Jehlu jsem pustil o 0,3 zářezu dolu. Shodou okolností je mezi zářezy přesně 1 mm, tak jsou to desetiny mm. Momentálně jsem o 0,2 mm nad druhým zářezem.
Naposledy editováno 18.08.2016 18:17:26
Naposledy editováno 21.09.2016 08:33:51
2 reakcí na tento příspěvek max.otáčky
1 reakcí na tento příspěvek max.otáčky
Cucka píše: Ja jako nevim jestli nemam omylem nekoho v blokaci..ale ty si vazne pises sam se sebou? Neni od toho denik motorky?
Neprud, od toho mas jine, nesmyslne vlakna.
Za me velmi zajimave cteni, taky jsem kdysi lital na "10 000 komarech" (125 2t).
Karburátor již nevyndávám, pouze po odpojení lanek a hadičky ho povolím na svorkách vstup i výstup a otočím a mám přístup k tryskám.
Půjčil jsem si měřák kompresního tlaku a naměřil jsem na studeném motoru 8,5 atm. Ale na teplém jen 8. Nevím jestli je to v pořádku.
Tady je další možnost doladění.
Naposledy editováno 24.10.2016 18:37:21
Naposledy editováno 10.11.2016 06:37:51
1 reakcí na tento příspěvek max.otáčky
Naposledy editováno 02.01.2017 14:12:13
A KEIHINama FCR na 4T konče... tam to bylo podstatně složitější, karbec se musel rozebrat na prvosoučásti a jednotlivě projíždět na CNC fréze a zvětšovat se kvůli kanálkům, muselo mimostředně... prostě proveditelné a účinné to je, jen tady exaktně platí: dvakrát měř (a přemýšlej) a jednou řež
Naposledy editováno 02.01.2017 18:34:00