globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: VIF Super benzin aditiv
 
26.9.2016 v 12:48
Četl jsem o pozitivech vif aditiva do benzínu a mylsle jsem, že jej začnu lít do motorky. V návodu k motorce je ale používání aditiv do benzínu zakázáno. Zajímal by mě váš názor na aditivaci benzínu. Kupuju prémijové benzíny bez biosraček. Předpokládám, že výrobci motorek se zákazem aditivace jistí, aby tam kdekdo nelil nějaký cajch z teleshopingů. Nemyslím si, že by mohlo kvalitní aditivum jakkoli uškodit.

Odkaz na článek - https://www.google....ust=1474972952485318


Naposledy editováno 04.11.2016 19:27:30
Předchozí
1 2 3 4
Následující

VIF Super benzin aditiv

4.10.2016 v 15:09 | Nahoru | #91
já akorát na zimu projedu několik nádrží vervou od benziny a přidávám tam toto - http://www.motorete...tem-clean-200ml.html
na jaře vždy bezpróblemový start na drc, a to už po dobu nějakých 17 let a tak u 8 různých motorek

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VIF Super benzin aditiv

4.10.2016 v 15:12 | Nahoru | #92

Číkus píše: Ten chip zvyšuje kompresní poměr?



Takovej jsem ještě neviděl, ty jo?
Spíš bych řekl, že si motorka na kvalitnější palivo upraví předstih.

(reakce na) VIF Super benzin aditiv

4.10.2016 v 15:15 | Nahoru | #93
Dave81> Já také ne, jen se ujišťuju. Pokud zůstal kompresní poměr stejný, pak je zbytečné lít tam vyšší oktanové číslo, než je pro motor předepsáno.

1 reakcí na tento příspěvek VIF Super benzin aditiv

4.10.2016 v 15:23 | Nahoru | #94
samo že nezvyšuje :) pro gsa je předepsany myslím, že v manalu píšou něco jako minimálně 91 benzín a doporučen 95 něco v tom smyslu, ale jak rikám motor se chová líp

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VIF Super benzin aditiv

4.10.2016 v 15:31 | Nahoru | #95
jetam> A Ty tam liješ teda co?

VIF Super benzin aditiv

4.10.2016 v 15:32 | Nahoru | #96
já mám do 12tky doporučený N98, možno jezdit až na N91 ale výkon motoru se sníží (čidlo klepání)

(reakce na) VIF Super benzin aditiv

4.10.2016 v 15:42 | Nahoru | #97
Číkus> většinou 95, pokud jsem na pumpe a maj "lepší palivo" s malým rozdílem na ceně beru ten. naposled sem si to vyzkoušel co dělají ruzný paliva když jsem vyjezdil za jeden den 3 nádrže a tankoval jednou obyč tusím u molu 95 , pak vervu u benziny a pak nějakou 95 v nejaky prdeli ani nevim co to bylo za benzinku. po posledním tankování začalo nad 140 poškubávat a bylo safra znát že je ta motorka línější, tyden na to natankovana zas verva a po 20km problémy zmizeli .

to samý jsem pozoroval když jsem tankoval v rakousku a pak v nějakejch prdelních vesnicích ve slovinsku ..ale tohle ta motorka dělá až po tom co je tam chip. předtím jí to bylo tak nějak fuk /motorka ma najeto cca 118 000km/

(reakce na) VIF Super benzin aditiv

4.10.2016 v 15:44 | Nahoru | #98

Číkus píše: Ten chip zvyšuje kompresní poměr?



hejbe s predstihem...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VIF Super benzin aditiv

4.10.2016 v 19:43 | Nahoru | #99

splasenytrubky píše: Verva 100 je taky aditivovana od VIF. Jen si to tam nelejete sami, ale je to tam.



Verva je hlavně jiný benzín, ne?
Na stojanu deklarují 98, takže nemá pocházet z čr výroby?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VIF Super benzin aditiv

4.10.2016 v 21:03 | Nahoru | #100

Pher píše: Verva je hlavně jiný benzín, ne?
Na stojanu deklarují 98, takže nemá pocházet z čr výroby?


v Čechách se 98 oktanový benzín vůbec nevyrábí. Vysokooktanové benzíny u Benziny, OMV, Shellu, a EuroOilu jsou v současnosti všechny dovozem z Rakouska. 98 oktanů je česká norma, jiná není, ale v atestech ten benzín těch 100 oktanů má, takže to mohou deklarovat a zákazníka nijak nešidí.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VIF Super benzin aditiv

4.10.2016 v 21:13 | Nahoru | #101
splasenytrubky> o oktany ani tak nejde, ale množí se průsery v leteckých motorech provozovaných na N95.
Někde to zkouší řešit přes N98/V100 ap, že prý neobsahují obyčejný líh, ale jen nějakou přísadu, která splnuje zákon a nekurví motory..
Může to tak být?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VIF Super benzin aditiv

4.10.2016 v 21:37 | Nahoru | #102
Pher> v BA98 z Rakouska je místo ethanolu ETBE, což je sice také biosložka, ale je to výrobek z lihu, ethanol je tam jen v malém, stopovém množství, zbytek z výroby. ETBE je stabilní, neváže vzdušnou vlhkost, nemá prostě nectnosti lihu, které benzínu vadí.
Pozor ale na BA98, který by byl dovezený z Polska do Čech, nebo se prodává v Polsku na pumpách. V něm je normálně obyčejný ethanol, jako v normálních benzínech. Inu - Polsko. Žádná norma tomu nebrání, tak co by to nedělali.

(reakce na) VIF Super benzin aditiv

4.10.2016 v 22:03 | Nahoru | #103
splasenytrubky> Tyhle složky do toho míchají v průběhu výroby, nebo plní zákon až při distribuci?
Jeden majitel pumpy nám tvrdí, že N95 Premium obsahuje krom aditiva cca poloviční podíl lihu než obyčejný N95
Přijde mi to divný, teda pokud tam líh nepřidávaj až při stáčení do cisteren.
Pochybuju, že by si komplikovali výrobu produkcí dvou N95 s rozdílným podílem lihu

1 reakcí na tento příspěvek VIF Super benzin aditiv

4.10.2016 v 22:15 | Nahoru | #104
ETBE se většinou přidává už ve výrobě, ethanol se ale dávkuje až při plnění autocisterny. Obsah ethanolu může být proměnlivý podle toho, jak má sklad jeho zásoby, ale není to tak, jak tvrdí ten pumpař. Kolik tam toho dají se rozhodně neřídí tím, jestli z toho bude Premium nebo obyčejný natural. Pumpaři toho nakecají, aby byli zajímaví.... A nebo jim takové chujoviny nakuká i nějaký distributor a oni to pak šíří dál, ale je to blbost.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VIF Super benzin aditiv

4.10.2016 v 22:43 | Nahoru | #105
splasenytrubky> ...zejména když tvrdí, že to úžasný emerický předražený aditivum do toho míchá on sám... i proto mi to přišlo jako blábol.
Jen doufám, že na jz od Prahy žádný vysokooktanový poklady z Polska nevozí
...když už mám pixlu, která vyžaduje 98 a nemá adaptabilní předstih...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VIF Super benzin aditiv

4.10.2016 v 22:49 | Nahoru | #106
Pher> právě že přesně tam se vozí. Ale pokud budeš tankovat u značek, které jsem napsal, tak tam se s polskou 98 nepotkáš. Ani u Benziny, dokud tomu budou říkat Verva 100. Polská 98 totiž 100 oktanů nemá, podvádět by si nedovolili.

(reakce na) VIF Super benzin aditiv

4.10.2016 v 23:06 | Nahoru | #107
splasenytrubky> když on je poslední dobou problém to vůbec sehnat
Nicméně co jsem zatím našel, tak nejblíž mám zrovna 2x Verva
Ale to nejblíž je v uvozovkách. Asi začnu na pumpu dojíždět se sudem, ADR navzdory

1 reakcí na tento příspěvek VIF Super benzin aditiv

5.10.2016 v 00:22 | Nahoru | #108
Assassin: na dvou autech jsem pohl predstihem, liju 100 okt, na obou spotrba minus 0.5 ltr.
A obe dve neprosli nyni emisemi :)

Nesnasim pojem nacipovane u atmosfery. Nesmysl podle me.

(reakce na) VIF Super benzin aditiv

5.10.2016 v 10:21 | Nahoru | #109

Jurawood píše: Assassin: na dvou autech jsem pohl predstihem, liju 100 okt, na obou spotrba minus 0.5 ltr.
A obe dve neprosli nyni emisemi :)

Nesnasim pojem nacipovane u atmosfery. Nesmysl podle me.



Proc nesmysl, na jednotce se neupravuje jen tlak turba, ale i casovani a delka vstriku, palivove mapy.

VIF Super benzin aditiv

5.10.2016 v 11:27 | Nahoru | #110
protože výrobce je debil a zapomněl naladit palivovou mapu na 12,6 a většinou tam zapomínají 14,7.
Tak proto je potřeba čipovat, ahááá, přitom mohly místo 199 ps (gsx-r 1000) mít 215ps. Moment musím brnknout do sůzi, to je objev..

Vidím, že jako 80% dalších, zase stojím na druhé straně

Naposledy editováno 05.10.2016 11:30:03

VIF Super benzin aditiv

5.10.2016 v 19:02 | Nahoru | #111
Atmosféry se čipujou taky, ale až po té co se jim udělá větší komprese, jiná vačka, jiný svody, upravený spalovací prostory, vybroušený kanálky, ventily, sedla ventilů, vodítka ventilů atd. tak potom se udělá čip, kterej se doladí na brzdě.
Konkrétní příklad: originál 85 kW/5600, 172 Nm/3500 po úpravě: 105 kW/6000, 201 Nm/3750.

Naposledy editováno 07.10.2016 04:24:55
Předchozí
1 2 3 4
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist