3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výroba přídavné nádrže
fidlimydli píše: Chemicky odolný je epoxid odRaG označení C . Je to ale jen pár vrstev, je hrozně hustá a špatně se s ní pracuje. Nosná je pryskyřice od GRM composites, která je určená na rázové zatížení třeba při pádu atp. Označení neznám. Měl jsem 1kg na zkoušku a flašky jsem vyhodil. Najdeš to na webu. JInak běžně takové věci dělám z Havlovy LH 160. Dobrý poměr cena kvalita a dobře se s ní pracuje. Tužidla zpravidla s pracovní dobou okolo 50minut. JInak sjem si dělal testy té protinárazové, LH 160 a takového etalonu mezi pryskyřicemi 285 a bylo to Více méně stejné. Daleko podstatnější je, jestli to upečeš, nebo ne.
Tkanina se samozřejmě v každé vrstvě pootáčí o 45st, ale dával jsem to, jak mi vycházely řezy z role a výsledek je díky náhodě v podstatě stejný. Vlákna jsou křížem do všech stran. Prosycuji většinou na modelu. Než nasaje, můžeš si ji natvarovat. Tloušťku nevím. Tak nějak jsem to odhadoval podle pevnosti. Asi něco přes 2mm. Padly na to celkem +- 2kg epoxidu + tužidlo.
Modelování byla nejlepší práce, protože to baví nejvíce.
Díky. Sem rád žes potvrdil že i 160Havla pokud ji upečeš podle tech.listu je na tom podobně jako certifikovana 285
1 reakcí na tento příspěvek Výroba přídavné nádrže
fidlimydli píše: felixxx> Tak přesedl jsem bezprostředně z prázdné motorky na naloženou kanďákama, tak jsem na to nebyl zvyklý a zacloumalo to se mnou. Ono je dost znát i když natankuju obě nádrže. Motorka naráz přibere 25kg a čapne.
tak to du zkusit dám kandák desítka vody je tam v garáži od všerejška
mám jawu 638 a hondu magnu v garáži
fidlimydli píše: felixxx> Tak přesedl jsem bezprostředně z prázdné motorky na naloženou kanďákama, tak jsem na to nebyl zvyklý a zacloumalo to se mnou. Ono je dost znát i když natankuju obě nádrže. Motorka naráz přibere 25kg a čapne.
tak jsem vzal kanystr ten kovový deset litrů vody v tom a dal jsem ho na juki 50 hýbu doboku jsem kýval šplochá tam voda jak se přelévá, žádný náraz nebo cuknutí se nekonal, je cítit že na motorce něco je
kýval jsem stim jednou rukou levou a pravou přidržoval kanystr.
vzal jsem kanystr kde je dvacet pět litrů fridexu a juki nečapla měřil jsem zadek metrem a pořád stejná hodnota, teda pokud je u tebe čapnutí 1 až 2 mm ?
to samé jsem udělal na 638 a honda magna dozadu kanystr nic nečaplo že by to bylo dost znát tak skoro vúbec, pak 25 litrů fridexu a ani jedna motorka nečapla tak možná milimetr
1 reakcí na tento příspěvek Výroba přídavné nádrže
je to škoda práce je to jinak skvělá - stačilo mezi vrstvy po cca 2-3 cm namotat tenky měděný drátek a někam k oku to stáhnout a byla by to 100% práce - na ty statice je nebezpečná jednoduchá věc - jak se povrch nabije proti zemi tak to skoro nikdy nevybiješ sám - gumový boty atd. ale jak vezmeš pistoli a strčíš ji do hrdla tak to může přeskočit - samozřejmě s minimální pravděpodobností, umí to i petka (při super výjimečných připadech) - ty nádrže a kanystry jsou vodivý právě proto aby se to nestalo nikdy a ne "jen" vyjíměčně
momentálně bych to nehrotil a uzemnil to "vnitřně" - spoj si víčko s motorkou vodivě lankem a další kus lanka nech z víčka viset az ke dnu nádrže - tím si snížíš nebezpečí přeskoku o min. dva řády a tankovat s tím že to vybouchne s pravděpodobností 1/100000000 už se celkem dá
Naposledy editováno 15.09.2016 08:49:36
fidlimydli píše: felixxx> Tak přesedl jsem bezprostředně z prázdné motorky na naloženou kanďákama, tak jsem na to nebyl zvyklý a zacloumalo to se mnou. Ono je dost znát i když natankuju obě nádrže. Motorka naráz přibere 25kg a čapne.
Neříkej že je to tolik znát já když tam dám tento kanďák tak o tom ani nevím