Téma: Zhasíná při jízdě
15.8.2016 v 21:19
Zdravím všechny majitele tohoto kousku... Dneska se mi během 180 km trasy stalo, že motorka 3x zhasla... Jako kdyby jsem otočil klíček do polohy OFF... Začala normálně blikat ta červená kontrolka imobilizéru nebo od čeho to je... Pak stačilo otočit klíček do OFF, pak na ON a normálně to nastartovalo, jel jsem dál... Nemá s tím někdo zkušenost popř. nevíte, čím by to mohlo být, že se to tak chová? Díky moc za odpovědi...
1 reakcí na tento příspěvek Zhasíná při jízdě
To mě taky napadlo, že by to mohlo být tím, ale nedíval jsem se na to... r. v. 2005
fadamek píše: To mě taky napadlo, že by to mohlo být tím, ale nedíval jsem se na to... r. v. 2005
Měl jsem stejnou závadu - zkus opatrně vytáhnout štekr u regleru co je pod podsedlákem zvenku u zadního kola, prostříkni kontaktolem a opět vrať...Já ho mám trochu vyrezlej, ale po této opravě zatím drží...Jde tam na něj všechen bordel - není se tedy čemu se divit, že to tam koroduje...
1 reakcí na tento příspěvek Zhasíná při jízdě
Zdravím. Bohužel jsem ještě neměl čas ani nářadí, abych se podíval na Vaše náměty možných závad...Nicméně dnes, když jsem se vracel z hor (opět zhruba 180 km), tak cesta probíhala vcelku v pohodě... Bohužel 10 km před cílem začala motorka podivně na 1 a 2 poskakovat, při otáčkách na volnoběh dokonce opět chcípal motor... Po opětovném nastartování chvíli držela volnoběh, pak začaly kolísat otáčky až tak, že to opět chcíplo.... Naštěstí jsme dojeli... Myslíte si, že to může souviset s Vámi zmíněnými závadami???
fadamek> JJ mohla by to být ta samá závada, co jsem řešil já. Jen jsem to tedy řešil hned, jelikož jsem se bál že mě to někde nechá. Jo a na to, co jsem ti psal vlastně žádný nářadí nepořebuješ - jen nějakej KONTAKTOL na prostříknutí. Jde spíše o kontrolu, jak ten štekr vypadá - zda ho nemáš vyrezlej, nebo vypálenej(při špatném kontaktu to tam může nepatrně jiskřit...)
Ahoj, tak jsem ten konektor rozdělal, bylo dost přemáhání, protože to moc nešlo.... Uvnitř to vypadá jak nové, přesto jsem to prostříknul, spojil.... Přitom jsem zjistil, že v expanzce nebyla skoro žádná chladící kapalina a byl tam bordel, tak jsem to rozebral vyčistil, dolil... Dneska jsem to zkoušel, cc 1,5 hod jsem jezdil takový okruh z kopce, do kopce, kousek po dálnici, ve městě.... Až na jedno menší zaváhání, kdy to chvíli kolísalo tak při 9 tis. na 1 i 2 a jednou to trošku střelilo do výfuku, tak se nic nedělo.... Zkoušel jsem to do omezovače, v nízkých otáčkách a kromě toho jednoho zaváhání nic..... Tak nevím.... Ale jedno vím, moc by mě nepotěšilo, kdyby mě to někde nechalo ... Jo, když jsem po jízdě sahal na ten regulátor, tak byl dost horký, je to normální??? Díky za odpovědi...
1 reakcí na tento příspěvek Zhasíná při jízdě
No, to chápu...Potom tedy nevím, v čem je problém...
Zdar, tak jsem v pátek jel asi 50 km... Po 20 km to najednou chcíplo, začala blikat červená kontrolka FI... Otočím klíčkem na OFF, nastartuju a jedu dál... po dalších 10 km to začalo poskakovat, sem tam se rozsvítila ta kontrolka, pak to zase naskočilo a tak dále... Tak jsem zastavil a všiml jsem si že při různém naklánění motorky, vypnutém motoru, klíčku v poloze ON různě začínala taková ta procedura před nastartováním (jak to tak škrvčí), když jsem to zase naklonil jinak, tak se ta procedura přerušila... Takže si říkám, jestli to není teda nějakým tím kontaktem.... Co na to říkáte??
A na ten spínač stojánku už jsi se kouknul? Přesně takhle se to projevuje, dobrej asfalt OK, horší cesta = vibrace a vypíná a zapíná zapalování nebo vstřikování a cuká, váhá při akceleraci nebo za jízdy, rozsvěcí kontrolku FI, já bych to prověřil...
Ještě mě napadlo, jestli nějak nejde ověřit, zda je to tím spínačem bočního stojanu... Myslel jsem si, že bych ho mohl odpojit, projet se a zjistil bych, jestli je to tím spínačem nebo ne....Dneska jsem ale zkoušel odpojit konektor, co k tomu spínači vede, ale při zařazení rychlosti a vysunutém stojanu to vypnulo zapalování... Jinak, jak jsem se na ten spínač tak okem díval, tak to vypadá, že tam drží dost pevně, ale určitě to ještě rozeberu. Díky za odpovědi...
1 reakcí na tento příspěvek Zhasíná při jízdě
Kolegove mohl bych se optat na radu vymenu svicek na kawasaki z750. Dve svicky jdou, ale dve jsou prasne pod ramem. Musim vydelat motor ven? Nebo to jde nejak obechcat? Dekuji za odpoved a na to predesle tema mel jsem to take ve stojanku, vse jsem dotahnul a prostrikal a jede super.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Z750S vs ZR7S Kawasaki Z 750S | JP78 | 4 | 26.10.2024 v 12:25 V.e.n.c.a__zr7s |
Palivoměr Kawasaki Z 750S | Sarka-Farka | 8 | 12.8.2024 v 10:25 Sarka-Farka |
Z750 S za jízdy chcípá [1, 2] Kawasaki Z 750S | Jimmy_K | 53 | 19.6.2024 v 14:12 Valda5555 |
Kódování klíčů Kawasaki Z 750S | Valda5555 | 2 | 25.5.2024 v 17:53 mim1 |
Zasekávání volnoběhu a hrubý zvuk Kawasaki Z 750, Kawasaki Z 750S, Kawasaki Z 750R | j8rda7 | 2 | 6.9.2020 v 19:07 RAMIR |