle všeho nahoře jede srovnatelně s S4Rkem... tak na to že to má 200ccm navíc to zase takovej zázrak není

Naposledy editováno 06.10.2016 09:34:26

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

6.10.2016 v 09:54 | Nahoru | #21348
t_freedom> jenže corsaro s mapou a laufama se dá dohonit taky a pořád tu mám o 20 Nm víc

(reakce na) Milovníci Italských krásek

6.10.2016 v 10:00 | Nahoru | #21349
t_freedom> Nejel jsem na tom, ale jen s ním a jede to fakt kurevsky, kravnul na tom po celou dobu, převážně po zadním a v jakékoliv situaci a rychlosti a tak nějak samo a hravě, docela jsem čuměl, jasan, že je to i o rukách

Naposledy editováno 06.10.2016 10:00:59

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

6.10.2016 v 10:04 | Nahoru | #21350
Jindřej> ale jo, píšu že asi kjrouťák na spodu dobrý ...ale díky těm 200ccm navíc to zase asi neroztočíš tolik co Testastrettu, která si ve spektru 7-9libuje...
Ten motor na poladěnejch 998/999kách dával 150HP a 120Nm na klice...ty tam ty koňě budeš mít těžko, protože to prostě přes 7trpm už nenaplníš... myslím

Naposledy editováno 06.10.2016 10:05:59

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

6.10.2016 v 10:12 | Nahoru | #21351
t_freedom> ono se to taky nedá všechno paušalizovat a převádět na koně a krouťák. Já to taky popisoval, že je to takový neposedný, agresivní a furt to musíš řídit.
Nikdy jsem netvrdil, že je to nějak mega nakoňovaný nebo strašně rychlý.
Jede to hůř než moje factorka s amannem, co měla 150k a 120 Nm na kole, jede to hůř než rsv4 se 180 koněma a přesto to působí divočejším a agresivnějším dojmem než obě tyhle motorky.
Je to celý stavbě tý motorky a naladění.

Naposledy editováno 06.10.2016 10:13:34

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

6.10.2016 v 10:20 | Nahoru | #21352
Jindřej> Ono to jede hned úplně od spodu a tím toho naženeš hodně a tím že tam není žádný kopanec,nebo díra v krouťáku,tak tě to pak už nepřekvapí. U Tuona je totiž dole mrtvo a od 4,5 se chytne hodně,tak člověk to prostě cítí a má pocit,že to hodně jede. Ono to Corsaro je fakt zlobivější a s tou gumou 180/60 17 v zatáčkách proletí jak nic. U Tuona se musím v zatáčce víc snažit. A 999 byla oproti tomu Honda,to teda fakt..

Milovníci Italských krásek

6.10.2016 v 10:22 | Nahoru | #21353
Kdyz uz do ty 999 tak snadno dostanou 150ps (ja jsem v souvislosti s nikotynovym Rkem, ale slysel jiny historky) tak by se mohli naucit to i naladit, o vikendu jsem to schvalne sledoval a po meste se na TL da jezdit od 2tis rpm - 2,3,4... Nez me teda vyradila z provozu jedina italska soucastka na motorce :)

(reakce na) Milovníci Italských krásek

6.10.2016 v 15:33 | Nahoru | #21354

strakon píše: zmulin> jdi do toho, bude to super a nezapomeň to stříknout do tý správný barvy





To je vona,ale ještě to chce černý kola a vidle a karbonovou koncovku

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

6.10.2016 v 16:11 | Nahoru | #21355

JollyJoker píše: Jindřej> Ono to jede hned úplně od spodu a tím toho naženeš hodně a tím že tam není žádný kopanec,nebo díra v krouťáku,tak tě to pak už nepřekvapí. U Tuona je totiž dole mrtvo a od 4,5 se chytne hodně,tak člověk to prostě cítí a má pocit,že to hodně jede. Ono to Corsaro je fakt zlobivější a s tou gumou 180/60 17 v zatáčkách proletí jak nic. U Tuona se musím v zatáčce víc snažit. A 999 byla oproti tomu Honda,to teda fakt..



Před tím si psal, že v 5tis, ted už ve 4,5tis Já bych teda řekl někde mezi 5-6tis spíš.... je tam takový propad divný... do té doby to je hodné, a pak se dějou věci.... Jinak je to na ty roky a cenu fakt parádní motorka, brzdy, podvozek, motor vše parádně sladěné... jen kdyby byla trochu lehčí... prostě legenda jako první sériový streetfighter....

(reakce na) Milovníci Italských krásek

6.10.2016 v 16:44 | Nahoru | #21356
oioi01> Někde před 5tis je tam propad(nemám oči permanentně na budíku),podle toho,jak taháš,tak podle toho se projeví. A taky podle řetězovky... Jinak Corsaro je těžší.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

6.10.2016 v 16:46 | Nahoru | #21357

dewwil píše: Souhlas, Corsaro je fakt sviňa. Tuono je ve vrchu možná lepší, ale MM je živočich co ti nedá nic zadarmo, první jízda po servisu a vzal jsem za ní jak za TL a už jsem Frkal po zádech, takovej adrenalin booster



Ty jo, a pak se toho lidi nemaj bát. Když sem si to kupoval byl sem vysranej jakej je to zabiják a ono hovno jede to fest, je to takovej traktor a řídít se to musí, vlní se to a ten motor je fakt pocitově dost silnej takže si musíš dávat trochu bacha i v nízkejch protože to startuje hned. Ale podle mě to takový peklo neni, to když teď zatopim na Ninje je to jiný kafe Zase bych ale kecal kdybych řikal že mi občas Corsar nechybí

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

6.10.2016 v 17:40 | Nahoru | #21358
dark-demon> Tys měl ale dětskou verzi

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

6.10.2016 v 18:39 | Nahoru | #21359
Jindřej> no ale při sprintu ji ten tvůj plnotučňák dál než o přední kolo neujel mi neřikej že tam byl takovej rozdíl

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

6.10.2016 v 18:40 | Nahoru | #21360
dark-demon> Však si dělám prdel
Asi jsi byl tvrdší na plynu
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist