globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Startování nejde... vše OK, že by karburátor...??
 
4.4.2008 v 17:49
Zdravím...
Prosím o pomoc... mám Suzuki GS 500... lakoval jsem nádrž tak jsem jí měl dole, vše je vyčištěné, nové hadičky atd... Benzín teče do ventilu,kterým se přepíná na rezervu a přímo do karburátoru... Svíčky mám dobrý, hází jiskry dobře. Zkoušel jsem jí roztlačovat a také nic. Z výfuku benzín cítit není. Napadlo mi ještě stříknout trošku benzínu pod svíčky a to chytla alepoň na pár vteřin a pak opět nic... Už nevím co s tím. Jedině že by už byla špatná jehla v karburátoru. Od podzimu moto nejela.
Nerozumím karburátoru vůbec, nikdy jsem ho nerozebíral. nevíte co s tím? díky

Naposledy editováno 05.04.2008 18:22:57

Startování nejde... vše OK, že by karburátor...??

4.4.2008 v 17:59 | Nahoru | #1
Máš zapojené obě hadičky? Funguje sytič?

Startování nejde... vše OK, že by karburátor...??

4.4.2008 v 18:05 | Nahoru | #2
Mělo by fungovat vše... zkoušel jsem vše co se dá bez toho aby se to rozebíralo. jedině to nějak profouknout,ale kompresor bohužel nemám...

Startování nejde... vše OK, že by karburátor...??

5.4.2008 v 10:31 | Nahoru | #3
Nevíte nikdo co s tím?

Startování nejde... vše OK, že by karburátor...??

5.4.2008 v 16:35 | Nahoru | #4
Už je to dobrý... Najednou ta usazenina povolila a motorka startuje... naštěstí nemusím rozebírat karburátor

Startování nejde... vše OK, že by karburátor...??

5.4.2008 v 16:49 | Nahoru | #5
Ještě mě napadlo - dolil jsi vůbec plovákovku, než jsi s tím po zimě začal blbnout?

Startování nejde... vše OK, že by karburátor...??

5.4.2008 v 18:21 | Nahoru | #6
abych se přiznal, nevím co tím myslíš... benzínu je tam dost, tankoval jsem 10litrů z kanistru. Nádrž jsem předtím lakoval, tak byla vyčištěná. S karburátorem jsem nic nedělal... jen jsem stříknul trošku benzínu pod svíčky
Teď mašina jezdí jak má...

Naposledy editováno 05.04.2008 19:34:30

Startování nejde... vše OK, že by karburátor...??

5.4.2008 v 22:41 | Nahoru | #7
Broky> Začínáš s prázdným karburátorem. Benzín přitéká jen když se točí motor, protože kohout je ovládaný podtlakem z hrdla. Nojo, ale když se točí motor, tak je benzín zároveň odsávaný, ale směs je chudá a nechytí. Trvá několik minut, než takhle doteče olná plováková komora a směs je OK. Proto mají některé mašiny na benzínovém kohoutu polohu "PRI", která obchází podtlakové ovládání. U těch, co to nemají, je dobré odpojit hadičku od nádrže a dolít ji benzínem po vrch.

Startování nejde... vše OK, že by karburátor...??

6.4.2008 v 10:59 | Nahoru | #8
Fück> Aha díky za vysvětlení. Já mám na kohoutu také PRI a nechával jsem to v té poloze hodinku než jsem startoval a nešlo to také... Ale naštěstí už to je dobrý a mašina chytla. Spíš mi vysel sytič. párkrát jsem s tím zahýbal a bylo to dobrý
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist