1 reakcí na tento příspěvek Honovací hlava
Btw - jiste ti neuslo, ze u rozmeru valce/pistu se jede na setiny - pripada ti tohle zarizeni jakoze neco tak presneho dokaze?
Naposledy editováno 18.09.2016 21:50:04
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honovací hlava
2 reakcí na tento příspěvek Honovací hlava
PS: nepleťte hrušky s jablkama, honování je něco jiného jako broušení
Naposledy editováno 19.09.2016 06:28:50
BrumlaRT píše: Funguje to , neopravuje se tím elipsovitost a vyběhání válce ,jen malé ranky na ploše a obnovuje se tím mozajka na ploše válce, kde se zadržuje olej. Dělá se to obyčejnou ruční vrtačkou nebo ve sloupovce. Výsledek je suprový , osobně vylepšeno několik bloků aut, když se měnily jen kroužky.
PS: nepleťte hrušky s jablkama, honování je něco jiného jako broušení
přesně tak..
Jinak to zase chápu u kluků co už s tím mají nějakou zkušenost a ví na co si dát pozor, jak dlouho to dělat, výsledný efekt, mazání apod.
Ale doporučit to tady klukovi, kterej to narve do akučky a dá fullgas a bude to tam trápit dokud nevybije baterku, tak je taky blbost.
1 reakcí na tento příspěvek Honovací hlava
BrumlaRT píše: Máš určitou pravdu, pičovina je ta co je na videu s tím pinckem. To, že to vyleštil ??? za1 hod......?hod je jen že zkopíroval nerovnosti válce a že to je po celém povrchu , neznamená že srovnal vydřené místa, je klamná vizitka. Tato honovací hlava je na obnovu povrchu, a pro mne to je otázka 10 minut ... je pravda , musí to člověk znát ... má zkušenost je i z opravav hydraulický válců a motorový válec není nic jiného.
Hele a kdyz teda to mas vyzkousene na hydraulickem valci a bloku motoru - kolik z nich bylo nikasilovych ?
1 reakcí na tento příspěvek Honovací hlava
kubak1 píše: Diky za ruzny odpovedi. Jen pro upresneni chtel sem tim jen zabrousit vetsi ryhy a nerovnosti. Vybrus jako vazne nehodlam timto delat a na nikasil by to melo jit taky, kdyz na mim valci jsou tez stopy po honovani. Slo me jen o to aby si valec s pistem lip a rychleji sedl.
no prave ze na nikasilu jsou ty ryhy i po 50tis km, take nevim co tam smrdlat, maximalne si timhle borousitkem zalestis ty tovarni. myslis ze kdyz tam das novej pist, tak se zabrousi nikasil podle toho noveho pistu? takze tomu chces pomoci? podle me blbost, ale delej jak chces. servisni postupy jsou pomerne zname a popsane v manualu.
1 reakcí na tento příspěvek Honovací hlava
vzhledem k tomu,že tento přípravek držiš v "perfektni" rovině,tak je to asi na ho.no. jo vypadlo mi v.
jak je uvedeno HONOVÁNÍ je DOKONČOVACÍ práce. takže před tou dokončovací prací bylo něco? že by třeba výbrus? j.
1 reakcí na tento příspěvek Honovací hlava
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honovací hlava
Benda1 píše: https://cs.wikipedia.org/wiki/Honov%C3%A1n%C3%AD
vzhledem k tomu,že tento přípravek držiš v "perfektni" rovině,tak je to asi na ho.no. jo vypadlo mi v.
jak je uvedeno HONOVÁNÍ je DOKONČOVACÍ práce. takže před tou dokončovací prací bylo něco? že by třeba výbrus? j.
A říká ti něco volné uložení nástroje? Ten výbrus - brusku otvorovku, nahrazuje koordinka , povrch jak po brusce se provede projetím honovacím kamínkem nejjemnějším ze sady a ty ornamenty zase tým nejhrubším. Tvar se provádí upnutím obrobku - válce nástrojem upnutým na tvrdo . Dokončovací nástroje vždy na volné uložení , jinak z válce docílíš opět patvar. V případě větších, ještě snesitelných vrypů se použije bruska na otvory s minimálním úběrem i za předpokladu uhnutím z osy nějakou stovku a dokončení honováním . Pak se použijí kroužky i z prvního výbrusu, nebo podobné z jiného typu mašiny a zámky se upravý Stačí takhle technologie obrábění, kterou dělám již třicet let Po revoluci jsem upravoval policejní Feldy, kde se měnilo vrtání , písty z Renaultu a káry měly 100 koní.
1 reakcí na tento příspěvek Honovací hlava
Další věc je brus po honování musí být cca 30° jinak bude k ničemu protože se tam nebude držet olej.
Asi nejlepší je provést si sám kontrolu ovality a pokud je větší než 0.01 tak zaslat válec do brusírny .
cuir> na to to samozřejmě použitelný je, akorát podle mě je lepší to nejdříve odlouhovat.
Naposledy editováno 19.09.2016 13:30:28
1 reakcí na tento příspěvek Honovací hlava
1 reakcí na tento příspěvek Honovací hlava
pokud se Ti tam zadře píst nebo podobná nehoda tak to smysl má....
Naposledy editováno 19.09.2016 14:36:14
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honovací hlava
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honovací hlava
Anti píše: Benda1> Víš kolik se dá třeba na ostrých dvoutaktech vyměnit pístů aniž by se sáhlo na válec?
no a proc to tak je? protoze na tom valci je velice tvrda vrstva ktera se temer neodira, vybrus se dela az kdyz ma spatnej tvar nebo poskozeni...
nevidim moc duvod proc to "ladit" timhle nastrojem....
V9king píše: Anti: asi kvůli tomu, že dřív než zmizí honování tak je válec šišatej:)
pokud se Ti tam zadře píst nebo podobná nehoda tak to smysl má....
To nemusi byt pravda, cetl jsem, ze pokud se pri zabehu motoru pouzije moc kvalitni olej, krouzky povrch valce vylesti po par tisicich kilometru tak pekne, ze to zacne olej zrat.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Cagiva supercity přední tlumiče Cagiva Supercity 125 | Michalcz2003 | 7 | 12.7.2021 v 19:53 trapez |
cagiva supercity tlumič Cagiva Supercity 125 | Michalcz2003 | 1 | 12.7.2021 v 19:51 trapez |
Po přidaní plynu se dusi Cagiva Supercity 125 | Michalcz2003 | 18 | 12.3.2021 v 18:21 JwKS_Pavel |
Pneu Cagiva Supercity 125 | Michalcz2003 | 2 | 23.1.2021 v 14:40 Michalcz2003 |
Cagiva supercity 125 Cagiva Supercity 125 | Michalcz2003 | 4 | 26.10.2020 v 12:18 Bakoun |